باشگاه‌های متخلف پلمپ می‌شوند به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار آذربایجان شرقی ،حبیب مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز به کلیه هیات‌ها، اماکن و باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی سطح شهرستان تبریز اخطار داد. مقصودی گفت: با عنایت به ابلاغ دستورالعمل ستاد مقابله با بیماری کرونا استان و شهرستان تبریز در خصوص […]

باشگاه‌های متخلف پلمپ می‌شوند

به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار آذربایجان شرقی ،حبیب مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز به کلیه هیات‌ها، اماکن و باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی سطح شهرستان تبریز اخطار داد.

مقصودی گفت: با عنایت به ابلاغ دستورالعمل ستاد مقابله با بیماری کرونا استان و شهرستان تبریز در خصوص تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی به علت روند افزایشی و تشدید شیوع بیماری در شهرستان، متاسفانه برخی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی اقدام به فعالیت مخفیانه بدون اطلاع از عواقب این بیماری در محل باشگاه‌ها می‌نمایند.

از این‌رو بدین وسیله اعلام می‌دارد، هرگونه فعالیت رسمی و غیررسمی و یا خصوصی کاملا ممنوع بوده و در صورت مشاهده یا دریافت گزارش‌های مردمی و بازرسان، باشگاه یا مجموعه خاطی با حضور نماینده اداره اماکن عمومی پلمب شده و عواقب بعدی بر عهده مدیر و موسس باشگاه خواهد بود.