دلایل موفقیت پروژه اطلس چیتگر در منطقه ۲۲ اگر شما قصد سرمایه گذاری و یا خرید ملک های پروژه اطلس چیتگر را دارید در این بخش با ما همراه باشید تا دلایل موفقیت این پروژه را عنوان کنیم تا با خیالی راحت و آسوده بتوانید فرایند سرمایه گذاری و یا خرید ملک برای سکونت خود […]

دلایل موفقیت پروژه اطلس چیتگر در منطقه 22

اگر شما قصد سرمایه گذاری و یا خرید ملک های پروژه اطلس چیتگر را دارید در این بخش با ما همراه باشید تا دلایل موفقیت این پروژه را عنوان کنیم تا با خیالی راحت و آسوده بتوانید فرایند سرمایه گذاری و یا خرید ملک برای سکونت خود را انجام دهید. همچنین پروژه اطلس در 3 فاز قابل اجرا و ساخت است:

  1. اطلس 1 ( ساختمان خاتم )
  2. اطلس 2 ( برج خاتم )
  3. اطلس 3 ( مجتمع خاتم )

 

چرا پروژه اطلس به عنوان یکی از موفقیت ترین پروژه های ساختمانی منطقه 22 محسوب می شود؟

دلایل بسیار متعدد و منحصر به فردی وجود دارد که پروژه اطلس را می توان به عنوان یکی از برترین پروژه های ساختمانی منطقه 22 چیتگر خطاب نمود که در ادامه به معرفی این موارد می پردازیم:

 

بررسی امکانات پروژه اطلس

امکاناتی که از سوی تعاونی سازنده این پروژه منتشر شده است، به صورت زیر می باشد:

  1. استخر-سونا-جکوزی
  2. سالن بدنسازی و اجتماعات هر بلوک
  3. لابی هتلینگ با لابی من ٢٤ ساعته
  4. فضای سبز هلندی
  5. پنجره های قدی نورگیر عالی
  6. سالن فوتبال و تنیس
  7. پارکینگ
  8. انباری

این امکانات که اکثرا در بخش تفریحی و رفاهی قرار می گیرد خود به نوعی از دلایل موفقیت پروژه اطلس در منطقه 22 تهران محسوب می شود چراکه بسیاری از این امکانات در سایر پروژه های مسکونی دیگر قابل مشاهده نیست!

 

وجود تعاونی با سابقه ثبتی بالا و باتجربه

به دلیل حساسیت پروژه اطلس، شرکت تعاونی مسکن انبوسازان آشیان آفرین آسایش که یکی از تعاونی های برتر ایران در زمینه ساخت و اجرای انواع برج های مسکونی است، ساخت و اجرای پروژه اطلس را برعهده دارد. سابقه درخشان و بالای این تعاونی مهر تاییدی بر اجرای درست و بی نقص این پروژه خواهد داشت. همچنین این تعاونی تا به امروز کاملا فعالیت های شفاف گونه ای داشته است که این موضوع باعث افزایش میزان اعتماد و اعتبار این تعاونی شده است.

 

 

قرارگیری در یک لوکیشن عالی با دسترسی کامل

از دیگر دلایل محبوبیت و موفقیت پروژه اطلس را می توان به قرار گیری در یک لوکیشن ایده آل اشاره نمود. لوکیشنی که علاوه بر ویو زیبا، آب و هوای مناسب و معتدل به شریان ها و اتوبان های اصلی تهران همچون اتوبان شهید خرازی از شمال، بلوار کاشان از شمال شرقی، بلوار و میدان موج از جنوب و جنوب غربی دسترسی دارد. پروژه اطلس یکی از بهترین لوکیشن ها در پروژه های پیش خرید منطقه ۲۲ دارا است. این پروژه دارای تعداد واحد کم می باشد و این برای سرمایه گذاران مناسب است.

همچنین دسترسی به مراکز تفریحی، خرید و توریستی همچون دریاچه شهدای خلیج فارس، مرکز تفریحی تجاری باملند، ایرانمال و شهربازی هزار و یک شهر از دیگر موارد مهم و کلیدی این پروژه است.

 

تعداد بلوک و واحد مناسب و ایده آل

پروژه اطلس در 3 بلوک A، B و C در حال ساخت و اجرا است که هر بلوک دارای 14 طبقه و هر طبقه شامل 3 طبقه منفی ، 1 طبقه لابی و 1 طبقه تجاری است. در هر طبقه شاهد 6 واحد مسکونی به متراژ های 60 90 120 150 180 و 240 خواهیم بود که با نورگیری بسیار عالی شرایط مناسبی را برای سکونت اعضا فراهم می کند.