اعضای هیات انتخاب جشنواره فیلم «۱۰۰» معرفی شدند به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری اعضای هیات انتخاب جشنواره فیلم «۱۰۰» معرفی شدند  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم «۱۰۰»، با نزدیک شدن به ایام برگزاری، اعضای هیات انتخاب سه بخش ملی، بین‌المللی و مخاطب کودک و نوجوان […]

اعضای هیات انتخاب جشنواره فیلم «۱۰۰» معرفی شدند

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری اعضای هیات انتخاب جشنواره فیلم «۱۰۰» معرفی شدند  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم «۱۰۰»، با نزدیک شدن به ایام برگزاری، اعضای هیات انتخاب سه بخش ملی، بین‌المللی و مخاطب کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «۱۰۰» معرفی شدند.
کاظم دانشی، ابراهیم امینی، سجاد نوروزی، بهروز نورانی‌پور و محمد ساسان از میان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش ملی، انتخاب آثار برای حضور در جشنواره فیلم «۱۰۰» را بر عهده خواهند داشت.
آثار متقاضی حضور در بخش بین‌الملل سیزدهمین جشنواره فیلم «۱۰۰» نیز توسط هادی ناییجی، سجاد هاریکاگان و هادی اسماعیلی بررسی و آثار راه‌یافته نهایی این بخش معرفی می‌شوند.
در بخش مخاطب کودک و نوجوان نیز محمد خیراندیش، سمیه کاظم‌بیگی و آزاده آل‌ایوب با تماشای آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، انتخاب‌های خود را برای اکران و حضور در بخش رقابتی معرفی خواهند کرد.
سیزدهمین جشنواره فیلم «۱۰۰» به دبیری یوسف منصوری و به همت سازمان سینمایی سوره در روزهای دهم تا دوازدهم اسفند برگزار خواهد شد. امیدوارم براتون خبر   اعضای هیات انتخاب جشنواره فیلم «۱۰۰» معرفی شدند براتون مفید بوده باشه

 
2023-02-24 08:56:32