بررسی انیمیشن ایرانی در کالج شرق لس‌آنجلس به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری بررسی انیمیشن ایرانی در کالج شرق لس‌آنجلس  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی رویداد، هدف جشنواره بین‌المللی انیمیشن ELAC ارائه‌ای متفاوت و سرگرم‌کننده از انیمیشن‌های بین‌المللی روز دنیاست. نمایش فیلم‌های انیمیشن کوتاه از سراسر جهان، تجزیه […]

بررسی انیمیشن ایرانی در کالج شرق لس‌آنجلس

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری بررسی انیمیشن ایرانی در کالج شرق لس‌آنجلس  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی رویداد، هدف جشنواره بین‌المللی انیمیشن ELAC ارائه‌ای متفاوت و سرگرم‌کننده از انیمیشن‌های بین‌المللی روز دنیاست. نمایش فیلم‌های انیمیشن کوتاه از سراسر جهان، تجزیه و تحلیل و پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان صاحب‌نام انیمیشن و قدردانی از یک هنرمند بین‌المللی بخش‌های این رویداد هستند.
روز انیمیشن ایران در روز شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ در کالج شرق لس‌آنجلس برگزار می‌شود و نه فیلم کوتاه انیمیشن به انتخاب امیر هاریکاان به‌نمایش درمی‌آید. فیلمهایی چون: بارون میاد جرجر (مهین جواهریان)، درخت (ساره شفیعی‌پور)، وقتی که بچه بودم (مریم کشکولی‌نیا)، سوزنبان (مهدی خرمیان)، روباه (صادق جوادی)، گرگم و گله می‌برم (امیر هوشنگ معین)، ملکوت (فرنوش عابدی)، رفت (سمانه اسدی) و نهنگ سفید (امیر هاریکاان).
در بخش دیگری از این مراسم، ضمن معرفی آثار و نمایش پیام تصویری بهرام عظیمی طراح، فیلمنامه‌نویس و کارگردان انیمیشن مطرح ایرانی، فیلم کوتاه سیم ششم به‌نمایش در خواهد آمد.
در این جشنواره همراه با نمایش فیلم گلباران، بزرگداشتی از نقاش و انیماتور اسطوره‌ای ایرانی، استاد علی‌اکبر صادقی خواهد شد.
این جشنواره به دبیری بیژن (حسن) تهرانی فیلمساز، تهیه‌کننده و خالق مجموعه‌ی نیمه انیمیشن علی کوچولو، نویسنده، روزنامه‌نگار و بنیان‌گذار بنیاد سینمای بدون مرز برگزار می‌شود و هیات برگزارکننده این رویداد افرادی چون تام سیتو (استاد انیمیشن و انیماتور آثاری چون علاءالدین، شیرشاه، پری دریایی کوچک و….)، سارابیزلی (سردبیر مجلات انیمیشن و روزنامه‌نگار)، مایک لیبوناتی (استاد انیمیشن و جلوه‌های بصری) هستند که امیر هاریکاان (نویسنده و کارگردان انیمیشن) در انتخاب فیلم‌ها و هماهنگی در برگزاری این مراسم نیز مشارکت می‌کند. امیدوارم براتون خبر   بررسی انیمیشن ایرانی در کالج شرق لس‌آنجلس براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-20 06:22:13