کانکس اداری چه امکاناتی دارد و با چه هزینه ای ساخته می شود کانکس اداری یک سازه پیش ساخته است که در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع سازه امکانات مورد نیاز برای راحتی پرسنل را دارد. کانکس‌های اداری در ابعاد مختلفی طراحی و اجرا می‌شوند و یک فضای بسیار مدرن هستند که […]

کانکس اداری چه امکاناتی دارد و با چه هزینه ای ساخته می شود

کانکس اداری یک سازه پیش ساخته است که در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع سازه امکانات مورد نیاز برای راحتی پرسنل را دارد. کانکس‌های اداری در ابعاد مختلفی طراحی و اجرا می‌شوند و یک فضای بسیار مدرن هستند که جایگزین سازه سنتی شده و با سرعت بالاتری قابل ساخت و اجرا می‌باشد.

یک ساختمان اداری به لحاظ تعداد پرسنل می‌تواند دارای چندین اتاق اداری باشد. در صورت استفاده از کانکس اداری به جای سازه سنتی هزینه خرید فضای اداری بسیار کاهش می‌یابد و شرکت‌ها با هزینه کمتر می‌توانند اقدام به ساخت و تهیه دفتر اداری کنند.

مشخصات فنی کانکس اداری پیش ساخته

بدنه سازه اداری پیش ساخته باید قوی‌تر و سنگین‌تر از کانکس‌های دیگر باشد‌، به این دلیل که مکان‌های اداری از رفت و آمد بالایی برخوردارند نیاز است کف سازه محکم باشد و حرکت روی آن باعث لرزه و تولید صدا نشود.

درب و پنجره‌های کانکس اداری باید در ابعادی باشند که امکان ورود و خروج وسایل اداری مانند میزها و صندلی‌ها، میزهای کنفرانس و ماشین آلات اداری به راحتی مقدور باشد. جهت زیبایی کار می‌توان از شیشه سکوریت استفاده کرد. استفاده از سرامیک برای کف سازه اداری بهترین گزینه است. زیرا به علت رفت و آمد افراد، دارای دوام بالاتری خواهد بود ومدت زمان بیشتری تازگی خود را حفظ خواهد کرد.

در بین شرکت های تولیدکننده کانکس اداری، اسکان سپهر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کانکس اداری است که در ادامه به بررسی محصولات این شرکت خواهیم پرداخت.

انواع کانکس اداری اسکان سپهر

کانکس‌های اداری در هر مجموعه با توجه به نیاز پرسنل و ابعاد آن ساخته می‌شوند. کانکس اداری اسکان سپهر در تیپ‌های مختلف ساخته می‌شوند. این محصولات از نظر متریال مورد استفاده در ساخت کانکس اداری با هم متفاوت هستند

کانکس اداری ساندویچ پانل

زمانی که نیاز به استقرار فضای اداری در مکان‌های سردسیر یا گرمسیر باشد استفاده از سازه اداری ساندویچ پانل بهترین گزینه است. استفاده از ساندویچ پانل در کانکس اداری به دلیل نوع عایق استفاده شده جهت جلوگیری از هدررفت انرژی بسیار مقرون به صرفه است.

کانکس اداری تیپ ممتاز

کانکس‌های اداری تیپ ممتاز از نمای بیرونی بسیار شکیل و زیبایی برخوردار هستند و در صورتی که جهت برگزاری همایش‌ها و اتاق جلسات نیاز به فضای اداری شکیل و زیبایی باشد این نوع کانکس بهترین گزینه است.

کانکس اداری تیپ  A

کانکس‌های اداری تیپ A با تیپ ممتاز تفاوت چندانی نداشته و بیشترین تفاوت در طراحی سقف این سازه‌ها می‌باشد. کانکس اداری تیپ A نسبت به کانکس ممتاز و ساندویچ پانل از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

انواع کانکس اداری دفتری و مدیریتی

نوعی سازه پیش ساخته است که بعنوان دفترکار و یا اتاق مهندسان و مدیران یک پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد. کانکس‌های اداری دارای کاربری‌های بسیاری می‌باشند، برخی از آن به عنوان دفتر فروش یا اتاق جلسات و یا حتی اتاق میهمانان ویژه استفاده می‌کنند، و برخی فقط به عنوان یک کانکس اداری مستقر در کارگاه ساختمانی برای انجام امور اداری.

کانکس اداری به دو دسته تقسیم می‌شود که هر یک کارآیی مخصوص به خود را دارند:

کانکس اداری دفتری ساده

در این نوع از کانکس‌ آنچه در درجه اول اهمیت دارد کاربری و اقتصادی بودن آن است. تعداد کارمندان مستقر و نوع فعالیت آنها نیز در نوع ساخت این کانکس پیش ساخته بسیار مهم است.

به همین دلیل با توجه به نوع کاربری و نیاز مشتری ممکن است از نوع ساندویچ پانل، کانکس کارگاهی، سایدینگ، دو طبقه، پلان باز با پارتیشن‌های تفکیک کننده و یا هر نوع خصوصیت دیگری باشد.

