اختتامیه جشنواره «امید» سوم آبان برگزار می‌شود به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری اختتامیه جشنواره «امید» سوم آبان برگزار می‌شود  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی جشنواره، دبیرخانه یازدهمین جشنواره امید سوم آبان را زمان برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره اعلام کرد. این برنامه […]

اختتامیه جشنواره «امید» سوم آبان برگزار می‌شود

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری اختتامیه جشنواره «امید» سوم آبان برگزار می‌شود  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی جشنواره، دبیرخانه یازدهمین جشنواره امید سوم آبان را زمان برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره اعلام کرد.
این برنامه از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه، سوم آبان آغاز  و به‌ صورت آنلاین از طریق وبسایت رسمی جشنواره در دسترس علاقه‌مندان می‌شود.
همچنین نمایشگاه آنلاین بخش عکس جشنواره «امید» از طریق سامانه مربوطه برای مخاطبان جشنواره از تاریخ دهم هاریکا در دسترس است.
یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر و به دبیری مسعود مکاری برگزار می‌شود و برگزیدگان این دوره از جشنواره روز سوم آبان معرفی می‌شود. امیدوارم براتون خبر   اختتامیه جشنواره «امید» سوم آبان برگزار می‌شود براتون مفید بوده باشه

 
2022-10-26 01:16:05