ادامه مرور نقش‌های مریل استریپ/ نوبت به «خارج از آفریقا» رسید به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری ادامه مرور نقش‌های مریل استریپ/ نوبت به «خارج از آفریقا» رسید  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط‌ عمومی خانه‌ هنرمندان ایران، پنجمین جلسه مرور فیلم‌های مریل استریپ بازیگر برجسته آمریکایی در سینماتک خانه […]

ادامه مرور نقش‌های مریل استریپ/ نوبت به «خارج از آفریقا» رسید

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری ادامه مرور نقش‌های مریل استریپ/ نوبت به «خارج از آفریقا» رسید  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط‌ عمومی خانه‌ هنرمندان ایران، پنجمین جلسه مرور فیلم‌های مریل استریپ بازیگر برجسته آمریکایی در سینماتک خانه هنرمندان ایران که روز دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن ناصری برگزار می‌شود، به نمایش فیلم «خارج از آفریقا» به کارگردانی سیدنی پولاک محصول سال ۱۹۸۵ اختصاص دارد.
پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی با حضور خسرو نقیبی برگزار می‌شود.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «در اوایل قرن بیستم کارن دینسن که از محدودیت‌های اجتماعی به تنگ آمده، با بارون برور بلیکس ازدواج می‌کند. این دو قرار است دانمارک را به مقصد یک مزرعه دام‌پروری در آفریقای شرقی ترک کنند. چندی بعد در راه سفر به نایروبی و ملحق شدن به بارون، کارن با ماجراجویی انگلیسی به نام دنیس فینچ هاتن آشنا می‌شود و …»
«خارج از آفریقا» فیلمی در ژانر زندگینامه‌، درام و ماجراجویی محصول کشور آمریکا است که ۷ جایزه اسکار از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم را در سال ۱۹۸۵ به‌دست آورد.
فیلم «خارج از آفریقا» به کارگردانی سیدنی پولاک دوشنبه ۱۰ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید. امیدوارم براتون خبر   ادامه مرور نقش‌های مریل استریپ/ نوبت به «خارج از آفریقا» رسید براتون مفید بوده باشه

 
2022-07-29 14:11:32