اشتغال ۵۰ درصدی زندانیان در زنجان  سایت خبری هاریکا ,کانال خبری زنجان , مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از اشتغال ۵۰ درصدی زندانیان در زنجان خبر داد. محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تشریح ضرورت‌های ایجاد مراکز اشتغال و مهارت آموزی برای زندانیان توسط مدیرکل زندانهای […]

اشتغال 50 درصدی زندانیان در زنجان

 سایت خبری هاریکا ,کانال خبری زنجان , مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از اشتغال 50 درصدی زندانیان در زنجان خبر داد.

محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تشریح ضرورت‌های ایجاد مراکز اشتغال و مهارت آموزی برای زندانیان توسط مدیرکل زندانهای استان زنجان اظهار کرد: سازمان زندان‌ها برای اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان اهدافی را دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: از اهداف مهم سیاست‌های اصلاحی و تربیتی زندانیان با محوریت مهارت‌آموزی و اشتغال، کاهش آسیب رفتارهای پرخطر در زندان‌ها، بازسازی شخصیتی و بازاجتماعی کردن و توانمندسازی شغلی و اعتماد به نفس زندانیان، کاهش آمار جرم و بزهکاری و نرخ بیکاری در جامعه، تعدیل بازگشت مجدد به زندان‌ها و احیای زندگی شرافتمندانه پس از آزادی در جامعه است.