یکی از مشکلات رایجی که کاربران اینستاگرام با آن مواجه هستند، مشکل ورود به اینستاگرام می‌باشد. دلایل مختلفی می‌تواند منجر به بروز این مشکل شده و از ورود شما به اینستاگرام ممانعت به عمل بیاورد. به همین خاطر ما در این مطلب قصد داریم به بررسی برخی از این عوامل مثل وارد نشدن به اینستاگرام، […]

یکی از مشکلات رایجی که کاربران اینستاگرام با آن مواجه هستند، مشکل ورود به اینستاگرام می‌باشد. دلایل مختلفی می‌تواند منجر به بروز این مشکل شده و از ورود شما به اینستاگرام ممانعت به عمل بیاورد. به همین خاطر ما در این مطلب قصد داریم به بررسی برخی از این عوامل مثل وارد نشدن به اینستاگرام، پریدن پیج اینستا و خطا شایع این برنامه بپردازیم و روش‌های رفع این مشکل ها را برای شما مطرح کنیم. پس اگر شما هم برای ورود به صفحه اینستاگرام خود با چنین خطایی مواجه شده‌اید و نمی‌دانید چطور می‌توانید این مشکل را برطرف کنید، بهتر است با نیو دانش در ادامه مقاله همراه باشید تا بتوانید روش حل این مشکل را بیاموزید.

 

مشکل در ورود به صفحه اینستاگرام

متاسفانه مشکل ورود به پیج اینستاگرام یک مشکل بسیار شایع در بین کاربران این شبکه اجتماعی به شمار می‌رود. دلیل این امر هم این است که این اپلیکیشن قوانین و شرایط خاصی دارد و اگر کاربران از این قوانین تخطی کنند، در حین ورود به پیج اینستاگرامشان با پیغام خطا مواجه خواهند شد. البته باید این نکته را نیز به شما خاطرنشان شویم که دلیل عدم ورود به پیج اینستاگرام در دستگاه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت می‌باشد. اما شایع‌ترین دلایلی که در بین کاربران مشاهده شده، تخطی از قوانین اینستاگرام مثل استفاده از ربات‌ها برای ورود یا استفاده از آی‌پی‌های مختلف می‌باشد. در ادامه راهکارهایی که برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام می‌توانید به کار بگیرید را برای شما مطرح خواهیم نمود:

آپدیت کردن اینستاگرام به جدیدترین ورژن برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام

اگر از ورژن‌های قدیمی اینستاگرام استفاده می‌کنید و در حین ورود به برای ورود به پیج اینستاگرام خود با مشکل مواجه شده‌اید، بهتر است در اولین فرصت نسبت به دانلود و نصب جدیدترین ورژن اینستاگرام اقدام نمایید تا بتوانید مشکلتان را حل کنید. چرا که در بسیاری از مواقع با آپدیت کردن مشکل ورود به اینستاگرام حل می‌شود. باید این نکته را به شما خاطرنشان شویم که استفاده از ورژن‌های قدیمی هر اپلیکیشنی نه تنها موجب محرومیت شما از قابلیت‌های جدید آن اپلیکیشن می‌شود، بلکه ممکن است خطاهای مختلفی مثل همین خطا نیز به شما نمایش پیدا کند و شما را از ادامه استفاده از آن برنامه منع نماید.

حذف اینستاگرام و نصب دوباره آن برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام

در برخی مواقع حذف اینستاگرام و نصب مجدد آن باعث می‌شود که دیگر در حین ورود به اینستاگرام به شما اروری نمایش داده نشود، در نتیجه بهتر است این روش را نیز برای رفع مشکلتان امتحان کنید.

 

مسدود شدن کاربر توسط اینستاگرام

متاسفانه بیش از ۹۰ درصد کاربرانی که در حین ورود به پیج اینستاگرام با پیغام خطا روبرو می‌شوند، توسط اینستاگرام مسدود شده‌اند. راه هاي جلوگيري از غير فعال شدن اكانت اينستاگرام وجود دارد که در این بخش قصد داریم به برخی از اصلی ترین آنها بپردازیم،  چنانچه شما در صفحه اینستاگرام خود فعالیت‌هایی که با شرایط و ضوابط اینستاگرام مغایر می‌باشد را انجام دهید پیج شما از سوی اینستاگرام مسدود خواهد شد. دلایل مختلفی می‌تواند منجر به بلاک شدن حساب شما گردد که از آن جمله می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • انتشار بیش از حد پست‌های مختلف در بازه‌های زمانی کوتاه
  • چنانچه شما در یک زمان مشخص تعداد فالو و آنفالوی بیش از حدی داشته باشید، اینستاگرام شما را به عنوان یک ربات شناسایی خواهد نمود و حساب شما را مسدود خواهد کرد.
  • استفاده از برنامه‌های سوم شخص و ربات‌ها در حین استفاده از اینستاگرام
  • چنانچه شما برای در حین ورود به اینستاگرام از برنامه‌های تغییر آی پی استفاده کنید، اینستاگرام به شما مشکوک خواهد شد و حساب شما را مسدود خواهد نمود.

انجام هر یک از موارد بالا از سوی اینستاگرام به نوعی تخطی از قوانین به شمار می‌رود و نهایتاً چنانچه شما این موارد را این کارها را انجام دهید حساب شما مسدود خواهد شد و از ورود شما به پیج اینستاگرام ممانعت به عمل خواهد آورد. برخی از مسدودیت‌ها به نحوی هستند که ۲۴ ساعت بعد از احراز هویت و عدم تشخیص شما به عنوان ربات برطرف می‌گردند. اما در برخی مواردامکان مسدودیت دائمی شما نیز وجود دارد.

جمع ‌بندی

در این مقاله سعی کردیم روش‌هایی که می‌توانید برای رفع مشکل ورود به پیج اینستاگرام به کار بگیرید را به شما آموزش دهیم تا با انجام آنها بتوانید مشکلتان را برطرف کنید و مجدد وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به فعالیت در آن بپردازید. البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که گاهی دلیل بروز این خطا این است که در سرورهای اینستاگرام مشکل رخ داده و مشکل در عدم ورود به پیج اینستاگرام یک مشکل سراسری می‌باشد. در چنین مواقعی شما تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا خود اینستاگرام به این مشکل رسیدگی کند و آن را برطرف کند. آیا شما راه حل دیگری را می‌شناسید که می‌توان برای رفع این مشکل به کار گرفت؟ اگر چنین است ممنون می‌شویم آن را در بخش کامنت برای ما و بقیه کاربران توضیح دهید.

اگر سوالی درباره نحوه انجام هر یک از ترفندهای بالا برای رفع مشکل عدم ورود به پیج اینستاگرام داشتید، به راحتی می‌توانید با خدمات کامپیوتری رایانه کمک با استفاده از تلفن های ثابت : 9099071540 و شماره: 0217129 برای ارتباط از طریق موبایل تماس بگیرید تا به جواب سوالاتتان برسید و کارشناسان فنی رایانه کمک سوالات شما را در کمترین زمان پاسخ دهند و ابهامات شما را برطرف کنند.