با این هتل‌ های ۴ ستاره و اقتصادی در دبی آشنا شوید کشور امارات و به خصوص شهر دبی می‌تواند یک پیشنهاد سفر فوق العاده باشد، زیرا هم به کشورمان بسیار نزدیک است و هم امکانات فوق العاده، مراکز خرید متعدد و انواع هتل‌های باکیفیت در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. جاذبه های دبی در کنار […]

با این هتل‌ های ۴ ستاره و اقتصادی در دبی آشنا شوید

کشور امارات و به خصوص شهر دبی می‌تواند یک پیشنهاد سفر فوق العاده باشد، زیرا هم به کشورمان بسیار نزدیک است و هم امکانات فوق العاده، مراکز خرید متعدد و انواع هتل‌های باکیفیت در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. جاذبه های دبی در کنار تفریحات لوکس و کم‌نظیر و همچنین خدمات رفاهی ایده‌آل باعث شده تا این شهر در بین گردشگران سرتاسر جهان به یکی از مقاصد اصلی سفر تبدیل شود. شاید با خودتان فکر کنید که اقامت در هتل های دبی هزینه دارد. در حالی که اینطور نیست! با رزرو هتل‌ هایی مانند هتل رز ریحان بای روتانا دبی می‌توانید سفری به صرفه به این شهر داشته باشید. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین هتل ‌های ۴ ستاره و اقتصادی در دبی بپردازیم.

هتل رز ریحان بای روتانا | Rose Rayhaan by Rotana

هتل رز ریحان در جاده شیخ زاید قرار گرفته و تنها سه دقیقه با مراکز بین المللی و تجاری دبی فاصله دارد. این هتل دارای ۴۶۲ اتاق و سوئیت با چشم انداز فوق‌العاده‌ای از برج خلیفه است. همه اتاق‎های هتل رز ریحان دارای حمام خصوصی هستند.

این هتل دارای رستوران و کافی شاپی است که می‌تواند انواع غذاهای مختلف برای صبحانه، ناهار و شام را برای مهمانان سرو کند. امکانات هتل رز ریحان شامل باشگاه مجهز بدنسازی، سالن زیبایی، استخر روباز برای کودکان و بزرگسالان، حمام آب گرم، سونا، اتاق بخار، اتاق‌های درمانی برای ماساژ و مراقبت از پوست و… می‌شود.

این هتل بهترین و لوکس‌ترین اتاق‌های ممکن را دارد که از جمله آن می‌توان به اتاق کلاسیک دو نفره، اتاق لوکس دو نفره Sky، سوئیت ویژه، اتاق کلاسیک دو تخته، اتاق ویژه دو نفره، سوئیت کلاسیک، اتاق  Club Rotana بزرگ دو نفره و اتاق دو تخته Club Rotana اشاره کرد.

هتل شراتون | Sheraton

هتل شراتون دبی یکی از بهترین و پر آوازه‌ترین هتل‌های ۴ ستاره دبی است که کیفیت و خدمات بسیار خوبی در حد هتل‌های ۵ ستاره به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اما با این حال از لحاظ اقتصادی هزینه مناسب‌تری دارد. در این هتل ۲۶۲ اتاق و سوئیت وجود دارد و سالن‌های کنفرانس و جلسات موجود در آن گنجایش ۱۰ تا ۵۰۰ نفر را دارند. از جمله امکانات هتل شراتون می‌توان به سالن‌ های ماساژ، ورزشگاه، سالن بدنسازی، استخرهای روباز، انواع رستوران‌ها با طیف گسترده‌ای از غذاهای مختلف، سالن جلسات، برنامه‌های ویژه کودکان، زمین تنیس، فروشگاه و… اشاره کرد. رستوران‌های این هتل انواع غذاهای هندی، ژاپنی، ایتالیایی، بین المللی و عربی را سرو می‌کنند. بنابراین اگر ذائقه متفاوتی دارید و یا فقط به غذاهای کشورهای خاصی علاقمند هستید، امکان یافتن و سفارش آن‌ها در این هتل وجود دارد.

