اکران ۱۳ فیلم کوتاه با محوریت محرم/ تولید ۳ فیلم کوتاه در ۳ ژانر به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری اکران ۱۳ فیلم کوتاه با محوریت محرم/ تولید ۳ فیلم کوتاه در ۳ ژانر  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، روز گذشته جمعه ۷ مرداد […]

اکران ۱۳ فیلم کوتاه با محوریت محرم/ تولید ۳ فیلم کوتاه در ۳ ژانر

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری اکران ۱۳ فیلم کوتاه با محوریت محرم/ تولید ۳ فیلم کوتاه در ۳ ژانر  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، روز گذشته جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ اختتامیه دومین دوره اردوی منطقه‌ای فیلم‌سازی «ایده تا تولید» با اکران سه فیلم کوتاه تولیدی به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان همدان با حضور هنرجوها، استادان راهنمای گروه‌ها شهرام مکری (در ژانر رازآلود)، داریوش غریب‌زاده (در ژانر ملودرام) و علی ملاقلی‌پور (در ژانر کمدی)، مسعود ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، سعید پوراسماعیلی معاون آموزش و پژوهش انجمن سینمای جوانان ایران، آرش رصافی معاون تولید و پشتیبانی انجمن سینمای جوانان ایران و حبیب‌الله حیدری مدیر انجمن سینمای جوانان استان همدان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار شد.
در مراسم اختتامیه این رویداد، سه فیلم کوتاه تولیدی در سه ژانر متفاوت که هر کدام به مدت یک هفته و با حضور سه گروه پنج نفره و همراهی استاد مربوطه ساخته شده بود به نمایش درآمد.
فیلم کوتاه «آدمخوار» به کارگردانی و نویسندگی دیانا حیدری، روژان عجیمان، سپیده فرهادی، علی ترک زبان و یزدان باقری و با هدایت شهرام مکری در ژانر رازآلود، فیلم کوتاه «مادر، بیل، بیل» به کارگردانی و نویسندگی سهیل امیری، پوریا سیمین‌پور، امیرحسین سلیمی، محمدرضا قمری و امیرحسین مهماندوست، زیر نظر علی ملاقلی‌پور در ژانر کمدی و فیلم کوتاه «کلاف» به کارگردانی و نویسندگی علی اقتصاد، مجتبی گمار، امیررضا اکبریان، پژمان نجفی‌پور، رضوان شجاعی‌فر با همراهی داریوش غریب‌زاده در ژانر ملودرام، سه فیلم تولید شده در این دوره آموزشی بودند.
اکران ۱۳ فیلم کوتاه با محوریت محرم
۱۳ فیلم کوتاه با محوریت عزاداری و واقعه عاشورا از امروز ۸ مرداد، تا ۵ هاریکاماه ۱۴۰۱ در سه پلتفرم هاشور، ودیو و تیوال به صورت اشتراکی و فروشی آنلاین اکران می‌شود.
بسته «حسینیه» از امروز ۸ مرداد ۱۴۰۱ (همزمان با آغاز ماه محرم) تا ۵ هاریکا ۱۴۰۱ (پایان ماه صفر)، در چهار مرحله، ۱۲ فیلم کوتاه برگزیده عاشورایی را به صورت اشتراکی و یک فیلم کوتاه را به صورت فروش، در دسترس مخاطبان هر سه پلتفرم قرار می‌دهد. این آثار کوتاه، در دهه هفتاد و هشتاد در انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده‌اند.
۱۰ فیلم کوتاه بسته «حسینیه» که به صورت اشتراکی اکران می‌شوند، عبارتند از «زیارت» ساخته مهدی جعفری، «یک قفس آزادی» ساخته جواد مزدآبادی، «جایی نزدیک زمین» ساخته قاسم انصاری، «سمفونی مرگ» ساخته زنده‌یاد حسن خدایی، «نذر» ساخته احمد طالبی‌نژاد، «دیزه دویدی» ساخته میردولت موسوی، «قربانی آب» ساخته سیدمهدی رضوی زاده، «دیدار» ساخته اکبر راسخ، «خادمین» ساخته مرتضی عدلی و «آب و آینه» ساخته محمدرضا خسروی‌فرد.
فیلم کوتاه «بی‌بی» ساخته سعید نجاتی محصول سال ۹۳ تنها فیلم فروشی بسته «حسینیه» است که با هزینه ۸ هزار تومان در هر سه پلتفرم ودیو، هاشور و تیوال قابل تماشاست و از چهارشنبه ۱۲ مرداد در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
همچنین ۲ فیلم کوتاه «مخالف خوان» ساخته سیدمحمدصادق جعفری و «مجلس شبیه» ساخته مهدی رمضان‌زاده به ترتیب در تاریخ ۱۹ و ۲۶ مرداد در دسترس قرار می‌گیرند و مخاطبان می‌توانند این ۲ فیلم را نیز تا ۵ هاریکا در هر سه پلتفرم تماشا کنند.
امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران تاکنون ۱۶۸ فیلم کوتاه را به صورت اشتراکی و برخی فروشی در پلتفرم‌های هاشور، ودیو و تیوال اکران آنلاین کرده است. امیدوارم براتون خبر   اکران ۱۳ فیلم کوتاه با محوریت محرم/ تولید ۳ فیلم کوتاه در ۳ ژانر براتون مفید بوده باشه

 
2022-07-30 18:15:28