برای نجات سینما به فکر راهکارهای جدید باشیم/ اکران فیلم‌های خارجی به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری برای نجات سینما به فکر راهکارهای جدید باشیم/ اکران فیلم‌های خارجی  علی سرتیپی تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما و رییس انجمن صنفی پخش‌کنندگان سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار هاریکا، با اشاره به اهمیت پیدا کردن […]

برای نجات سینما به فکر راهکارهای جدید باشیم/ اکران فیلم‌های خارجی

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری برای نجات سینما به فکر راهکارهای جدید باشیم/ اکران فیلم‌های خارجی  علی سرتیپی تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما و رییس انجمن صنفی پخش‌کنندگان سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار هاریکا، با اشاره به اهمیت پیدا کردن راهکار مناسب برای خروج سینما از بحران فعلی گفت: هرچند بارها اعلام شده که برنامه‌های حمایتی مختلفی برای اکران در سینماها در دستور کار مدیران دولتی قرار گرفته، اما تا امروز اتفاقی در این زمینه رخ نداده و نمی‌توان گفت اقدام جدی در این زمینه صورت گرفته است.
وی بیان کرد: مساله این است که در شرایط فعلی سینمای ایران نیاز به اتفاقات بزرگی دارد که این اتفاقات که اکثراً شکل و شمایل حمایتی دارند باید هرچه سریعتر رخ دهد.
رییس انجمن صنفی پخش‌کنندگان سینمای ایران توضیح داد: نباید فراموش کرد که توسعه زیرساخت‌های مختلف سینمایی چه در حوزه آی‌تی و یا چه در حوزه افزایش سالن‌های سینمایی، بدون اکران فیلم‌های سینمایی هیچ معنایی ندارد و هیچ پیشرفتی در زمینه نجات سینما صورت نمی‌گیرد.
وی بیان کرد: معتقدم دولت باید به سالن‌های سینما، فیلم‌های سینمایی و پخش‌کنندگان فیلم کمک جدی کند و نگاه و برنامه دقیقی را در این زمینه دنبال کند تا بتوان تعدادی از فیلم‌هایی که احتمال فروش آن‌ها بیشتر است در سینماها اکران شود.
سرتیپی در پایان گفت: فکر می‌کنم در شرایط فعلی هر راهکاری که بتواند به سینما جانی دوباره دهد باید دنبال شود، که یکی از این راه‌ها می‌تواند اکران چند فیلم خارجی خوب باشد. در واقع باید به دنبال روش‌ها و فکرهای نو باشیم و به دنبال تعامل برای رفع مشکل فیلم‌هایی باشیم که مشکل اکران داشتند تا برای مخاطبان جذابیت ایجاد کنیم. امیدوارم براتون خبر   برای نجات سینما به فکر راهکارهای جدید باشیم/ اکران فیلم‌های خارجی براتون مفید بوده باشه

 
2022-12-13 09:15:10