فریت بار چیست و به چه کشورهایی امکان پذیر است؟ حمل و نقل کالا یا فریت بار، بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از فعالیت های تجارت الکترونیک است، به ویژه زمانی که حمل و نقل بین المللی درگیر باشد. فریت بار، یکی از اصطلاحات رایج در زمینه حمل و نقل بین المللی است که توسط […]

فریت بار چیست و به چه کشورهایی امکان پذیر است؟

حمل و نقل کالا یا فریت بار، بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از فعالیت های تجارت الکترونیک است، به ویژه زمانی که حمل و نقل بین المللی درگیر باشد. فریت بار، یکی از اصطلاحات رایج در زمینه حمل و نقل بین المللی است که توسط افرادی که قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای خارجی دارند مورد استفاده قرار می گیرد و به آنها این امکان را میدهد تا تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را از مسیری کاملا قانونی و مطابق با استانداردهای بین المللی به کشور مقصد ارسال کرده و دیگر نگرانی از بابت سنگین شده چمدان خود و هزینه های مربوط به اضافه بار مسافری نداشته باشند.

برایاینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید و با بهترین شرکت ایرانی فعال در زمینه فریت بار و حمل و نقل بین المللیآشنا شوید، در ادامه با ما همراه بمانید.

فریت بار چیست؟

به طور کلی فریت بار شامل ارسال بار یا حمل و نقل کالاهایی با ماهیت شخصی است که با توجه به کشور مقصد ممکن است با کامیون، قطار، کشتی و هواپیما حمل شوند. فریت بار معمولا برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور دیگری دارند، مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوانند وسایل و لوازم مورد نیاز خود را از طریق فریت بار به کشور مقصد ارسال کنند.

این نوع ارسال بار برای مقاصد شخصی انجام می گیرد و هیچ ماهیت تجاری ندارد و به نوعی بار خصوصی محسوب شده و از فریت بار برای ارسال آن استفاده می شود. شما می توانید با همکاری یکی از شرکت های فعال در زمینه ارسال بار به خارج از کشور، (مثل شرکت جهان کالا کارگو) از این خدمات بهره مند شده و تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را در بسته بندی ایمن و در شرایط کاملا قانونی و مطابق با استانداردهای بین المللی به کشور مقصد خود ارسال نمایید..

پرواز فریت بار معمولا چند روز زودتر انجام می گیرد و بعد از اینکه مسافر به کشور مقصد رسید می تواند با در دست داشتن بار نامه خود، تمام بار و وسایلی که با فریت بار به کشور مقصد ارسال کرده است را تحویل بگیرد.

برای بهره مندی از خدمات فریت بار به سایر کشورهای دنیا، لازم است که از چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به کشور مقصد به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کرده تا برای ورود بار به محوطه مجوزهای لازم را دریافت نمایید. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کرده تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر خواهد شد و بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند ؛ مثل شرکت جهان کالا کارگو مراجعه کرده تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به کشور مقصد اماده شود.

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد. این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی و فریت بار

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

هزینه فریت بار به کشورهای خارجی چقدر است؟

هزینه فریت بار به سایر کشورهای دنیا معمولا با توجه به وزن و حجم محموله، نوع مسیری که برای حمل بار به کشور مقصد خود انتخاب کرده اید (هوایی یا دریایی)، فاصله کشور مبدا تا کشور مقصد، هزینه های مربوط به بیمه و شرکت حمل و نقل، هزینه های مربوط به بسته بندی و غیره متغیر بوده و به همین دلیل نمی توان یک هزینه ثابت و مشخص را به عنوان هزینه فریت بار به کشورهای خارجی اعلام کرد. اما به طور کلی، هرچه وزن بار و محموله شما بیشتر باشد، هزینه کمتری را برای فریت بار به خارج از کشور پرداخت خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه فریت بار به کانادا یا سایر کشورهای دنیا، بهترین پیشنهاد این است که با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و بعد از اعلام وزن و حجم تقریبی بار و محموله خود، از هزینه تقریبی حمل بار به میشیگان مطلع شوید.

برای ارتباط با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو، با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید:

  • ۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰
  • ۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱
  • ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱
  • ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴
  • ۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸
  • ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