وزیر علوم وارد سمنان شد به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  وزیر علوم وارد سمنان شد  به گزارشهاریکا خبر، محمدعلی زلفی گل شامگاه دوشنبه در رأس هیئتی وارد شهر سمنان شد تا در ششمین روز دهه فجر مهمان مردم استان سمنان باشد. وزیر علوم دو روز در استان اقامت خواهد داشت. در اولین […]

وزیر علوم وارد سمنان شد

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  وزیر علوم وارد سمنان شد  به گزارشهاریکا خبر، محمدعلی زلفی گل شامگاه دوشنبه در رأس هیئتی وارد شهر سمنان شد تا در ششمین روز دهه فجر مهمان مردم استان سمنان باشد. وزیر علوم دو روز در استان اقامت خواهد داشت.
در اولین مقصد سفر زلفی گل به دیدار نماینده ولی فقیه در سمنان خواهد رفت و بعد از گفتگو با ایشان راهی دانشگاه سمنان می‌شود تا در چند افتتاحیه این دانشگاه حضور یابد.
بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و نشست با اساتید و نخبگان دانشگاهی مهمترین برنامه‌های وزیر خواهد بود.
در این سفر قرار است مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه سمنان افتتاح و به صورت رسمی سرپرست این دانشگاه معارفه شود. امیدوارم براتون خبر   وزیر علوم وارد سمنان شد براتون مفید بوده باشه

 
2023-02-06 23:02:36