کانکس اداری لوکس

کانکس اداری لوکس به لحاظ امکانات و مواد مورد استفاده در ساخت متفاوت است. از این کانکس بیشتر به عنوان دفتر مدیریتی و گاها نمایشگاه محصولات آن مجموعه استفاده می‌شود که دارای ظاهری زیبا می‌باشد، اما از طرفی قیمت این سازه بخاطر استفاده از همین مصالح لوکس کمی بیشتر از نوع ساده آن می‌باشد.

مشخصات فنی کانکس اداری دفتری اسکان سپهر

کانکس اسکان سپهر، تولیدات اداری خود را با مشخصات فنی استاندارد تولید می کند:

ابعاد سازه بطور معمول و استاندارد 12*2.4 بدون محدودیت حمل و تا حداکثر 12*3.5 با مجوز حمل بار ترافیکی می‌باشد که البته در برخی موارد نیز ابعاد بسیار کوچکتر و در حدود 6*3 نیز می‌باشد.

درب سازه باید ابعادی داشته باشد که جوابگوی رفت و آمد زیاد مراجعان، جابجایی میز و صندلی‌های اداری به داخل، رفت و آمد کارمندان آن باشد. پیشنهاد ما استفاده از درب ضد سرقت یا درب‌های کشویی با شیشه سکوریت است.

کف سازه باید کاملا محکم باشد تا در هنگام رفت و آمدهای بسیار دچار لرزه نگردد. برای همین باید شاسی آن بصورت دورکلاف از تیرآهن نمره 16 بوده و همچنین تیرآهن‌هایی از وسط شاسی به کلاف دور متصل شوند تا لرزه وسط کف کانکس را بگیرند.

کف سازه از تخته ضد آب با کفپوش طرح پارکت و یا از سرامیک با ملات ماسه سیمان استفاده می شود تا هم نظافت و شستشوی کف آسان گردد و هم به مرور زمان در هنگام رفت و آمد دچار فرسودگی نگردد.

ابعاد و محل پنجره‌ها باید تامین کننده نور فضای داخلی بوده و در هنگام طراحی محل قرارگیری میز و تجهیزات اداری و همینطور محل نشستن مراجعین باید در نظر گرفته شود تا براحتی و بدون ایجاد مزاحمت بتوان پنجره‌ها را باز و بسته کرد.

فضاهای فرعی دیگر مانند آبدارخانه و سرویس بهداشتی، اتاق تکثیر و کپی، صندوق و … با توجه به کاربری و نیاز خریدار به این کانکس افزوده می‌شود.

ابعاد کانکس اداری

ابعاد کانکس اداری در هنگام ساخت بر اساس نیاز و سفارش مشتری تعیین می‌شود. کانکس اداری هم در ابعاد استاندارد ساخته می‌شود هم می‌توان در ابعاد بزرگ به صورت چند قلو ساختمان را به صورت چند تکه ساخته و در محل به یکدیگر متصل نمود. حتی این امکان وجود دارد که فضای اداری در محل ساخته شود.

خرید کانکس اداری اسکان سپهر

با توجه به مصارف گوناگون کانکس اداری، خرید آن یکی از بهترین گزینه‌های موجود جهت ایجاد یک فضای اداری درکوتاهترین زمان ممکن است. برای خرید کانکس می‌توانید از تیپ‌های موجود شرکت مورد نظر انتخاب نموده و یا با ارائه طرح مورد نظر خود سفارش خرید کانکس اداری را انجام دهید.

در صورتی که از بین تیپ‌های کانکس اداری انتخاب نمایید، کانکس در اسرع وقت ساخته و تحویل داده می‌شود، در غیر اینصورت جهت ساخت کانکس اداری سفارشی اندک زمانی لازم است تا طرح مورد نظر تحویل داده شود. باید توجه داشته باشید که در کانکس اداری سفارشی با توجه به متریال انتخابی شما، قیمت کانکس از کانکس‌های روتین شرکت بالاتر خواهد بود.

قیمت کانکس اداری

امروزه با توجه به تنوع مواد موجود در بازار کانکس اداری دارای قیمت ثابتی نبوده و با تغییر هر یک از آیتم های موجود در آن قیمت سازه متغیر است. بنابراین جهت قیمت کانکس اداری نیاز است که ابعاد، امکانات، تجهیزات داخلی، متریال مصرفی و حتی طرح متریال انتخاب و مشخص شود تا بتوان قیمت کانکس اداری را برآورد نمود.

قیمت کانکس اداری با توجه به ابعاد، متریال بکار رفته در ساخت، تجهیزات و امکانات متفاوت خواهد بود. بنابراین بهتر است برای اطلاع از قیمت با شماره 02144235680 شرکت اسکان سپهر تماس حاصل نموده یا جهت مشاهده تصاویر به آدرس سایت شرکت https://eskansepehr.co مراجعه فرمایید