اصلاح رنگ «بچه زرنگ» به اتمام رسید/ ادامه مراحل پس‌تولید به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری اصلاح رنگ «بچه زرنگ» به اتمام رسید/ ادامه مراحل پس‌تولید  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی گروه هنر پویا، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» جدیدترین ساخته گروه هنر پویا به تهیه کنندگی حامد جعفری […]

اصلاح رنگ «بچه زرنگ» به اتمام رسید/ ادامه مراحل پس‌تولید

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری اصلاح رنگ «بچه زرنگ» به اتمام رسید/ ادامه مراحل پس‌تولید  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی گروه هنر پویا، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» جدیدترین ساخته گروه هنر پویا به تهیه کنندگی حامد جعفری این روزها مراحل نهایی پس از تولید را سپری می‌کند.
پس از آنکه فرایند تدوین نهایی انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در هفته‌های گذشته توسط حسن ایوبی روی تصاویر نهایی فیلم به پایان رسید، به تازگی اصلاح رنگ این اثر نیز توسط سامان مجد وفایی نهایی شد.
سامان مجد وفایی درباره اصلاح رنگ بچه زرنگ بیان کرد: اصلاح رنگ در پروژه‌های انیمیشنی بسیار پیچیده‌تر از فیلم‌های رئال است، ما برای اصلاح رنگ این اثر به همراه کارگردان بیش از ۳۰ جلسه کار کردیم تا بتوانیم به یک نسخه با کیفیت و قابل دفاع برسیم.
انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» این روزها خود را برای نمایش عمومی آماده می‌کند و در روزهای پایانی مراحل پس از تولید قرار دارد.
انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجموعه گروه هنر پویاست که تهیه‌کنندگی آن را حامد جعفری و کارگردانی آن را بهنود نکویی و محمدجواد جنتی برعهده دارند.
در خلاصه قصه منتشر شده درباره این اثر آمده است: «محسن پسر بچه‌ای است که عاشق ابر قهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش باز گرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است و….»
گروه هنر پویا در سال‌های قبل ساخت انیمیشن‌های سینمایی «شاهزاده‌روم» و «فیلشاه» را نیز در کارنامه خود داشته است. امیدوارم براتون خبر   اصلاح رنگ «بچه زرنگ» به اتمام رسید/ ادامه مراحل پس‌تولید براتون مفید بوده باشه

 
2023-01-24 06:01:38