در گذشته و در سال‌های نخستین ساخت کامپیوتر‌ها، اندازه و شکل این لوازم به‌ گونه‌ای بود که تخصیص مکانی مجزا و بزرگ، برای قرارگیری آن ضروری بود. صفحه نمایش، کیس که شامل قطعات اصلی مانند مادربرد و غیره بود، و دیگر لوازمی چون اسپیکر، کیبورد، موس و یا وب کم، قطعه‌های تشکیل‌دهنده یک سیستم را […]

در گذشته و در سال‌های نخستین ساخت کامپیوتر‌ها، اندازه و شکل این لوازم به‌ گونه‌ای بود که تخصیص مکانی مجزا و بزرگ، برای قرارگیری آن ضروری بود. صفحه نمایش، کیس که شامل قطعات اصلی مانند مادربرد و غیره بود، و دیگر لوازمی چون اسپیکر، کیبورد، موس و یا وب کم، قطعه‌های تشکیل‌دهنده یک سیستم را شامل می‌شدند که مسلما به جای بزرگ و مناسبی احتیاج داشتند.

امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون علم و صنعت و پیدایش دستگاه‌های مجهز و مدرنی همچون لپ‌تاپ و مانیتور لمسی، به طور حتم استفاده از این تکنولوژی راحت شده و هر روز دانشمندان به ساده کردن آنها کمک بیشتری خواهند کرد. کامپیوتر خشابی نیز در این راستا به‌وجود آمده و به‌ راستی نقش موثری در سادگی و کاربرد آسان به افراد مختلف در مقاطع گوناگون ارائه می‌دهد.

خصوصیات کامپیوتر یکپارچه

ماژول او پی اس همانند دیگر نمونه‌ها، از قطعاتی مشابه شکل می‌گیرند. کامپیوتری با مشخصات متفاوت که تمامی قطعات از قبیل: پردازنده، کارت گرافیک، پاور و حتی اسپیکر را در خود جای داده است. این نوع طراحی مزایای بسیاری را به همراه دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به حجم آن اشاره کرد. در واقع با کامپیوتر خشابی ops نوعی سیستم کامپیوتری دارید که تمامی ابزار مربوط به آن در ابعادی به اندازه حجم یک کتاب گنجانده شده است.

در حقیقت این دستگاه شکل دیگری از پی‌سی‌های دسکتاپ به‌ شمار می‌رود که فقط تعداد قطعات آنها با یک ‌دیگر متفاوت می‌باشد و البته بسیار کم‌جا و با قابلیت حمل آسان‌تر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. بدون شک وجود کامپیوتر خشابی نمایشگر لمسی در اداره و یا مدارس و کلاس‌های آموزشی کارایی موثرتری خواهد داشت.

این درحالی است که پی‌سی‌های معمولی علاوه بر مانیتور، قطعات دیگری چون: کیس, اسپیکر و گاهی دوربین را در اطراف خود داشته و ضمن وسعت جایگیری آنها، چندین کابل و سیم دارند که می‌تواند شکل نامنظم و نازیبایی را در کنار مانیتور تاچ اسکرین شما به نمایش گذارد.

Open Pluggable Specification

مهم‌ترین موضوعی که قبل از خرید کامپیوتر OPS باید مورد توجه قرار گیرد، صفحه نمایش دستگاه است. بالطبع افرادی هستند که به منظور استفاده از رایانه خود، صفحات لمسی را ترجیح می‌دهند و بدون این قابلیت، کارایی مدنظر برایشان فراهم نخواهد شد. این نکته در تغییر قیمت آنها تاثیر زیادی خواهد داشت و البته تفاوت چشم‌گیری بین این دو نوع دستگاه دیده خواهد شد. حتی در نمایشگرهای لمسی، انواع مختلفی وجود دارد و برخی از آنها دارای عملکرد SINGLE TOUCH و نیز برخی دیگر MULTI TOUCH می باشند.

فروشگاه پرو استور انواع گوناگون مانیتور لمسی را در اختیار داشته و با توجه به نیاز متقاضیان، اقسام مختلف آن را به شما عرضه می‌نماییم. با این وجود، چنان چه در انتخاب خود تردید دارید، می‌توانید از مشاوران فروش ما در  شرکت راهنمایی‌های لازم را دریافت نمائید.

