«نومان» به جشنواره‌ای در آمریکا می‌رود/ وقتی زندگی حمله می‌کند! به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «نومان» به جشنواره‌ای در آمریکا می‌رود/ وقتی زندگی حمله می‌کند!  به گزارش خبرنگار هاریکا، تازه‌ترین اثر کوتاه زهره زمانی با نام «نومان» در اولین حضور جهانی خود به بخش مسابقه آثار کوتاه بیست و چهارمین جشنواره […]

«نومان» به جشنواره‌ای در آمریکا می‌رود/ وقتی زندگی حمله می‌کند!

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «نومان» به جشنواره‌ای در آمریکا می‌رود/ وقتی زندگی حمله می‌کند!  به گزارش خبرنگار هاریکا، تازه‌ترین اثر کوتاه زهره زمانی با نام «نومان» در اولین حضور جهانی خود به بخش مسابقه آثار کوتاه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «نیوپورت بیچ» آمریکا راه یافت.
فیلمنامه «نومان» به قلم محمد گذرآبادی و فروغ صادقی به نگارش درآمده و پیش تولید و فیلمبرداری این فیلم در تابستان ۱۴۰۱ در بندر انزلی آغاز و سایر مراحل فنی و پس تولید کار در شهریور ۱۴۰۲ به پایان رسیده است.
«نومان» داستان زندگی مردی است از ناکجا، بدون گذشته، بدون آینده در انزوای خود، مرگ روحی و معنوی‌اش را سپری می‌کند اما زندگی به او حمله می‌کند. این بار در قالب دختران جوانی که فوتبال بازی می‌کنند.
جشنواره بین‌المللی فیلم «نیوپورت بیچ» از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ اکتبر (۲۰ تا ۲۷ هاریکا) برگزار می‌شود و در مجموع میزبان نمایش ۹۱ فیلم از ۱۹ کشور جهان شامل ۱۴ نمایش اول جهانی خواهد بود. امیدوارم براتون خبر   «نومان» به جشنواره‌ای در آمریکا می‌رود/ وقتی زندگی حمله می‌کند! براتون مفید بوده باشه

 
2023-10-07 16:56:43