داریوش یاری با «پس از واقعه» به «فجر» می‌آید/روایتی دیگر از کربلا به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری داریوش یاری با «پس از واقعه» به «فجر» می‌آید/روایتی دیگر از کربلا  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرهاد مختاری مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور […]

داریوش یاری با «پس از واقعه» به «فجر» می‌آید/روایتی دیگر از کربلا

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری داریوش یاری با «پس از واقعه» به «فجر» می‌آید/روایتی دیگر از کربلا  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرهاد مختاری مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز ساخت فیلم «پس از واقعه» به همت این بنیاد خبر داد و گفت: این فیلم با حضور محمدحسن اختری رئیس بنیاد بین‌المللی عاشورا کلید خورد و امیدواریم برای حضور در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آماده شود.
وی با اشاره به اینکه این فیلم در راستای اولویت‌های موضوعی معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تولید فیلم‌های سینمایی با موضوعیت «زنان» در حال تهیه است و پیش از این «شور عاشقی» نام داشت، گفت: با بررسی‌های صورت گرفته اسم فیلم به «پس از واقعه» تغییر پیدا کرد و فیلمبرداری این پروژه در روز جمعه ۲۷ مرداد ماه در منطقه کویری خور بیابانک آغاز شد.
مختاری با اشاره به موضوع «پس از واقعه» اظهار کرد: در این فیلم سعی خواهد شد تا روایت اسارت اسرای کربلا و حضرت زینب (س) و سختی‌هایی را که از کوفه به سمت شام متحمل شدند، به تصویر درآوریم.
مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه فیلمبرداری «پس از واقعه» ۵۵ جلسه خواهد بود، تشریح کرد: کارگردان و نویسنده فیلم داریوش یاری است که قبلا فیلم «کربلا جغرافیای یک تاریخ» را ساخته بود.
فیلم‌های سینمایی «دست ناپیدا» به کارگردانی انسیه شاه حسینی و «خواهر طاهره» با موضوع زندگی مرحومه مرضیه حدیده‌چی از دیگر فیلم‌های سینمایی در دست تولید بنیاد شهید است. امیدوارم براتون خبر   داریوش یاری با «پس از واقعه» به «فجر» می‌آید/روایتی دیگر از کربلا براتون مفید بوده باشه

 
2023-08-22 13:57:27