باید در نظر داشت که تنها برخورداری از یک صفحه نمایش عالی و یا پردازنده و گرافیک بالا، نشانه بهترین دستگاه موجود نیست. بلکه عوامل و قابلیت‌های فراوان دیگری هستند که در این عرصه به عنوان موارد موثر برشمرده شده و موجبات کارایی بیشتر و استفاده راحت‌تر را ایجاد می‌نمایند.

راهنمای خرید ماژول او پی اس

  • مانیتور لمسی

همان طور که ذکر شد، نمایشگر تاچ سهم اصلی ماژول او پی اس را بر عهده دارد. نمونه‌های موجود در بازار اغلب از نوع لمسی و غیر لمسی تشکیل شده‌اند و نیز کیفیت‌های متنوعی را شامل می‌شوند. با این‌که عموما آنها از کیفیت UHD و FHD برخوردار هستند، اما برخی از این اقسام به طرز خیره‌کننده‌ای تصاویری منحصر ارائه می‌دهند. نکته دیگر اندازه صفحه نمایش می‌باشد که غالبا از 55 اینچ آغاز شده و به 98 اینچ ختم می‌شود. روشنایی صفحه نیز از دیگر مواردی است که برای انتخاب مانیتور می‌بایست به آن توجه نمود. مانیتور لمسی جی پلاس یکی از بهترین نمونه‌های این دستگاه‌ها است که از مشخصات و فناوری‌های به‌روزی برخوردار است.

  • پردازنده

پردازنده هر سیستمی قدرت آن را نمایان خواهد کرد و با توجه به مدل‌هایی که قابلیت ارتقاء وجود ندارد، این مسئله اهمیت بالایی خواهد داشت. به طور معمول خریدار باید مطابق با درخواست خود از کامپیوتر یکپارچه، پردازنده مناسب را انتخاب نماید.

  • گرافیک

کارت گرافیک OPS نیز بخش بزرگی از توانایی یک سیستم را عهده‌دار می‌باشند. از این رو متقاضی نسبت به نوع کاربری مانیتور لمسی خود، گرافیک خاصی را در نظر بگیرد.

  • حافظه رم

اغلب سیستم‌های یکپارچه، از رم‌های 8 گیگابایتی بهره می‌برند که در نوع خود، کارایی بسیاری خواهد داشت. اما نظر به این‌‌ که هزینه بالای این سیستم‌ها متناسب با قدرت آنها تغییر خواهد کرد، توصیه می‌شود از سیستمی با حافظه 16 گیگابایتی استفاده کنید و با خیالی آسوده به اهداف خود بپردازید.

  • پورت‌های اتصال

پورت‌های مختلفی چون: HDMI ,USB و … در این دستگاه‌ها اهمیت بالایی دارند. بدین ترتیب با اطمینان خاطر قادر خواهید بود در زمان لازم کنسول و یا سیستم صوتی خود را به همراه دیگر تجهیزات به آن متصل نمایید. بنابراین تعداد پورت‌ها و مکان قرارگیری آنها بسیار مهم می‌باشد.

  • قیمت

قیمت‌های عرضه شده در بازار کاملا متنوع است. بسته به توانایی‌های هر او پی اس، هزینه خرید تغییر خواهد کرد. از سیستم عامل دستگاه گرفته تا نوع پردازنده و دیگر سخت‌افزارها، در تعیین قیمت ماژول او پی اس تاثیر خواهد داشت.

کامپیوتر خشابی ops پرواستور

به طور کل کامپیوترهای نمایشگر لمسی، مزایای فراوانی دارند که نمی‌توان از آنها چشم پوشی کرد. با توجه به تنوع زیاد و مدل‌های گوناگون و نیز واردات این کالاها از کشورهای دیگر، توصیه می‌شود جهت خرید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمائید. پرواستور بزرگ‌ترین نماینده فروش مانیتور لمسی و تجهیزات آن مانند کامپیوتر خشابی نمایشگر می‌باشد که انواع گوناگون آنها را با بهترین قیمت‌های موجود به خریداران عرضه می‌دارد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و آگاهی از قیمت‌های به‌روز محصولاتی مانند او پی اس، نمایشگر لمسی، ویدئو پروژکتور، انواع مانیتورهای گیمینگ و یو پی اس با شماره 021-52472000 تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.