قوانین مهمه اجاره آپارتمان مبله و سوئیت که باید آنها را بدانید! اجاره اپارتمان در زمان سفر یکی از اصلی ترین و مهم ترین کار هایی است که باید انجام دهید. چرا که داشتن سرپناه برای اقامت برای هر فردی لازم است. به خصوص اینکه اگر بخواهید به صورت طولانی مدت به شهری مانند تهران […]

قوانین مهمه اجاره آپارتمان مبله و سوئیت که باید آنها را بدانید!

اجاره اپارتمان در زمان سفر یکی از اصلی ترین و مهم ترین کار هایی است که باید انجام دهید. چرا که داشتن سرپناه برای اقامت برای هر فردی لازم است. به خصوص اینکه اگر بخواهید به صورت طولانی مدت به شهری مانند تهران سفر کنید. در این زمان باید حتما به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران باشید تا بتوانید به تمامی کار های خود برسید و یا از تمامی جاذبه ها و مکان های گردشگری مورد نظر خود دیدن کنید. اما لازم است قبل از اقدام برای اجاره اپارتمان، با قوانین آن آشنا باشید. شناخت قوانین اجاره آپارتمان مبله با اجاره سوئیت و ویلا ها متفاوت است. بنابر این پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا مهمترین قوانین اجاره آپارتمان مبله را بشناسید.

آیا قوانین اجاره سوئیت و ویلا ها یکسان است؟

بدون شک اکثر شما برای یک بار هم که شده، اقامت در هتل را تجربه کرده اید. هزینه کنسلی، رزرو هتل و تعداد ظرفیت مجاز برای هر اتاق از جمله قوانینی است که در اکثر هتل ها و مسافرخانه ها وجود دارد و تقریبا همه شما با انها اشنا هستید. اما در خصوص اجاره آپارتمان مبله این قوانین به مانند قوانین رزرو هتل نیست. به نظر شما چرا این قوانین با یکدیگر متفاوت است؟

در زمان اجاره آپارتمانهای مبله شما یک واحد اپارتمان کامل را در اختیار خود خواهید گرفت. فرقی نمی کند که اجاره آپارتمان مبله در جنت آباد باشد یا سعادت آباد. به هر حال شما یک آپارتمان را تحت اختیار خود قرار خواهید داد. البته ممکن است اجاره آپارتمان مبله در تهران با رزرو هتل از نظر قوانین دارای شباهت هایی نیز باشند. برای مثال اگر برای رزرو هتل حق کنسلی پرداخت کنید، در زمان اجاره اپارتمان مبله نیز این قانون وجود دارد. در صورتی که شما بتوانید به اتاق رزرو شده خود بروید، باید مبلغی را به عنوان حق کنسلی پرداخت کنید. بنابر این دانستید که قوانین اجاره سوئیت و ویلا ها با یکدیگر یکسان نیست و تنها در برخی از قوانین با هم یک شباهت هایی دارند و در مجموع دارای تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر هستند.

برخی از قوانین مهم اجاره آپارتمان که باید با آن آشنا باشید

همانطور که در قسمت قبلی به آن اشاره کردیم، قوانین اجاره سوئیت و ویلا ها با یکدیگر متفاوت است و تفاوت های بنیادینی با قوانین رزرو هتل دارند. اکنون در این قسمت قصد داریم شما را با قوانین اصلی اجاره آپارتمان مبله در تهران که باید آنها را بشناسید، آشنا کنیم.

حق کنسلی

اولین قانون همان قانون هزینه کنسلی است که لازم است درباره آن با دقت مطالعه کنید. هزینه کنسلی اجاره سوئیت و یا آپارتمان مبله برای هر ویلایی متفاوت است. برخی از صاحبان ملک ها و املاکی ها نیمی از هزینه اجاره ویلا و یا سوئیت را به عنوان حق کنسلی در قرارداد می نویسند. یعنی شما در صورتی که ویلا یا سوئیت را اجاره کنید اما به هر دلیلی نتوانید از ان استفاده کنید و از تصمیم خود پشیمان شوید، باید نیمی از هزینه را به عنوان حق کنسلی پرداخت کنید.

