«بانک‌زده‌ها» اکران آنلاین می‌شود/ نمایش از ۲۴ اسفند به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «بانک‌زده‌ها» اکران آنلاین می‌شود/ نمایش از ۲۴ اسفند  به گزارش خبرگزاری هاریکا، فیلم سینمایی «بانک‌زده‌ها» به کارگردانی جواد اردکانی و علی بکائیان از جمعه ۲۶ اسفندماه اکران آنلاین می‌شود. این فیلم کمدی که به مسائل روز جامعه می‌پردازد […]

«بانک‌زده‌ها» اکران آنلاین می‌شود/ نمایش از ۲۴ اسفند

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «بانک‌زده‌ها» اکران آنلاین می‌شود/ نمایش از ۲۴ اسفند  به گزارش خبرگزاری هاریکا، فیلم سینمایی «بانک‌زده‌ها» به کارگردانی جواد اردکانی و علی بکائیان از جمعه ۲۶ اسفندماه اکران آنلاین می‌شود.
این فیلم کمدی که به مسائل روز جامعه می‌پردازد با فیلمنامه‌ای از جواد اردکانی و زهرا اردکانی ساخته شده است.
در «بانک‌زده‌ها» بازیگرانی چون نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌خواه، الناز عبدی، مسعود محمودی و سحر قریشی نقش‌آفرینی کرده‌اند.
«بانک‌زده‌ها» یکی از آخرین فیلم‌های زنده‌یاد علی انصاریان بازیگر و بازیکن سابق فوتبال بود.
تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده علی روئین‌تن است که سابقه ساخت آثاری چون «دل‌شکسته» و «زهاریکایر» را به‌عنوان کارگردان در کارنامه دارد.
در خلاصه داستان «بانک‌زده‌ها» چنین آمده است: «زدم، زدی، زد؛ زدیم، زدید، خورد… اما برای ما مشخص نیست کسانی بانک زده‌اند یا بانک آن‌ها را زده است. چه بزن بزنی‌ست و چه بزن بزنی باید باشد در بانک‌زده‌ها و ما خودمان هم حیرانیم. به همه گفتیم زدیم شمام بگید زدن. تو بزن تا من برقصم با رنگ گروه بی‌تی‌اس.»
فیلم «بانک‌زده‌ها» از ۲ شهریور ۱۴۰۱ به نمایش عمومی در آمد.
این فیلم از طریق پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود. امیدوارم براتون خبر   «بانک‌زده‌ها» اکران آنلاین می‌شود/ نمایش از ۲۴ اسفند براتون مفید بوده باشه

 
2023-03-13 12:59:15