«بدون قرار قبلی» هم به طرح قیمت شناور بلیت سینماها پیوست به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «بدون قرار قبلی» هم به طرح قیمت شناور بلیت سینماها پیوست  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی موسسه بهمن سبز، پس از فیلم سینمایی «هناس» که از هفته گذشته به صورت آزمایشی […]

«بدون قرار قبلی» هم به طرح قیمت شناور بلیت سینماها پیوست

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «بدون قرار قبلی» هم به طرح قیمت شناور بلیت سینماها پیوست  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی موسسه بهمن سبز، پس از فیلم سینمایی «هناس» که از هفته گذشته به صورت آزمایشی با بلیت شناور در سینماهای حوزه هنری عرضه شد و با رشد ۷۵ درصدی مخاطبان در یک هفته روبرو شد، از فردا شنبه چهارم تیرماه فیلم «بدون قرار قبلی» نیز با توافق صورت گرفته از سوی تهیه‌کننده و پخش‌کننده فیلم به این طرح افزوده می‌شود.
در این طرح قیمت بلیت فیلم‌ها براساس چهار فاکتور، هفته و روز نمایش فیلم، نوع فیلم، کیفیت سالن و ساعت تماشای فیلم ارزش‌گذاری می‌شوند و مخاطبان می‌توانند با تنوع قیمتی مختلفی به سینما بروند.
قیمت‌گذاری شناور بلیت فیلم‌های سینمایی، موضوعی متداول در زنجیره سینماهای جهان است که در روش‌های سنتی مدیریت فرهنگی و هنری در ایران در نظر گرفته نشده است. از همین رو موسسه بهمن سبز حوزه هنری با پیش قدم شدن در استفاده از این روش و با بررسی روند فروش حدود ۱۵۰ سالن سینمایی خود در طول ۸ ماهه اخیر در تلاش است تا به برنامه‌ای جامع و بومی برای قیمت‌گذاری سانس‌های سینما برسد.
فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» تازه‌ترین اثر بهروز شعیبی برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی در چهلمین جشنواره فیلم فجر است که پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، صابر ابر، الهام کردا، امین میری، حامی ترابی و رضا صابری در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. امیدوارم براتون خبر   «بدون قرار قبلی» هم به طرح قیمت شناور بلیت سینماها پیوست براتون مفید بوده باشه

 
2022-06-24 14:10:34