اولین کارگاه جشنواره فیلم «۱۰۰» برگزار شد/ خردمندان آموزش داد به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری اولین کارگاه جشنواره فیلم «۱۰۰» برگزار شد/ خردمندان آموزش داد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم «۱۰۰»، اولین کارگاه آموزشی سیزدهمین جشنواره فیلم «۱۰۰» از سلسله کارگاه‌های آموزشی این دوره با […]

اولین کارگاه جشنواره فیلم «۱۰۰» برگزار شد/ خردمندان آموزش داد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری اولین کارگاه جشنواره فیلم «۱۰۰» برگزار شد/ خردمندان آموزش داد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم «۱۰۰»، اولین کارگاه آموزشی سیزدهمین جشنواره فیلم «۱۰۰» از سلسله کارگاه‌های آموزشی این دوره با عنوان «تولید فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای» با تدریس محمدرضا خردمندان در زنجان برگزار شد.
این کارگاه با مروری بر طراحی ایده و فیلمنامه و کارگردانی توسط سیدمحمدرضا خردمندان کارگردان سینما و تلویزیون برای جمعی از هنرجویان و فیلمسازان جوان استان توسط حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.
در این کارگاه دو روزه که در تاریخ دوم و سوم آذرماه در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی استان زنجان و با حضور بیش از ۷۵ نفر از علاقه‌مندان به فیلمسازی برگزار شد، بخشی از طرح‌ها و فیلمنامه‌های کوتاه هنرجویان جوان مورد بررسی قرار گرفت.
محمدرضا خردمندان علاوه بر پرداختن به مباحث و تکنیک‌های رسیدن به یک فیلمنامه ۱۰۰ و کارگردانی آن، نمونه‌هایی از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای مرتبط با موضوع را نیز نمایش داد. همچنین در دومین روز این کارگاه هنرجویان و فیلمسازان جوان استان با نظارت این کارگردان جوان در جریان انجام یک کار گروهی و کارگاهی اقدام به تولید یک فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه کردند.
در ادامه این روند جشنواره فیلم «۱۰۰» که رویکرد فراتهران را در برنامه سیزدهمین دوره خود دنبال می‌کند، همزمان با اعلام فراخوان، در شهرهای مختلف و مراکز استان‌ها، با حضور اساتید مطرح، کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد کرد.
سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ نهم تا دوازدهم اسفند ماه ۱۴۰۱ به دبیری یوسف منصوری و به همت سازمان سینمایی سوره برگزار می‌شود. امیدوارم براتون خبر   اولین کارگاه جشنواره فیلم «۱۰۰» برگزار شد/ خردمندان آموزش داد براتون مفید بوده باشه

 
2022-11-30 21:11:41