«ایمو» در «هنر و تجربه» اکران می شود/ مواجه با اختلاف فرهنگی به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «ایمو» در «هنر و تجربه» اکران می شود/ مواجه با اختلاف فرهنگی  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «ایمو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هاشم مرادی از چهارشنبه ۱۴ […]

«ایمو» در «هنر و تجربه» اکران می شود/ مواجه با اختلاف فرهنگی

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «ایمو» در «هنر و تجربه» اکران می شود/ مواجه با اختلاف فرهنگی  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «ایمو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هاشم مرادی از چهارشنبه ۱۴ دی ماه در سینماهای منتخب گروه «هنر و تجربه» اکران می‌شود.
«ایمو» داستان جوانی شهرستانی به نام حمید است که برای کار به تهران می‌آید و در کافه‌ای مشغول به کار می‌شود اما به مرور زمان با اختلاف فرهنگی مواجه می‌شود.
فیلم سینمایی «ایمو» از ۱۴ دی ماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی پرده می‌رود که در آستانه اکران این فیلم پوستر آن نیز منتشر شد.
حمید پروین جدا، میلاد مرادی، مژده دهقانی، فرناز زوفا، رضا شرافتی، علی حافظ‌پور از جمله بازیگران فیلم «ایمو» هستند.
عوامل فیلم سینمایی «ایمو» عبارتند از نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: هاشم مرادی، مشاور کارگردان: امیرعباس ربیعی، مشاور فیلمنامه: محسن جسور، فیلمبردار: احمد عبدی، تدوینگر: حمید نجفی‌راد، آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست، طراح گریم: محمود آسمانی، طراح صحنه و لباس: مرتضی پورحیدری، مدیر تولید: مسعود آفریده، صدابردار: میثم حسنلو، مدیر برنامه‌ریزی: سهیل درویش‌پرور، اصلاح رنگ و طراح پوستر: محمد مرادی. امیدوارم براتون خبر   «ایمو» در «هنر و تجربه» اکران می شود/ مواجه با اختلاف فرهنگی براتون مفید بوده باشه

 
2023-01-04 17:12:48