معرفی بهترین جراحی ها برای خوش فرم شدن شکم و سینه داشتن اندامی زیبا و به دور از هرگونه چربی اضافه آرزوی هر شخصی به حساب می آید. مبحث خوش فرم بودن اندام برای خانم ها اهمیت به مراتب بیش تری را نسبت به آقایان دارد. داشتن شکم و سینه ای خوش فرم یکی از […]

معرفی بهترین جراحی ها برای خوش فرم شدن شکم و سینه

داشتن اندامی زیبا و به دور از هرگونه چربی اضافه آرزوی هر شخصی به حساب می آید. مبحث خوش فرم بودن اندام برای خانم ها اهمیت به مراتب بیش تری را نسبت به آقایان دارد. داشتن شکم و سینه ای خوش فرم یکی از دغدغه های بسیاری از خانم ها به شمار می آید. برخی از بانوان از داشتن شکم و سینه ای بیش از اندازه بزرگ و یا بیش از اندازه کوچک همیشه گلایه دارند و همواره به دنبال پیدا کردن بهترین راه حل برای خوش فرم کردن آن ها هستند. اگر در دسته بانوانی هستید که از شکم و سینه های خود ناراضی هستید، پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. در این مقاله قصد داریم از سیر تا پیاز در مورد انواع جراحی های سینه و شکم در خانم ها صحبت کنیم.

انواع جراحی های سینه و شکم در خانم ها

هر خانمی یک هدف مشخصی را برای جراحی سینه های خود دارد. برخی از خانم ها هدفشان از جراحی سینه تنها جنبه درمانی دارد. در نقطه مقابل اما برخی دیگر هدفشان از جراحی سینه تنها جنبه زیبایی دارد. به صورت کلی سه عمل جراحی وجود دارد که خانم ها می توانند برای خوش فرم کردن سینه هایشان از آن ها استفاده کنند.

لیفت سینه ها، بزرگ کردن سینه ها  با جراحی پروتز سینه و کوچک کردن سینه از مهم ترین عمل های جراحی است که این روزها بسیاری از بانوان بسته به شرایطی که دارند دست به انجام آن ها می زنند. ناگفته نماند شخص متقاضی قبل از انجام هرگونه کاری نیاز دارد تا با یک پزشک متخصص در این خصوص مشورت نماید.

داشتن شکمی بیش از اندازه گنده نیز معضل این روزهای بسیاری از خانم ها است. برای از بین بردن چربی های اضافی شکم راه حل های مختلف و متنوعی وجود دارد. هر خانمی با توجه به بودجه و البته نیازی که دارد می تواند یکی از این راه حل ها را برای از بین بردن چربی شکم خود انتخاب نماید.

منظور از لیفت سینه ها چیست؟

یکی از مهم ترین و در عین حال محبوب ترین عملی که برای خوش فرم کردن سینه ها از آن استفاده می شود، عمل لیفت سینه است. لیفت کردن سینه ها تنها جنبه زیبایی دارد و به هیچ وجه جنبه درمانی را برای فرد ندارد. پوست سینه برخی از بانوان نازک است و قابلیت انعطاف پذیری را ندارد. همین موضوع باعث می شود تا سینه فرد حالتی افتاده را داشته باشد؛ چرا که پوست سینه توانایی بالا نگه داشتن سینه ها را ندارد. در این عمل جراحی، متخصص پوست اضافی سینه را بر می دارد تا سینه ها بالا نگه داشته شوند.

بزرگ کردن سینه بانوان

داشتن تناسب اندام یکی از بزرگ ترین دغدغه های خانم ها به حساب می آید. در برخی مواقع داشتن سینه ای کوچک می تواند تاثیر بسیار بدی را بر روی زیبایی اندام بگذارد. در این جا برای این که بین سینه ها و سایر قسمت های بدن یک تناسبی به وجود آید، می توان سینه ها را بزرگ کرد. برای بزرگ کردن سینه ها پزشکان متخصص از ایمپلنت سینه استفاده می کنند. ایمپلنت در زیر و یا روی قفسه سینه قرار می گیرد و باعث می شود تا سینه بزرگ تر و برجسته تر به نظر بیاید. نکته مهمی که وجود دارد این است که برای انتخاب اندازه ایمپلنت می توانید با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

 

کوچک کردن سینه ها

همان طور که در قسمت قبلی اشاره کردیم همه بانوان به دنبال رسیدن به تناسب اندام هستند. داشتن سینه هایی بزرگ نیز می تواند عوارض و پیامدهای منفی را برای فرد داشته باشد. داشتن سینه هایی بزرگ می تواند مشکلات فراوانی از جمله کمر درد، گردن درد و… را برای خانم ها به وجود آورد. برای کوچک کردن و خوش فرم کردن سینه ها پزشک متخصص می تواند مقداری از چربی و بافت اضافه سینه را خارج نماید. در این صورت سینه فرد حالتی زیبا را به خود می گیرد.

 

انواع جراحی های شکم

تا به این جای مقاله در مورد انواع جراحی سینه های بانوان صحبت کردیم. در این قسمت قصد داریم در خصوص انواع جراحی های شکم صحبت کنیم.

داشتن شکمی بزرگ این روزها به دغدغه بسیاری از بانوان تبدیل شده است. شکم بزرگ باعث می شود تا هیج تناسبی میان اندام های بدن وجود نداشته باشد و همین مورد باعث نا زیبا شدن ظاهر بدن بانوان شود. برای خوش فرم کردن شکم بانوان می توان از لیپوماتیک، جراحی ابدومینوپلاستی ، لیپولیز و لیپوساکشن استفاده کرد.

ابدومینوپلاستی

در صورتی که بر اثر زایمان شکمی شل و پوستی ترک خورده را دارید، می توانید از روش ابدومینوپلاستی برای زیبا کردن ظاهر شکم خود استفاده کنید. البته ناگفته نماند افرادی که شکم های بیش از اندازه بزرگی را دارند، باید از این روش برای حل مشکل خود استفاده کنند.

 

لیپوماتیک

دو روش محبوبی که این روزها بسیاری از بانوان برای لاغر کردن شکم خود از آن استفاده می کنند، روش لیپوماتیک و لیپولیز است. لیپوماتیک یکی از روش های کاملا بی خطر و البته ایمن برای از بین بردن چربی های اضافه است. در این روش در ناحیه مورد نظر یک سوراخ کوچک ایجاد می شود. با استفاده از میله فلزی تمامی چربی های اضافه از شکم خارج می شود. از این روش بیش تر بانوانی که شکمی بزرگ و افتاده دارند، استفاده می کنند.

لیپولیز

لیپولیز دیگر روش برای از بین بردن چربی های اضافی بدن می باشد. در این متد از امواج لیزر برای سوزاندن چربی های موضعی شکم استفاده می شود. افرادی که شکمی بسیار بزرگ را دارند بهتر است از این روش استفاده نکنند؛ چرا که ممکن است آن طور که باید و شاید از نتیجه کار راضی نباشند.

 

لیپوساکشن

لیپوساکشن را می توان از قدیمی ترین روش ها برای از بین بردن چربی شکم دانست. در این روش برای از بین بردن چربی ها، بافت چربی حرارت می بیند و توسط یک دستگاه مکنده از شکم خارج می شود.

در این مقاله در مورد انواع جراحی های سینه و شکم در خانم ها صحبت شد. نکته مهمی که نیاز است به آن اشاره کنیم این است که قبل از هرگونه اقدامی حتما با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت دکتر افسانه ثنایی به آدرس  www.dr-sanaee.com   مطرح کنید.