آیا مراجع قیمت گذاری سئو سایت وجود دارد؟ در حالی که عوامل مختلفی بر قیمت‌گذاری سئو سایت تأثیر می‌گذارند، بهتر است بدانید که قیمت سئو عمدتاً بر اساس میزان فعالیت تخصصی سئوکاران و شرکت‌های سئو و زمانی که صرف بهینه سازی سایت شما انجام می‌دهند، تعیین می‌شود. بنابراین نمی‌توان قیمت واحد و مشخصی برای سئو […]

آیا مراجع قیمت گذاری سئو سایت وجود دارد؟

در حالی که عوامل مختلفی بر قیمت‌گذاری سئو سایت تأثیر می‌گذارند، بهتر است بدانید که قیمت سئو عمدتاً بر اساس میزان فعالیت تخصصی سئوکاران و شرکت‌های سئو و زمانی که صرف بهینه سازی سایت شما انجام می‌دهند، تعیین می‌شود. بنابراین نمی‌توان قیمت واحد و مشخصی برای سئو در نظر گرفت و مراجع قیمت گذاری برای سئو سایت وجود ندارد. همین موضوع کار را برای سفارش دهندگان سئو سخت‌تر می‌کند زیرا این افراد باید برای پیدا کردن بهترین شرکت سئو با قیمتی که در خور خدمات آن باشد، زمان زیادی بگذارند.

شرکت پونه مدیا یکی از فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو است که با داشتن بیش از 1000 نمونه پروژه موفق سئو می‌تواند شما را برای رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل همراهی کند. پونه مدیا مرجعی قابل اطمینان برای اطلاع از قیمت سئو است که بسته‌های مختلف خدمات سئو را با تعرفه‌های مشخص در اختیار شما قرار می دهد. برای اطلاع از قیمت سئو به وبسایت پونه مدیا مراجعه کنید یا با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

چگونه هزینه سئو را محاسبه کنیم؟

به طور کلی، برای ارتقای سئو سایت از روش‌ها و تکنیک‌های متفاوتی استفاده می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود قیمت‌ گذاری سئو از هیچ روش مشخص و ثابتی پیروی نکند. به همین دلیل پاسخ به این سؤال که چگونه هزینه سئو را محاسبه کنیم، نیازمند بررسی عواملی نظیر نوع سایت، میزان رقابت کسب و کار و اهداف مالکین سایت‌ها خواهد بود. در نتیجه اگر قصد دارید هزینه سئو سایت خود را محاسبه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با پونه مدیا تماس بگیرید. متخصصین تیم سئو پونه مدیا با بررسی عواملی مثل فعالیت سایت، رتبه فعلی سایت در گوگل، میزان رقابت در بازار کسب و کارتان، اعتبار دامنه سایت و شناسایی اهداف شما، عدد دقیقی را به شما عزیزان ارائه می‌دهند.
علاوه بر این، نوع قرارداد شما با پونه مدیا می‌تواند یکی از عوامل قیمت گذاری سئو سایت باشد. پکیج‌های سئو پونه مدیا بر اساس بزرگی کسب و کار و میزان رقابت در آن حوزه تعرف شده‌اند و قیمت‌های مختلفی دارند. مدت زمان قرارداد هر پروژه سئو در پونه مدیا یک سال است و هزینه به صورت ماهانه از شما دریافت می‌شود.

نحوه تخمین و محاسبه هزینه سئو سایت

هدف اصلی افراد از طراحی و راه‌اندازی سایت‌ها و سرمایه‌گذاری بر روی آنها افزایش ترافیک و دستیابی به جامعه هدف بزرگ‌تر است. به همین دلیل کسب آگاهی از نحوه تخمین و محاسبه هزینه سئو سایت برای این افراد از اهمیت بالایی برخوردار است.

پونه مدیا با بررسی میزان رقابت، عمر دامنه سایت، تعداد کلمات کلیدی، بک لینک و رتبه کنونی سایت در گوگل هزینه سئو را برآورد می‌کند. علاوه بر این، اگر سایت شما یک سایت قدیمی باشد، لازم است سئو سایت و خطاهای موجود مورد بررسی قرار بگیرند.

اگر به تازگی سایتتان را طراحی و راه‌اندازی کرده‌اید و قصد دارید هم‌زمان برای ارتقای سئو اقدام کنید، عوامل دیگری مانند لینک‌سازی، بهینه سازی محتوای صفحات، لینک سازی و تولید محتوا در تخمین و محاسبه هزینه سئو سایت دخیل هستند. فراموش نکنید که حجم پروژه از مهم‌ترین عوامل محاسبه قیمت پروژه سئو است. اگر کسب و کار شما یک کسب و کار بزرگ و با سابقه است، مخاطب هدف از شما انتظار دارد شعبه مجازی فروشگاهتان به همان میزان بزرگ و باشکوه باشد؛ در نتیجه میزان فعالیت‌هایی که برای ارتقای سئو سایت شما مورد نیاز است نسبت به فعالیت‌هایی که برای یک سایت فروشگاهی کوچک انجام می‌شود، قابل مقایسه نیست.

پونه مدیا؛ تخمین واقعی هزینه سئو سایت

آژانس خلاقیت و نوآوری دیجیتال پونه مدیا با گردآوری تیمی از سئوکاران باسابقه در تلاش است سئو سایت شما را با مبلغی که درخور خدمات بی‌نظیر آن باشد، بهینه سازی کند. تخمین واقعی هزینه سئو سایت را از متخصصان پونه مدیا بخواهید. از امتیازهای همکاری با پونه مدیا می‌توانیم به پایبندی به زمان بندی، ارائه گزارشات ماهانه سئو و شرایط پرداخت مطلوب قراردادها اشاره کنیم.
تخمین واقعی هزینه سئو سایت در پونه مدیا بر اساس فاکتورهایی نظیر بهینه‌سازی عناوین صفحات بر اساس کلمات کلیدی، نصب افزونه‌های کاربردی برای سئو سایت، به‌روزرسانی کدهای HTML، شناسایی محتوای مخرب و حذف آن‌ها، تولید محتوای مرجع و کاربردی و افزایش سرعت بارگذاری صفحات می‌شود.
به عنوان مثال، رقابت یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت سئو است. اگر سایت‌های فعال  در زمینه کسب و کار شما سایت‌های بزرگ و موفق باشند، پونه مدیا برای رقابت با این سایت‌ها نیازمند صرف زمان و تخصص بسیار بالایی است. در همین راستا، برای دستیابی به کلمات کلیدی دشوار که حجم سرچ آنها در گوگل بالا است، سئوکاران پونه مدیا ملزم به استفاده از ابزارهای حرفه‌ای خواهند بود.

برای اطلاع از قیمت واقعی سئو و تخمین آن برای پروژه خود، همین امروز با پونه مدیا https://www.poonehmedia.com تماس بگیرید و از راهنمایی متخصصان این مجموعه بهره‌مند شوید.