چگونه از یک دسته بندی خوب به فیلم دلخواهمان برسیم امروزه سرویس های پخش محتوای آنلاین یا همان Vod از محبوبیت بسیار زیادی بین کاربران برخوردار است . از مهخمترین دلایل گرایش کاربران به این سرویس ها میتوان به دسترسی راحت و سریع به فیلم ها و یا سریال های محبوب خود ، اشغال نشدن […]

چگونه از یک دسته بندی خوب به فیلم دلخواهمان برسیم

امروزه سرویس های پخش محتوای آنلاین یا همان Vod از محبوبیت بسیار زیادی بین کاربران برخوردار است . از مهخمترین دلایل گرایش کاربران به این سرویس ها میتوان به دسترسی راحت و سریع به فیلم ها و یا سریال های محبوب خود ، اشغال نشدن فضای هارد دیسک رایانه شما ، نبود گزینه انتخاب کیفیت در فایل های دانلودی ، دردسر سینک کردن زیرنویس های گوناگونی که برای یک فیلم ساخته میشوند ، نبود حجم کافی اینترنت برای جمع آوری یک آرشیو بزرگ و  … اشاره کرد . با پیشرفت روزافزون صنعت سینما در جهان تولیدات فیلم و سریال پیشرفت چشمگیری داشته . تعداد محتوا های تولید شده در صنعت سینما امروزه به حدی رسیده که بدون طبقه بندی بر اساس ژانر ، کارگردان ، بازیگر و غیره نمیتوان فیلم مورد نظر را به راحتی پیدا کرد .

مخاطب مجبور است برای پیدا کردن یک فیلم در ژانر مورد علاقه خود ، ساعت ها در اینترنت جستجو کند تا محتواهای هم ژانر فیلم مورد علاقه خود را بیابد . ولی اگر به یک سرویس Vod اعتماد داشته باشیم ، خود سرویس محتواها را بر اساس ژانر و سبک ساخت طبقه بندی کرده است . وب سایت فیلمنو یکی از قویترین سرویس های پخش محتوا آنلاین محسوب میشود که با دسته بندی قدرتمند و گوناگون شما را به راحتی به فیلم و یا سریال مورد علاقه تان میرساند . اگر میخواهید بدونید یک دسته بندی خوب چقدر میتواند برای علاقه مندان مفید باشد ، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید .

 

دسته بندی های متنوع در فیلمنو

 

 

همانطور که در بالا به آن اشاره شد ، رسانه تصویری فیلمنو یکی از قدرتمند ترین وب سایت های پخش محتوا آنلاین در زمینه دسته بندی های متنوع آن است . در حقیقت دسته بندی ها یکی از اصلی ترین ارکان یک سایت Vod خوب محسوب میشود . دسته بندی مناسب حکم یک فیلتر پیشرفته را دارد که برای رسیدن هر چه سریعتر شما به فیلم مورد علاقه تان کمک میکند . درسته که وب سایت فیلمنو دارای یک سرچ قدرتمند است که با تایپ بخشی از فیلم و یا سریال محبوبتان آن را به شما نشان میدهد ولی برای زمانی که شما بدون دونستن نام محتوای خود فقط به دنبال ژانر مورد علاقه تان هستین به کار نمی آید . اینجاست که دسته بندی ها به کار می آیند و هرچه دسته بندی ها قویتر و متنوع تر باشد ، شما سریعتر آن را پیدا خواهید کرد .

از جمله دسته بندی های متنوع وب سایت فیلمنو میتوان به فیلم های روز ، فیلم های برتر ، فیلم های اکشن ، انیمیشن ، دسته فیلم هندی ، دسته فیلم های کمدی ، دسته سریال ، دسته فیلم های خانوادگی ، دسته فیلم های عاشقانه ، فیلم های مستند ، محبوب ترین فیلم‌های سینمایی ، دسته فیلم های ترسناک ، دسته فیلم های جنایی ، فیلم های علمی تخیلی و دسته فیلم های دوبله فارسی اشاره کرد .

