سفری زمینی به شهری آسمانی مشهد شهری مذهبی است که به دلیل داشتن برخی از امکان دیدنی، به‌عنوان یک مکان توریستی نیز معرفی می‌شود. مرقد مطهر امام رضا (ع) هرساله افراد زیادی را به سمت خود کشانده و دلیل اصلی وجود زیاد مسافران در این شهر است. مسافتی که بین تهران و مشهد وجود دارد، […]

سفری زمینی به شهری آسمانی

مشهد شهری مذهبی است که به دلیل داشتن برخی از امکان دیدنی، به‌عنوان یک مکان توریستی نیز معرفی می‌شود. مرقد مطهر امام رضا (ع) هرساله افراد زیادی را به سمت خود کشانده و دلیل اصلی وجود زیاد مسافران در این شهر است. مسافتی که بین تهران و مشهد وجود دارد، را می‌توان با چندین روش طی کرد که یکی از آن‌ها اتوبوس است.

اتوبوس‌هایی که در این مسیر در رفت‌وآمد هستند، نام ارزان‌ترین وسیله سفر به این شهر را به خود اختصاص داده‌اند. به همین دلیل است که تقاضا برای دریافت آن بیشتر از سایر وسایل حمل‌ونقل است. اما چگونه می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن این بلیط را تهیه کرد؟ این مطلب حاوی اطلاعات کاملی در این زمینه است.

انواع بلیط اتوبوس تهران مشهد

اگرچه اتوبوس ارزان‌ترین وسیله برای سفر به این شهر است، اما خود بلیطی که قرار بوده تهیه کنید نیز ممکن است، قیمت‌های متفاوتی را داشته باشد. این موضوع به دلیل تفاوت در اتوبوس‌ها و همچنین امکاناتی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد. به‌طورکلی اتوبوس‌هایی که در مسیر تهران مشهد در رفت‌وآمد هستند، در دو نوع VIP و Classic بوده و مسلما انواع VIP قیمت بالاتری را دارند. اتوبوس‌های وی ای پی معمولا دارای صندلی‌های تخت شو و راحت‌تری بوده و فضایی که در اختیار شماست، بیشتر خواهد بود.

رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس تهران مشهد

این روز‌ها تعداد زیادی از وب‌سایت‌ها وجود دارند که به‌صورت آنلاین اقدام به فروش بلیط کرده‌اند. در این میان می‌توانیم به اسنپ تریپ اشاره کنیم که بهترین خدمات را باتوجه‌به بودجه شما در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر این در فصولی از سال تخفیفات ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این سامانه امکان پشتیبانی 24 ساعته را در اختیار شما قرار داده و خریدی آسان و مطمئن را برایتان رقم خواهد زد.

در مسیر تهران مشهد خود را سرگرم کنید

مطمئنا طی‌کردن یک مسیر 900 کیلومتری از تهران تا مشهد و بالعکس خسته‌کننده خواهد بود. این مسیر باید در 12 ساعت طی شود که بسته به نوع اتوبوس می‌تواند متفاوت باشد؛ بنابراین بهترین حالت ممکن استفاده از بلیط اتوبوس تهران مشهد VIP است که علاوه بر راحتی خدمات اضافه‌تری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

اما ویژگی خوبی که این سفر دارد، مشاهده مناظر طبیعی در طی مسیر است. بهتر است برای طی‌کردن این مسیر طولانی به فکر خرید کمی خوراکی و وسایل سرگرم‌کننده باشید. به‌خصوص اگر کودکی به همراه دارد. همچنین با حفظ حقوق دیگران مسیر سفر را برای خود و دیگران راحت‌تر کنید.

قیمت رزرو بلیط اتوبوس در اسنپ تریپ

کافی است سری به یکی از وب‌سایت‌های فروش بلیط اتوبوس بزنید تا قیمت‎‌ها را به‌درستی بررسی کنید. شرکت‌های اتوبوس‌رانی مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را به همراه نوع اتوبوس انتخاب کنید. امکاناتی که این شرکت‌ها در اختیارتان قرار می‌دهند، متفاوت است.

گران‌ترین قیمت بلیط اتوبوس مربوط به ولوو VIP است که تقریبا 25 نفر ظرفیت دارد. هزینه اعلام شده برای سفر با آن به‌ازای هر نفر 248 هزار تومان است.

ارزان‌ترین بلیط نیز مربوط به اتوبوس‌های معمولی است که هزینه آن کمتر از 180 هزار تومان برای هر نفر است.

*هزینه‌های اعلام شده مربوط به مهرماه 1401 است.

برای سفر به مشهد با اتوبوس به کجا برویم؟

زمانی که بلیط را به‌صورت اینترنتی تهیه کردید، باید به سمت اتوبوس‌هایی بروید که در پایانه جنوب، شرق و بیهقی قرار دارند. معمولا اتوبوس‌های شبانه از ساعت 6 عصر حرکتشان شروع شده و هر 4 ساعت یک اتوبوس مسیر خود را به سمت مشهد آغاز می‌کند.

سخن پایانی

سفر‌های جاده‌ای به میزان زیادی برای شما جذاب خواهد بود. البته اگر به طبیعتی که در طی مسیر می‌بینید علاقه داشته باشید. زمانی که با اتوبوس سفر می‌کنید، می‌توانید از مناظر مختلف دیدن کرده و تصاویر زیبایی را ثبت کنید. همه این لحظات شیرین زمانی میسر خواهد شد که قبل از شروع سفر بلیط خود را به بهترین و ساده‌ترین روش ممکن تهیه کرده باشید. این کار تنها با رزرو اینترنتی بلیط امکان‌پذیر خواهد بود. اسنپ تریپ به شما کمک می‌کند تا این بخش از سفر خود را به‌آسانی طی کنید.