«آسمان دوست داشتنی» به جشنواره زلین می‌رود/ قصه یک خلبان به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «آسمان دوست داشتنی» به جشنواره زلین می‌رود/ قصه یک خلبان  به گزارش خبرنگار هاریکا، شصت و سومین جشنواره فیلم زلین از ۱۱ تا ۱۷ خرداد سال ۱۴۰۲ در شهر زلین کشور چک برگزار خواهد شد. انیمیشن […]

«آسمان دوست داشتنی» به جشنواره زلین می‌رود/ قصه یک خلبان

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «آسمان دوست داشتنی» به جشنواره زلین می‌رود/ قصه یک خلبان  به گزارش خبرنگار هاریکا، شصت و سومین جشنواره فیلم زلین از ۱۱ تا ۱۷ خرداد سال ۱۴۰۲ در شهر زلین کشور چک برگزار خواهد شد.
انیمیشن «آسمان دوست‌داشتنی» جدیدترین اثر امیر هاریکاان که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه شده است، در این جشنواره حضور خواهد داشت.
زمان این انیمیشن بی‌کلام ۱۴ دقیقه است و روایتگر قصه زندگی خلبان یک هواپیمای جنگی است که هر روز به بمباران شهرها می‌پردازد. او هر روز بعد از اتمام ماموریتش به نزد دختر کوچکش بازمی‌گردد. دختر عاشق پرواز است و همواره از پدر می‌خواهد که او را با خود به آسمان‌ها ببرد. اما پدر به‌دلیل خاطره تلخ مرگ همسرش، هرگز آرزوی دخترش را برآورده نمی‌کند. جنگ هر روز به آنها نزدیک‌تر می‌شود. یک روز، حادثه‌ای زندگی آنها را برای همیشه تغییر می‌دهد.
عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: امیر هاریکاان، مجری طرح: محمدرضا کریمی صارمی، متحرک‌سازی: جلال نعیمی، طراحی فضا و کانسپت: نعیم آزاد، طراحی شخصیت: ابوالفضل برومندی، آهنگ‌ساز: پژمان خلیلی، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی و محمد قاسمی، سوپروایزر سه‌بعدی: مسعود تقی‌مومنی، کامپوزیت و تدوین: امیر هاریکاان، طراح استوری‌بورد: عمار قنبرزاده، تصحیح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان، برنا جمشیدی، ساخت تیزر: کاظم ملایی، استودیو آدورن. امیدوارم براتون خبر   «آسمان دوست داشتنی» به جشنواره زلین می‌رود/ قصه یک خلبان براتون مفید بوده باشه

 
2023-04-17 18:28:10