این قانون با توجه به املاکی و یا وبسایت اجاره ویلا متفاوت است. گاهی یک سوم، گاه یک پنجم و گاهی نیمی از هزینه اجاره بها را به عنوان حق کنسلی برداشت می کنند. حتی برخی دیگر نیز یک مبلغ مشخص برای حق کنسلی در نظر می گیرند. با این اوصاف بهتر است در زمان انعقاد قرارداد به این مسئله به خوبی توجه کنید.

بررسی امکانات آپارتمان و سلامت آنها

یکی دیگر از قوانین مهمی که باید حتما آن را در نظر بگیرید و به آن پایبند باشید. سالم تحویل دادن امکانات ویلا است. اگر آپارتمانی که اجاره می کنید دارای امکانات خاصی مانند ماشین لباسشویی، کولر گازی، استخر، جکوزی، تخت و سایر وسایل این چنینی است، باید حتما سالم بودن و بدون عیب بودن آن را بررسی کنید. در هر قرارداد اجاره آپارتمانی را که مشاهده کنید، میبینید که نوشته شده تجهیزات باید سالم تحویل مالک داده شوند.

در صورتی که مشکلی در هر یک از آنها به وجود بیاید، فرد اجاره کننده باید هزینه آن را پرداخت کند. به خاطر این قانون به شما توصیه می کنیم در زمان اجاره آپارتمان مبله در تهران، تمامی تجهیزات کوچک و بزرگ اپارتمان را بررسی کنید و از صحت و سلامت آنها مطمئن شوید. در صورتی که خرابی در ان ها وجود داشت به مالک نشان دهید تا بعد ها ناچار به پرداخت هزینه برای آن نشوید.

تعداد همراهان

هر آپارتمان مبله برای تعداد نفراتی خاص تهیه و ارائه می شود. برای مثال آپارتمانهای تک خواب که امکانات خاصی ندارند، ظرفیت مجاز آنها تا 4 نفر می باشد. در زمانی که اقدام به اجاره آپارتمان مبله در تهران می کنید، باید تعداد همراهان خود را مشخص کنید. املاکی ها برای افرادی که تعداد همراهان آنها بیش از ظرفیت مجاز آپارتمان است، هزینه ای مجزا و اضافه تر دریافت می کنند.

حتی در کم شدن نفرات نیز قانون استرداد مبلغ وجود دارد. برای مثال اگر برای اجاره آپارتمان مبله در تهران، هزینه 6 نفر را پرداخت کرده اید و ناچار به پرداخت هزینه اضافه برای هر نفر شده اید اما به هر دلیلی تعداد نفرات شما کاسته شده می توانید با قانون موجود در این زمینه، درخواست استرداد مبلغ را داشته باشید.

همراه داشتن حیوان خانگی

برای اجاره آپارتمان مبله در تهران برخی از ویلا ها و سوئیت ها محدودیت هایی را در قانون همراه داشتن حیوانات خانگی تنظیم کرده اند. البته این قوانین تنها شامل همراه داشتن حیوانات خانگی نمی باشد، بلکه مواردی مثل استعمال دخانیات و مهمانی گرفتن نیز شامل آن می باشد. در این مواقع بهتر است ابتدا قانون مربوط به اجاره آپارتمان مبله در تهران برای املاکی و یا وب سایت مورد نظر را مطالعه کنید و سپس دست به پرداخت هزینه بزنید.

اجاره بهترین آپارتمان مبله در تهران

اگر به فکر اجاره بهترین آپارتمان مبله در تهران در تهران هستید و قصد دارید این کار را با کمک یک وبسایت معتبر انجام دهید، به شما وبسایت تهران سوئیت tehransuite.com را پیشنهاد می کنیم. وبسایت تهران سوئیت یکی از معتبر ترین وبسایت های اجاره ویلا و سوئیت است که می توانید با کمک آن انواع ویلاها و سوئیت های بزرگ و کوچک، همراه با امکانات خاص را تهیه کنید. وبسایت تهران سوئیت قوانین سختگیرانه ای را در برابر مسافران ندارد و شما می توانید به راحتی، رفاه حداکثری را از اقامت در زمان سفر تجربه کنید.