چه زمانی نیاز به تعویض ال سی دی تبلت هست؟ آیا می دانید چه زمانی نیاز به تعویض ال سی دی تبلت است؟ آیا تا کنون ال سی دی تبلت خود را تعویض کرده اید؟ شکستن ال سی دی تبلت یکی از بد ترین نوع شکستگی های صفحه نمایش محسوب می شود، زیرا تنها با […]

چه زمانی نیاز به تعویض ال سی دی تبلت هست؟

آیا می دانید چه زمانی نیاز به تعویض ال سی دی تبلت است؟ آیا تا کنون ال سی دی تبلت خود را تعویض کرده اید؟ شکستن ال سی دی تبلت یکی از بد ترین نوع شکستگی های صفحه نمایش محسوب می شود، زیرا تنها با تعویض ال سی دی شکستگی رفع می شود، که هزینه بسیار زیادی را برای کاربران در بر خواهد گرفت.

اگر صفحه نمایش تبلت شکسته است باید در اولین نوع شکستگی را مشخص کنید، زیرا همه شکستگی های به وجود آمده در تبلت به ال سی دی ارتباط ندارد، یعنی ممکن است شکستگی مربوط به گلس باشد، که در این مواقع نباید ال سی دی تبلت را تعویض کرد و تنها با تعویض گلس شکستگی رفع خواهد شد، ما در این مقاله سعی داریم اطلاعات لازم را در مورد زمان تعویض ال سی دی تبلت برای شما گردآوری کنیم، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

نشانه های شکستگی ال سی دی تبلت

لازم به ذکر است که هر شکستگی به وجود آمده در صفحه نمایش تبلت به معنی تعویض ال سی دی تبلت نمی باشد، یعنی اگر صفحه نمایش تبلت شکسته است، توصیه می شود در اولین قدم این نوع شکستی مشخص گردد که شکستگی به کدام بخش ارتباط دارد، بنابراین ما به شما توصیه می ‌کنیم اگر به مراکز تعمیرات تبلت مراجعه کردید، نوع شکستگی را از کارشناسان مربوطه سوال کنید، برخی از نشانه های شکستگی ال سی دی تبلت در ادامه مطالب ذکر شده است:

  • یکی از نشانه های شکستگی ال سی دی تبلت تراوش جوهر از گوشی است.
  • وضعیت دیگر شکستگی ال سی دی تبلت امکان مشاهده تصویر از ال سی دی خراب است، که صفحه بسیار تاریک می باشد.
  • همان طور که می دانید ال سی دی زیر گلس و تاچ قرار می گیرد اگر گوشی بیافتد و باعث شکستن و خراب شدن ال سی دی شود، با توجه به اینکه ال سی دی تبلت شکسته است و باید تمام قطعات تاچ و ال سی دی را تعویض کرد. آیا شکستگی جزئی در ال سی دی تبلت قابل تعمیر است؟
  • اگر صفحه نمایش تبلت خطوطی دارد، که ظاهر آن شبیه به هم ریخته شدن جوهر است، به احتمال زیاد ال سی دی شکسته و باید ال سی دی تبلت را تعویض کرد.

بعد از تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ به موارد زیر باید توجه کرد

اگر بعد از تعویض ال سی دی تبلت برخی از نکات رعایت شود باعث می شود تا صاحب تبلت از درستی تعمیرات اطمینان داشته باشد. اگر تبلت شما تعمیر شده است و می خواهید آن را تحویل بگیرید باید به نکاتی که توسط کارشناسان عنوان شده توجه داشته باشید:

بعد از اینکه ال سی دی تبلت تعویض شد، باید همه قسمت های تاچ تبلت را چک کنید.

در تبلت تعمیر شده خود یک تصویر مشکی را نمایش دهید، و پس از آن دقت کنید که همه صفحه نمایش به طور یکدست مشکی است، اگر پیکسل سوخته بود متوجه خواهید شد و از تعمیر کننده باید بخواهید تا مجدداً ال سی دی تبلت را تعویض کند، پس از تعمیر، تبلت را در حالت روشن در دست گرفته و به جهت افقی بچرخانید که باید زاویه دید تبلت را سنجیده و به کیفیت تصویر دقت داشته باشید.

نکات مهم در تعویض ال سی دی تبلت

تعویض ال سی دی تبلت یک خدمات تخصصی می باشد، که باید تعمیر کاران مهارت و تجربه بالایی داشته باشند، زیرا هر اشتباه در زمان تعویض ال سی دی امکان دارد، باعث آسیب دیدگی سایر قطعات را به وجود بیاورد، به عنوان مثال اگر تعمیرکار قبل از اینکه ال سی دی تبلت را تعویض کند، دستگاه را خاموش نکند، اسکنر اثر انگشت تبلت از کار خواهد افتاد. به همین علت باید برای تعمیر تبلت و تعویض ال سی دی آن یک تعمیرکار ماهر و حرفه ای انتخاب کرد که می توانید در این زمینه و با خیالی آسوده به مرکز تخصصی آنی تعمیر مراجعه فرمایید ، یا اگر شما قصد دارید که ال سی دی تبلت خود را، تعویض کنید باید کانکتور باطری را جدا کنید و دستگاه را خاموش کنید.

خلاصه

همانطور که متوجه شدید زمانی که ال سی دی تبلت به طور کامل شکسته باشد باید آن را تعویض کرد که برای این کار باید از افراد متخصص و ماهر کمک گرفت زیرا این یک تعمیر تخصصی و حرفه ای محسوب می شود.