چرا مسواکهای Oral-B پرطرفدار هستند   مسواک اورال بی همیشه نسبت به مسواکهای برندهای دیگر پر طرفدار تر بوده است. اصلا این برند آن قدر قوی کار کرده است که در ذهن همه ما به بهترین برند در مورد محصولات مراقبت از دهان و دندان ها بدل گشته است. دندان هایی که بسیار مهم هستند. […]

چرا مسواکهای Oral-B پرطرفدار هستند

 

مسواک اورال بی همیشه نسبت به مسواکهای برندهای دیگر پر طرفدار تر بوده است. اصلا این برند آن قدر قوی کار کرده است که در ذهن همه ما به بهترین برند در مورد محصولات مراقبت از دهان و دندان ها بدل گشته است. دندان هایی که بسیار مهم هستند. در طول روز همه ما بارها و بارها از دندان هایمان استفاده می کنیم. بدون داشتن دندان هایی سالم لبخندی زیبا ممکن است. حتی صحبت کردن با دندان های خراب و یا بدون داشتن برخی دندان ها مشکل است. خوردن غذا و میوه بدون دندان ها میسر نیست. همه این ها باعث می شود اهمیت دندان هایمان را که چون مرواریدی ارزشمند هستند را بیشتر بدانیم. شرکت Oral-B به کمک کارشناسان متخصص در زمینه بهداشت دهان و دندان سعی کرده محصولات خوبی را برای مراقبت از دندانهای ما بسازد. انواع مسواکهای ساده و انواع مسواک برقی برخی از محصولات این شرکت هستند. اما می خواهیم در این مطلب بگوییم که چرا مسواکهایی که این شرکت ساخته است نسبت به دیگر محصولات هم رده اش این قدر پر طرفدار است.

مسواکهای مخصوص بزرگترها و یا کودکان

این برند موفق خارجی مسواکهای ویژه ای را برای کودکان با اندازه کوچکتر ساخته است. این مسواکها دارای دسته های کوچک و نرمی هستند. به گونه ای که بچه ها با آن ها احساس راحتی زیادی داشته باشند. هم چنین شکل و شمایل بچه گانه باعث می شود کودکان به مسواک زدن بیشتر تشویق شوند. این شرکت هم چنین تنوعی بسیار گسترده در مورد مسواکهای تخصصی بزرگترها دارد. مسواکهایی با نهایت دقت و با اندازه برس بزرگتر که خانم ها و آقایان می توانند از بین آن ها نمونه مناسب خود را پیدا کنند. طبیعتا مسواکهای بزرگسالان تنوع بیشتری نسبت به کودکان دارد. این مدل مسواکها با برسهای مختلف و با دسته های مختلف و با ویژگی های بسیار متنوع ساخته شده است. هر کدام از این مسواکها می تواند پاسخ سلیقه های خاصی را بدهد. هر مدل مسواکی را که بخواهید حتما می توانید در بین محصولات گسترده این شرکت پیدا کنید.

 

مسواکهایی با برسهای نرم و سفت و متوسط

این شرکت همه مسواکهایش را در سه مدل سری مختلف تولید کرده است. مسواکهایی با برس نرم که بسیار لطیف با دندانهای شما برخورد می کند. هم چنین مسواکهایی با برس متوسط که بسیار پر طرفدار هم هستند. مسواکهای با برسهای متوسط این شرکت جزو بهترین هایش هستند. نه زیادی سفت هستند و نه زیادی نرم. به همین خاطر تقریبا برای همه مناسب هستند. این مسواکها تنوع خیلی زیادی هم دارند. مدل دیگر سری مسواکهای برند Oral-B مدل سری سفت است که با عبارت hard هم بر روی بسته هایش مشخص شده است. این مدل مسواکها سری خیلی سفت و یا سختی دارند. می توانند برای برداشتن جرم ها به شما کمک زیادی کنند. هم چنین جنس آن ها به قدری مقاوم است که تا سال ها برای شما کار می کنند.

 

انواع مدلهای ساده و الکتریکی

این برند موفق مدلهای محصولاتش را در دو دسته خیلی مهم ساده و الکتریکی ساخته است. مدل های ساده را که همه می شناسیم و از آن ها بارها استفاده کرده ایم. مدلهای الکتریکی نیز یا به کمک باطری و یا برق مستقیم کار می کنند. در این مدل محصولات جالب یک سری وجود دارد که به صورت دورانی می چرخد. با گرفتن این مسواکها در روی دندانها به راحتی می توان آنها را تمیز کرد. هم مسواکهای ساده و هم نوع الکتریکی در مدلهای ساده و بچه گانه وجود دارند. هم چنین همه این مسواکها در سه مدل سری نرم و متوسط و سخت وجود دارند. به همین سادگی می توان فهمید که تنوع و گستردگی Oral-B چقدر زیاد است.

 

دارای لثه شور و زبان شور

بیشتر مسواکهای این برند به خصوص در مورد نمونه های ساده و غیر الکتریکی در پشت مسواک قسمتی برای شستن زبان در نظر گرفته شده است. به راحتی می توان با این قسمت که دندانه های نرمی هم دارد زبان را شست و آن را از آلودگی ها پاک سازی کرد. شاید بد نباشد که بدانید شستن زبان از بسیاری از مشکلات دهان و دندانها پیش گیری می کند. هم چنین از جرم گرفتن و تجمع جرم بر روی دندانهای شما جلوگیری به عمل می آورد. شستن زبان هم چنین باعث می شود که دهانی خوش بو داشته باشید. به راحتی و با همین امکان ساده می توانید از دندانها و لثه هایتان بیشتر مراقبت کنید. Oral-B فکر همه جایش را کرده است.

 

دسته های خوش دست و خیلی راحت

یکی از مواردی که باعث شده مسواکهای شرکت Oral-B پر طرفدار باشند دسته های منعطف و خیلی خوبی است که برای آن ها به کار رفته است. این دسته زاویه خاصی دارد و به شما کمک می کند به راحتی بتوانید آن را در دست گرفته و از آن استفاده کنید. به همین سادگی و با همین دقت باعث شده است که شما احساس راحتی بیشتری داشته باشید. دسته های صاف در دندانهای ساده شما را خسته می کنند. به همین خاطر Oral-B این همه دقت به خرج داده است تا مشتریانش راحت تر و بدون احساس خستگی دندانهایشان را تمیز کنند.

 

برسهای جالب و با زاویه های دقیق

مهم ترین قسمت هر مسواکی قسمت سری آن است. قسمتی که یک برس دارد و این برس از دانه های پلاستیکی ریزی شکل گرفته است. اگر به این قسمت در مسواکهای برند Oral-B توجه کرده باشید می بینید که زاویه های خیلی خاصی در دانه ها مشاهده می شود. این زاویه ها باعث می شوند که در زمان مسواک زدن بیشترین تمیزی حاصل شود. این زاویه ها و این برس های دقیق بیشترین شست و شو و بیشترین حد تمیزی را به وجود می آورند. مسواکهای Oral-B به همین خاطر به شما دندانهایی مرواریدی و خیلی تمیز هدیه می دهند.