سوتی حسین یاری در سریال نیسان آبی سکانسی جالب از سوتی حسین یاری در سریال نیسان آبی به گزارش هاریکا خبر , در اخبار هنری حسین یاری در سال ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد. طرفدارانش به او لقب الماس سینمای ایران را داده اند. حسین یاری دیپلم دارد. حسین یاری یک سال را در […]

سوتی حسین یاری در سریال نیسان آبی

به گزارش هاریکا خبر , در اخبار هنری حسین یاری در سال ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد. طرفدارانش به او لقب الماس سینمای ایران را داده اند. حسین یاری دیپلم دارد. حسین یاری یک سال را در واحد دوبلاژ صدا و سیما گذراند و در این مدت کارنامه حدود بیست فیلم مستند را اجرا کرد. زهیر یاری برادرزاده حسین یاری و بازیگر است.

حسین یاری در نیسان آبی

حسین یاری در نیسان آبی بازیگری را از سال 1358 در سن 12 سالگی با نمایش گندم های خونین آغاز کرد و پس از بازی در چند نمایش دیگر در سال 1361 وارد عرصه اندیشه و هنر اسلامی شد و با گروه تئاتر این حوزه همکاری کرد. بار در فیلم “وارث” ظاهر شد. حسین یاری همچنین به عنوان گوینده در واحد دوبلاژ صدا و سیما فعالیت داشته است.
حسین یاری با ایفای نقش هایی در بین مردم شهرت و محبوبیت پیدا کرد.

او با فیلم هایش در دفاع مقدس که در این ژانر موفق بود شناخته شد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در «مرحله آخر» دریافت کرد.

او بازی در نقش های دیگری را نیز با فیلم های «سرعت» و «دنیای وارونه» تجربه کرد که تجربه ارزشمندی برای او بود. بازی او در «بلوغ» مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را برای بازی در این فیلم از هجدهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.
او با بازی در نقش حیدر در سریال «شب دهم» توانست محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کند. او در سال 1383 فیلم معادله را روی پرده سینماها داشت.

ببینید گاف حسین یاری در سریال نیسان آبی