کسب رتبه اول طرح های اثرگذار توسط دانشگاه علوم توانبخشی به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  کسب رتبه اول طرح های اثرگذار توسط دانشگاه علوم توانبخشی  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر سیدعلی حسینی در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش که با حضور معاونان، روسای مراکز […]

کسب رتبه اول طرح های اثرگذار توسط دانشگاه علوم توانبخشی

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  کسب رتبه اول طرح های اثرگذار توسط دانشگاه علوم توانبخشی  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر سیدعلی حسینی در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش که با حضور معاونان، روسای مراکز تحقیقاتی، محققان، اعضای هیات علمی و کارشناسان برگزار شد، با گرامیداشت هفته پژوهش، تاکید بر پژوهش در توسعه کشور، این دستاورد را به خانواده بزرگ دانشگاه تبریک گفت.
وی افزود: در محور تولید دانش، امتیازات ما در مجموع، پیشرفت خوبی داشته و برای دومین بار بالاترین نمره را در بحث طرح های اثر گذار در بین دانشگاه علوم پزشکی کشور اخذ کردیم و که حاصل زحمات فراوان محققان و همکاران معاونت تحقیقات دانشگاه است.
حسینی با اشاره به تکلیفی که برعهده دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به عنوان دانشگاه مرجع و محور تولید علوم این حوزه گذاشته شده، گفت: باید هماهنگ تر برای استفاده بهینه از آنچه که داریم، عمل کنیم چون دانشگاه ما بضاعت خوبی از حیث گروه های آموزشی تخصصی، اعضای هیات علمی و توانایی علمی بیش از یک هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی دارد و برای رسیدن به این مهم باید نقشه راه ترسیم کنیم.
وی تصریح کرد: بستر خوبی برای فناوری های توانبخشی داریم و برگزاری دومین جشنواره فناوری های توانبخشی در دومین سال متمادی و با ارائه بهترین ایده ها و طرح های فناورانه نشان می دهد باید با بهره مندی از تخصص اعضای هیات علمی در این مسیر گام های بلندی برداریم.
رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با اشاره به اهمیت نقش پژوهش و فناوری از حمایت همه جانبه اعضای هیات رییسه از حوزه پژوهش و فناوری خبر داد و پژوهش های کاربردی متناسب رفع نیازهای کشور را در اولویت و حائز اهمیت دانست.
وی با ارزیابی مطلوب حوزه آموزش و پژوهش در دانشگاه تصریح کرد: باید برای تک تک دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه دکتری، برنامه داشته باشیم و کیفیت امور تحقیقاتی را بیش از پیش ارتقا دهیم که به تجاری شدن و پتنت شدن این تحقیقات بیانجامد. فعالیت ما در مجلات معتبرتر پذیرفته شده و افراد بیشتری به آنها مراجعه کنند، از پتانسیل ها درست استفاده کنیم، درست برنامه ریزی کنیم تا در نهایت سود آن به جامعه برگردد.
حسینی گفت: برای جذب افراد نخبه در دانشگاه محدودیتی نداریم و از جذب دانش آموختگان دکتری دانشگاه که نخبه، توانمند و صاحب ایده باشند حمایت خواهیم کرد تا شاهد اخبار درخشش نام دانشگاه در حوزه آموزش و پژوهش باشیم. امیدوارم براتون خبر   کسب رتبه اول طرح های اثرگذار توسط دانشگاه علوم توانبخشی براتون مفید بوده باشه

 
2023-12-30 17:58:36