«آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» از جشنواره آمریکایی جایزه گرفت به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» از جشنواره آمریکایی جایزه گرفت  به گزارش خبرگزاری هاریکا، فیلم کوتاه «آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» برنده بهترین فیلم روایی از جشنواره فیلم کوتاه آمریکا شد. این فیلم کوتاه به نویسندگی، […]

«آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» از جشنواره آمریکایی جایزه گرفت

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» از جشنواره آمریکایی جایزه گرفت  به گزارش خبرگزاری هاریکا، فیلم کوتاه «آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» برنده بهترین فیلم روایی از جشنواره فیلم کوتاه آمریکا شد. این فیلم کوتاه به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا رحمانی در هشتمین جشنواره فیلم‌ کوتاه سوفی THE SOFIE: SHORT FILM AWARDS که در نوامبر ۲۰۲۲ در منهتن نیویورک برگزار شد، عنوان بهترین فیلم در بخش روایی این جشنواره را از آن خود کرد.
این فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که در آخرین روز کاری‌اش در بخش تاکسیدرمی موزه حیات وحش، پوست یوزپلنگ ایرانی را که در حال انقراض است، تاکسیدرمی می‌کند.
نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: محمدرضا رحمانی، مدیر فیلمبرداری: عارف نامور، تدوین و صداگذاری: غلامرضا ساغرچیان، بازیگر: حسن محمدطالبی، مدیر تولید: محمد طاهرخانی، جلوه‌های ویژه: شروین ساغرچیان، عکاس: مهدیس رحمانی، ترجمه و زیرنویس: فربد قاسم عوامل این فیلم کوتاه هستند.
پخش بین‌المللی فیلم توسط چهارراه سینما (Cinema ۴way) و به مدیریت سحر ناسوتی انجام می‌شود. امیدوارم براتون خبر   «آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» از جشنواره آمریکایی جایزه گرفت براتون مفید بوده باشه

 
2023-03-03 12:55:26