بدون تردید دغدغه کسانی که در زمینه خریدوفروش و توزیع برنج فعالیت دارند این است که چه نوع بسته بندی را برای برنج انتخاب کنند تا بتواند علاوه بر تحمل وزن بالای برنج، از فاسدشدن برنج برای مدت طولانی جلوگیری کند و اینکه قابلیت چاپ‌پذیری باکیفیت را داشته باشد تا بتوان مشخصات و جزئیات برنج […]

بدون تردید دغدغه کسانی که در زمینه خریدوفروش و توزیع برنج فعالیت دارند این است که چه نوع بسته بندی را برای برنج انتخاب کنند تا بتواند علاوه بر تحمل وزن بالای برنج، از فاسدشدن برنج برای مدت طولانی جلوگیری کند و اینکه قابلیت چاپ‌پذیری باکیفیت را داشته باشد تا بتوان مشخصات و جزئیات برنج را بر روی آن چاپ کرد و یک بستر تبلیغاتی جذاب و مناسب ایجاد کرد. اگر شما نیز در زمینه خریدوفروش و توزیع برنج فعالیت دارید مطمئناً مراجعه به تیمی که در زمینه چاپ و فروش کیسه برنج، سابقه زیادی داشته باشد تا حدود زیادی به پیشرفت کسب‌وکار شما کمک خواهد کرد. برای انتخاب بهترین کیسه برنج ابتدا باید با انواع آن آشنا شوید.

 

متداول‌ترین و بهترین کیسه های بسته بندی برنج

یکی از انواع کیسه بسته بندی برنج کیسه کنفی است. کیسه کنفی از الیاف گیاهی کنف ساخته شده و جزو کیسه های زیست‌تخریب‌پذیر است و ایجاد زباله نمی‌کند. این کیسه ها بادوام هستند، جریان هوا را از خود عبور می‌دهند و از کپک‌زدن برنج جلوگیری می‌کنند و همچنین قابل شستشو نیز هستند. کیسه کنفی ضدآب نیست.

یکی از پرطرف‌دارترین کیسه بسته بندی برنج، کیسه متقال است. این کیسه ی پارچه ای از الیاف گیاهی ساخته شده و همانند کیسه کنفی، جزو کیسه های زیست‌تخریب‌پذیر است و ایجاد زباله نمی‌کند و هیچ ضرری برای طبیعت ندارد.

کیسه پارچه ای متقال  از کیسه کنفی مستحکم‌تر است، همچنین دارای قابلیت چاپ است و می‌توان مشخصات برنج را بر روی آن چاپ کرد. البته کیسه کنفی نیز قابلیت چاپ دارد؛ اما نه به کیفیت کیسه متقال. کیسه برنج متقال به دلیل قابلیت چاپ‌پذیری و قیمت مناسبی که دارد طرف‌داران زیادی دارد و می‌تواند انتخاب خوبی برای تبلیغ برند شما باشد.

از متداول‌ترین و باکیفیت‌ترین کیسه های بسته بندی برنج، کیسه اسپان باند است. شاید اسپان برای شما اسم ناآشنایی باشد؛ اما به‌وفور از آن استفاده کرده‌اید. اسپان به پارچه‌های سوزنی نبافته گفته می‌شود و برای دوخت کیسه برنج اسپان باند از این پارچه‌ها استفاده می‌شود که مستحکم است و وزن کمی دارد. کیسه اسپان بر خلاف کیسه متقال و کیسه کنفی، ضد آب است. این کیسه های بسته بندی، در برابر آلودگی‌ها و نور مقاوم هستند و از برنج به‌خوبی محافظت می‌کنند. این کیسه نیز از کیسه های دوستدار طبیعت است. همچنین کیسه برنج اسپان که به آن فوم رنگ نیز گفته می‌شود، مانند کیسه متقال قابلیت چاپ دارد؛ اما کیفیت چاپ بر روی کیسه اسپان از چاپ بر روی کیسه متقال خیلی بهتر است. این کیسه در وزن‌های 5 و 10 کیلویی تولید می‌شود. کیسه فوم رنگ اسپان، نسبت به سایر کیسه ها وزن کمتری دارد.  شما می‌توانید جهت مشاهده انواع کیسه برنج اسپان، متقال و کنفی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده انواع کیسه بسته بندی برنج

از دیگر کیسه های موجود در بازار برای بسته بندی برنج، کیسه‌های نایلونی و سلفونی هستند که زیست‌تخریب‌پذیر نیستند و مانند دیگر کیسه ها تحمل وزن بالا را ندارند و برای بسته بندی برنج در وزن کمتر استفاده می‌شوند؛ مثلاً در وزن‌های یک‌کیلویی و دو کیلویی ولی قابلیت چاپ باکیفیت دارند و نسبت به کیسه های پارچه‌ای ارزان‌قیمت‌تر هستند و برای عرضه برنج در فروشگاه‌ها مناسب هستند.

کیسه پلی پروپیلن نیز به‌عنوان یکی از بهترین کیسه های بسته بندی برنج به شما پیشنهاد می‌شود. معمولاً هنگام برداشت برنج، آن را در کیسه برنج پلی پروپیلن (PP)ذخیره و حمل می‌کنند.

ساخت کیسه‌های بسته بندی PP در اندازه‌های بزرگ تا 100 کیلوگرم یا حتی بیشتر نیز امکان‌پذیر است. این کیسه ها رطوبت را دفع می‌کنند و در برابر میکروب‌ها، پوسیدگی و کپک مقاوم هستند و قابل چاپ پذیری دارند.

بسته بندی برنج می‌تواند بر تصمیم خرید مشتریان تأثیر زیادی بگذارد؛ بنابراین بهترین کیسه بسته بندی برنج، صرفاً یک ساک حمل مستحکم نیست، بلکه معرف برند شماست! ما سعی کردیم تا در مورد بهترین و متداول‌ترین بسته ‌بندی های برنج توضیحات لازم را ارائه دهیم و مزایا و معایب هرکدام را بازگو کنیم در نهایت این شما هستید که باید بر اساس نیاز خود و با درنظرگرفتن نکات گفته شده بهترین کیسه برنج را انتخاب کنید تا نیاز شما را برطرف کند. می‌توانید برای دیدن نمونه کارهای چاپ شده انواع کیسه برنج بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده نمونه کارهای تولید و چاپ کیسه برنج

مجموعه تورنگ، تنها فروشگاه آنلاین کیسه برنج در ایران است که دارای  بیش از 30 سال سابقه فعالیت در حوزه تولید و چاپ کیسه است. این مجموعه با داشتن یک تیم گرافیک حرفه‌ای و خلاق، می تواند طراحی منحصربه‌فردی برای  بسته بندی  مورد نیاز شما فراهم کند که موجب تبلیغ کسب‌وکار شما به بهترین نحو خواهد شد.