آلمانی‌ها به تماشای «هبوب» می‌نشینند به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری آلمانی‌ها به تماشای «هبوب» می‌نشینند  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و انیمیشن، انیمیشن «هبوب» به کارگردانی مهسا سامانی و تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برای نمایش در بخش کودکان […]

آلمانی‌ها به تماشای «هبوب» می‌نشینند

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری آلمانی‌ها به تماشای «هبوب» می‌نشینند  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و انیمیشن، انیمیشن «هبوب» به کارگردانی مهسا سامانی و تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برای نمایش در بخش کودکان و نوجوانان چهلمین جشنواره بین المللی زنان دورتموند – کلن در کشور آلمان پذیرفته شده است.

در چهلمین جشنواره بین المللی زنان دورتموند – کلن فیلم‌های برجسته‌ای از فیلمسازان زن در همه ژانرها و سبک‌ها به نمایش در می‌آید.

هدف از برگزاری بخش کودکان و نوجوانان که انیمیشن کوتاه «هبوب» در این بخش پذیرفته شده، الهام بخشیدن به جوانان با تجربیات و مهارت‌های متعدد و متنوع است.

این جشنواره از تاریخ ۱۹ مارس تا سوم آوریل ۲۰۲۲ برابر با ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در شهرهای دورتموند و کلن برگزار خواهد شد.

در خلاصه داستان انیمیشن ۹ دقیقه‌ای «هبوب» آمده است: «پدر و دختری در صلح و آرامش با طبیعت زندگی می‌کنند اما پس از مدتی تغییراتِ آب و هوایی زندگی آن‌ها را دگرگون می‌کند ….» امیدوارم براتون خبر   آلمانی‌ها به تماشای «هبوب» می‌نشینند براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-20 06:19:21