مدیا وان | Media One Hotel

اگر یکی از ملاک ‌های مهم شما برای انتخاب هتل دسترسی آسان به مکان‌های مهم و دیدنی است، هتل مدیا وان گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. به این دلیل که تنها با 8 دقیقه پیاده روی می‌توانید به مراکز خرید دبی دسترسی پیدا کنید. از طرفی دیگر این هتل امکانات بسیار خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. به طور مثال تمامی اتاق‌های آن دارای سرویس شبانه روزی، چشم‌انداز خوب به مناظر اطراف، تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه ساز و… هستند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به باشگاه گلف، سونا، پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت و… اشاره کرد.

هتل جی آی اوشن | JA Ocean Hotel

هتل جی آی اوشن قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت با هزینه متوسط در دبی است. این هتل دارای ۳۴۲ اتاق و سوئیت با ظرفیت بالا است. هتل جی آی اوشن چند ویژگی دارد که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند. به عنوان مثال دارای استخرهای روباز و بالکن‌های اختصاصی برای تمام اتاق‌ها و همچنین سونا، آب گرم، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و… است. نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای خوش طعم در کنار استخر از جمله پرطرفدارترین تفریحات این هتل به حساب می‌آید.

هتل هوتورن | Hawthorn

هتل هوتورن دبی هم می‌تواند یکی دیگر از انتخاب‌های شما برای تجربه یک سفر اقتصادی به دبی باشد. از جمله خصوصیت‌های این هتل می‌توان به اتاق خواب و سوئیت‌های بسیار با کیفیت و ارائه امکانات خوبی مانند حمام لوکس، پارکینگ اختصاصی، تلویزیون ال سی دی، قهوه‌ساز، سرویس اتاق شبانه روزی، طراحی بین المللی و… اشاره کرد.

اگر دوست دارید که طعم و مزه غذاهای بی نظیری که در سراسر دنیا سرو می‌شود را بچشید، سری به رستوران این هتل بزنید. مرکز خرید دبی مارینا که یکی از مراکز خرید معروف دبی است، در نزدیکی هتل هوتورن قرار دارد. به این ترتیب شما فقط با ۵ دقیقه پیاده روی کردن می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

هتل آتانا | Atana Hotel

هتل اتانا به دلیل موقعیت بسیار خوب خود یکی از پرطرفدارترین و شلوغ‌ترین هتل‌های دبی به حساب می‌آید. شما می‌توانید با ۵ دقیقه ماشین سواری به بازار امارات برسید. اتاق‌های مدرن و سوئیت‌های لوکسی که با رنگ‌های گرم، فضایی دلنشین و جذاب را برای مهمانان ایجاد می‌کنند. در هتل آتانا رستوران بزرگی که در آن موسیقی زنده نواخته می‌شود، روح شما را هنگام صرف غذا نوازش می‌دهد. از جمله بخش‌های دیگر آن می‌توان به کافه، اتاق‌های کنفرانس، اتاق انتظار، سالن ضیافت، مراکز خرید و بازی و… اشاره کرد.

هتل مارینا بیبلس | Marina Byblos Hotel

هتل مارینا بیبلس بدون شک به اتاق‌های بزرگ و مبلمان لاکچری و لوکس خود که از مهمترین شاخصه‌های این هتل است، شهرت دارد. در اتاق‌های این هتل می‌توانید انواع امکاناتی مانند قهوه و چای ساز، تلویزیون ال سی دی، سرویس بهداشتی و حمام با تمامی امکانات و… را مشاهده کنید. این هتل دارای برنامه‌های کلوپ شبانه و اتاق‌های کنفرانس است که برای جلسات و گردهمایی‌ها به طور ویژه‌ای طراحی شده‌اند. بنابراین اگر به دنبال هتل ۴ ستاره و اقتصادی در دبی هستید، می‌توانید هتل مارینا را در نظر داشته باشید.

رزرو هتل های دبی در فلای تودی با بهترین قیمت

زمانی که به دلایل مختلف به دبی سفر می‌کنید، یافتن اقامتگاه مناسب اهمیت زیادی پیدا می‌کند. اگر بودجه زیادی ندارید یا تمایلی به صرف هزینه‌های فراوان جهت اقامت ندارید، می‌توانید هتل ‌های 4 ستاره و اقتصادی را در نظر داشته باشید. برای رزرو متنوع ترین هتل های دبی با مناسب ترین قیمت کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. در این سایت تمام هتل های دبی از لوکس و 5 ستاره گرفته تا اقتصادی ترین گزینه‌ها برای رزرو در دسترس قرار دارد.