جشنواره فیلم کودک به فیلمسازان جوان نیاز دارد به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری جشنواره فیلم کودک به فیلمسازان جوان نیاز دارد  مرتضی آتش زمزم در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، درباره میزبانی اصفهان از جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار داشت: سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان […]

جشنواره فیلم کودک به فیلمسازان جوان نیاز دارد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری جشنواره فیلم کودک به فیلمسازان جوان نیاز دارد  مرتضی آتش زمزم در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، درباره میزبانی اصفهان از جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار داشت: سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان هنوز ابتدای کار است؛ اما تلاش خوبی برای بهتر برگزارشدن این جشنواره در اصفهان صورت‌گرفته و امیدواریم در ادامه نیز کار به‌خوبی پیش برود.
وی با بیان اینکه چند سال اخیر جشنواره برگزار نشد و جای آن حسابی خالی بود، افزود: برای بهتر برگزارشدن جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان باید از فیلم و فیلم‌سازان حمایت صورت گیرد.
این کارگردان سینما و تلویزیون ادامه داد: حمایت از فیلمسازان جوان و افراد مستعد این حوزه در اصفهان و دیگر استان‌های کشور کمک قابل‌توجهی به رونق جشنواره می‌کند زیرا جشنواره به فیلم‌سازان جوان نیاز دارد.
وی در خصوص حفظ جشنواره در اصفهان یادآور شد: این جشنواره از آن اصفهان است و صحبت از انتقال آن به شهرهای دیگر را ناشی از سو مدیریت در این استان می‌دانم. امیدوارم براتون خبر   جشنواره فیلم کودک به فیلمسازان جوان نیاز دارد براتون مفید بوده باشه

 
2023-10-10 08:55:41