شما با این دسته بندی ها به سرعت میتوانید به محتوا مورد نظر خود برسید . این نکته هم قابل تامل است که محتوا های فیلمنو همگی ویرایش شده است تا بدون هیچ دغدغه ای از وجود صحنه های خارج عرف ، از دیدن فیلم مورد علاقه تان کنار خانواده لذت ببرید . البته که لازم به ذکر است دسته بندی ها در رسانه ای خوب عمل میکنند که ابتدا رسانه دارای آرشیوی غنی از فیلم ها و سریال های برتر و روز دنیا باشد تا دست مخاطب را برای انتخاب باز بزارند . این نکته یکی دیگه از مزایای وب سایت فیلمنو تلقی میشود .

تماشای فیلم با دوبله فارسی در فیلمنو

 

یکی از اصلی ترین دسته بندی های پر مخاطب در ایران ، فیلم های دوبله فارسی است . راحت ترین روش برای درک بهتر محتوای فیلم ، از دست ندادن صحنه های دیدنی فیلم با دنبال کردن زیرنویس و دیدن فیلم در کنار خانواده با تمام سنین ، تماشای فیلم با دوبله فارسی است . یکی دیگر از مزایای رسانه قدرتمند فیلمنو وجود انبوهی از فیلم های برتر و روز دنیا به صورت دوبله فارسی می باشد . امروزه عموم مخاطبین سینما ، فارق از سن و سال یا سلیقه ، به دنبال دیدن فیلم به زبان شیری فارسی هستند . رسانه تصویری فیلمنو با بکارگیری از تیم های مجرب در زمینه دوبله ، اقدام به تولید فیلم های برتر سینما به دوبله فارسی کرده است که مخاطب با دستی باز فیلم مورد علاقه خود را به صورت دوبله فارسی تماشا کند .

در انتهای این مطلب چند نمونه دوبله فارسی فیلمهای برتر سینما را معرفی میکنیم .

1 – جانوران شگفت انگیز – اسرار دامبلدور

یک فیلم در ژانر فانتزی جادوگری که قسمت سوم از یک سه گانه به نام جانوران شگفت انگیز است . از زمان ساخت سری فیلم های هری پاتر ، این ژانر بیشر از گذشته در بین مخاطبین محبوب شده است . جانوران شگفت انگیز یکی از بهترین نمونه های فیلم در سبک فانتزی جادوگری محسوب میشود .

2 – بتمن 2022

خب وقتی پای یک ابر قهرمان چه از مارول و چه دی سی به میان بیاید ، دیگه توضیح دادن در مورد محبوبیت فیلم و کاراکتر بی معنی میشود . کاراکتر بتمن که خلق شده در کمیک های دنیای دی سی است ، بی شک جزو محبوبترین ابر قهرمان ها محسوب میشود و همیشه علاقه مندانش منتظر فیلم های جدید ازش هستند . شاید بتمن 2022 به اندازه سه گانه بتمن کریستوفر نولان ، دارای کیفیت بسیار بالا داستانی و سینمایی نباشه ولی هنوز هم بتمن مثل همیشه مخاطبین سینه چاک زیادی دارد .

3 – دکتر استرنج 2 – در جهان های چندگانه جنون

باز هم یک ابر قهرمان دیگر منتها از دنیای پر طرفدار مارول . دکتر استرنج را از سری فیلم های اسپایدر من (مرد عنکبوتی) و انتقام جویان میشناسیم . ابر قهرمانی که قدرت رفت و آمد و تاثیر گذاری در جهان های موازی را دارد . در سال 2016 اولین فیلم مستقل در مورد دکتر استرنج ساخته شد و با استقبال بسیار خوبی از طرف مخاطبین قرار گرفت . با اینکه فیلم دوم قرار بود در سال 2020 منتشر شود ولی به دلیل همه گیری کرونا این فیلم با دو سال تاخیر و در سال 2022 منتشر شد و مورد استقبال دوستاران دنیای مارول قرار گرفت . بی شک بازی بندیکت کمبربچ یکی از اصلی ترین وزنه های این فیلم محسوب میشود .