اکران «مصلحت» از دانشگاه‌ها کلید می‌خورد/ پایان ۳ سال بلاتکلیفی به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری اکران «مصلحت» از دانشگاه‌ها کلید می‌خورد/ پایان ۳ سال بلاتکلیفی  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی پروژه، با نزدیک‌شدن به آغاز اکران سراسری فیلم سینمایی «مصلحت» در سینماهای سراسر کشور، اکران دانشگاهی این […]

اکران «مصلحت» از دانشگاه‌ها کلید می‌خورد/ پایان ۳ سال بلاتکلیفی

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری اکران «مصلحت» از دانشگاه‌ها کلید می‌خورد/ پایان ۳ سال بلاتکلیفی  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی پروژه، با نزدیک‌شدن به آغاز اکران سراسری فیلم سینمایی «مصلحت» در سینماهای سراسر کشور، اکران دانشگاهی این فیلم از دانشگاه‌های صنعتی شریف، امیرکبیر و تهران آغاز می‌شود.
فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، اثری در ژانر سیاسی- معمایی و محصول مشترک سازمان سینمایی سوره و سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که پس از سه سال بلاتکلیفی، به زودی اکران عمومی خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد کرد.
این فیلم قرار است در نخستین قدم با حضور دانشجویان و نخبگان دانشگاهی در روز یکشنبه ۶ خردادماه در دانشگاه صنعتی‌شریف، دوشنبه ۷ خرداد در دانشگاه امیرکبیر و سه‌شنبه ۸ خرداد ماه در دانشگاه تهران نمایش داده شود.
تشکل‌های دانشجویی و علاقه‌مندان برای هماهنگی اکران دانشگاهی این فیلم می‌توانند با شماره ۰۹۳۰۴۱۰۳۰۰۸ تماس بگیرند یا از طریق درگاه اینترنتی https://esayar.ir اقدام به ثبت نام کنند. امیدوارم براتون خبر   اکران «مصلحت» از دانشگاه‌ها کلید می‌خورد/ پایان ۳ سال بلاتکلیفی براتون مفید بوده باشه

 
2023-05-29 23:06:43