ویباکس فورتنایت بازی جذاب پلی استیشن یا موبایلی؟ ویباکس همان ارز و یا سکه های با ارزش در بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز فورتنایت می باشد. ویباکس فورتنایت امکان نصب بر روی موبایل، تبلت و کامپیوتر و همچنین دستگاه های پلی استیشن را دارد. در سال اخیر، شرکت اپیک گیمز نسخه جدید موبایلی این […]

ویباکس فورتنایت بازی جذاب پلی استیشن یا موبایلی؟

ویباکس همان ارز و یا سکه های با ارزش در بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز فورتنایت می باشد. ویباکس فورتنایت امکان نصب بر روی موبایل، تبلت و کامپیوتر و همچنین دستگاه های پلی استیشن را دارد. در سال اخیر، شرکت اپیک گیمز نسخه جدید موبایلی این بازی را طراحی کرده است. این نسخه جدید قابلیت نصب بر روی IOS را دارد و هیچ تفاوتی با نسخه های کنسولی و کامپیوتر ندارد. با خرید ویباکس فورتنایت از آسان جم می توانید به خرید بتل پس، اسکین، اموت و… بپردازید و با افزایش قدرت های خود حریف را شکست دهید.

ویباکس فورتنایت برای پلی استیشن

ویباکس فورتنایت قابلیت نصب بر روی دستگاه های پلی استیشن و PS را دارد. به منظور خرید ویباکس برای فورتنایت نیاز به آموزش خاصی برای فعال سازی آن ندارید، اما بهتر است به مراحل زیر دقت کنید:

  • در تمام پلتفرم های کامپیوتر، پی اس فور و ایکس باکس امکان خرید ویباکس فورتنایت وجود دارد.
  • پس از فعال سازی Parent code و یا ثبت آن در لیست سفارشات، منتظر بمانید.
  • می توانید بلافاصله پس از انجام سفارش و قبل از ارسال پیامک جهت تکمیل سفارش، وارد بازی شوید.

 

علل جذابیت ویباکس فورتنایت

ویباکس فورتنایت از جمله بازی های جذاب و مهیج است که در ادامه به معرفی دلایل جذابیت آن می پردازیم:

 

1- داستانی بودن بازی:

وجود ماجراهای پشت سرهم و وابسته به یکدیگر در این بازی، آن را به یک دفتر خاطرات تبدیل کرده است. بازیکنان در این بازی با سفر کردن به جزیره ها و عبور از آنها و کسب موفقیت در مراحل اول، هر چه از لذت و هیجان آن برای دوستان خود بگویند باز هم کم گفته اند.

 

2- رایگان بودن:

در زمان انتشار ویباکس فورتنایت به دلیل هزینه ای بودن بازی هایی چون استار وارز و بتل فرانت 2 بر خلاف قوانین ذکر شده، بسیاری از طرفداران خود را از دست داد. در این زمان فورتنایت با طراحی یک بازی هیجان انگیز و رایگان افراد زیادی را به سمت خود جلب کرد. فورتنایت پس از غرق شدن و وابستگی شدید کاربران خود به این بازی، برای صعود به مراحل بالاتر و هیجانی تر برای برخی از قسمت های بازی مبلغی را در نظر گرفت. در بازی فورتنایت پول به صورت ارز دیجیتال و ویباکس می باشد که برای رسیدن به جذابیت بیشتر مجبور به خرید ویباکس برای فورتنایت هستید.

 

3- عمیق بودن بازی:

فورتنایت یک بازی طولانی و عمیق را برای کاربران خود ایجاد کرده است. این بازی برخلاف بازی های آنلاین دیگر، امکان استفاده از مهارت های چندگانه بازیکن را به صورت اختیاری فراهم می کند تا در مقابل حریف مقاوم باشد. رویال بتل یکی از حالت هایی است که طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است، زیرا گیمر را بدون پرتاب به مرحله اخر بازی می رساند.

بازی ویباکس فورتنایت موبایل

رسیدن به مرحله آخر بازی فورتنایت با کنسول و یا کامپیوتر ممکن است کار ساده و راحتی باشد اما هنگام کار با صفحه لمسی گوشی و یا تبلت، داستان فرق می کند. کار با صفحه لمسی مستلزم رعایت برخی از نکات و قوانین است. ممکن است بازی با گوشی موبایل با محدودیت هایی همراه باشد اما برخی از آپشن ها نیز وجود دارد که تنها بر روی نسخه های موبایلی قابل اجرا است. همچنین ناگفته نماند که کاربران نسخه های موبایلی به دلیل استفاده تمامی افراد از گوشی موبایل بیشتر از سایر نسخه ها است.

انواع پک های ویباکس فورتنایت

ویباکس که واحد پول فورتنایت است، خدمات بسیاری را برای کاربران خود به همراه دارد. در واقع ویباکس انواع پک های مختلفی دارد که در هنگام خرید ویباکس فورتنایت می توانید از آنها نیز بهره مند شوید. در ادامه به معرفی پک های ویباکس می پردازیم:

  • پک 1000 تایی ویباکس
  • 2000 تایی ویباکس
  • 2800 تایی ویباکس
  • 5000 تایی ویباکس
  • 13500 تایی ویباکس

مقایسه نسخه موبایلی ویباکس فورتنایت با نسخه کنسولی

نسخه موبایلی این بازی با نسخه کامپیوتری آن همخوانی دارد و این بدین معناست که روند بازی شما در پلتفرم های مختلف حفظ خواهد شد. در عین حال برخی تفاوت بین این دو نسخه وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:

  1. کاربران نسخه های موبایلی و کامپیوتر توانایی بازی با بازیکنان XBOX1 رویال بتل فورتنایت را دارند، اما قادر به بازی با کاربران PS4 نخواهند بود.
  2. بازیکنان نسخه موبایلی قادر به توانایی انتخاب این گزینه هستند که مایل به بازی افراد روی کنسول و یا افراد روی کامپیوتر باشند.
  3. کاربران نسخه های کنسولی قادر به انتخاب حریف خود از نسخه های موبایلی هستند، اما افرادی که با کامپیوتر وارد بازی می شوند نمی توانند حریف خود را از بین نسخه های موبایلی انتخاب کنند مگر اینکه آنها خودشان مایل باشند.

قیمت ویباکس فورتنایت

برای خرید ویباکس فورتنایت ارزان می توانید به سایت آسان جم مراجعه کنید. قیمت ویباکس فورتنایت با دلار محاسبه می شود که باید توسط یک واسطه امن خرید ویباکس فورتنایت را انجام دهید. پک های ویباکس فورتنایت قیمت های متفاوتی دارند که عبارت اند از:

  • پک 1000 تایی ویباکس فورتنایت: 7.99 دلار
  • پک 2000 تایی ویباکس فورتنایت: 15.99 دلار
  • پک 2800 تایی ویباکس فورتنایت: 19.99 دلار
  • پک 5000 تایی ویباکس فورتنایت: 31.99 دلار
  • پک 13000 تایی ویباکس فورتنایت: 79.99 دلار

 

  • توجه داشته باشید که ممکن است با تغییرات ارز و دلار قیمت های بالا تغییر اندکی نیز داشته باشد. بنابراین قیمت های بالا با توجه به نرخ روز می باشد.