بزرگداشت عباس کیارستمی در موزه سینما برگزار می‌شود به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری بزرگداشت عباس کیارستمی در موزه سینما برگزار می‌شود  به گزارش خبرنگار هاریکا، سومین دوره جایزه فیلم و عکس «پنج» به دبیری مهدی شادی زاده و با هدف بزرگداشت زنده یاد عباس کیارستمی همزمان با زادروز این هنرمند فقید […]

بزرگداشت عباس کیارستمی در موزه سینما برگزار می‌شود

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری بزرگداشت عباس کیارستمی در موزه سینما برگزار می‌شود  به گزارش خبرنگار هاریکا، سومین دوره جایزه فیلم و عکس «پنج» به دبیری مهدی شادی زاده و با هدف بزرگداشت زنده یاد عباس کیارستمی همزمان با زادروز این هنرمند فقید اول تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ در موزه سینما برگزار خواهد شد.
جشنواره فیلم و عکس «پنج» بعد از درگذشت عباس کیارستمی به منظور اشاعه فرهنگی عکس و ویدئوآرت راه اندازی شده است.
رئیس هیات داوران سومین دوره جشنواره فیلم و عکس پنج را ژان میشل فرودون رئیس مجله کایه دو سینما و روزنامه نگار فرانسوی برعهده دارد.
در این مراسم بزرگهاریکا حسین‌پور کاریکاتوریست ایرانی نیز روی بوم سفید در ایوان شمالی موزه سینما المان‌هایی از آثار عباس کیارستمی را طراحی خواهد کرد و از ساعت ۱۹ ادامه مراسم در سالن سینماتوگراف برگزار می‌شود.
در این مراسم چهره‌های سینمایی و هنرهای تجسمی حضور خواهند داشت. امیدوارم براتون خبر   بزرگداشت عباس کیارستمی در موزه سینما برگزار می‌شود براتون مفید بوده باشه

 
2022-06-21 14:09:16