وزش باد شدید در شیراز در اخبار فارس به گزارش خبرگزاری هاریکا ، وزش باد شدید در شیراز ؛ قطع برق و شکسته شدن درختان در برخی از مناطق شهر. وزش باد شدید و توفان در شهر شیراز آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این امر منجر به شکستن درختان در معابر عمومی و قطع […]

وزش باد شدید در شیراز

در اخبار فارس به گزارش خبرگزاری هاریکا ، وزش باد شدید در شیراز ؛ قطع برق و شکسته شدن درختان در برخی از مناطق شهر. وزش باد شدید و توفان در شهر شیراز آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این امر منجر به شکستن درختان در معابر عمومی و قطع برق در برخی از مناطق شهر شد.وزش باد شدید و توفان از عصر امروز در شیراز آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این امر منجر به شکستن درختان در معابر عمومی و قطع برق در برخی از مناطق شهر شد.

وزش باد شدید در شیراز

وزش باد در شیراز

در همین راستا محسن علیمردانی ، کارشناس هواشناسی استان فارس در گفت وگو با خبرنگار هاریکا از شیراز ، اظهار داشت: برای امروز وزش باد شدید در استان بویژه در مناطق شرقی استان پیش بینی شد که بیش از 90 کیلومتر در هر ساعتی در بوانات ، صفاشهر. این سرعت به بیش از 65 کیلومتر در ساعت ، بالای 50 کیلومتر در ساعت در اقلید و بالای 35 کیلومتر در ساعت در شیراز می رسید.

وی افزود: این وزش باد گسترده در استان که از غرب به شرق استان بود باعث قیام و کاهش خاک و دید در کل استان شد که برای بعد از ظهر امروز دید افقی در ایستگاه شیراز به کمتر از 5 کیلومتر و اکنون دید ایستگاه فرودگاه شیراز 1000 کیلومتر و با گزارش طوفان گرد و غبار است.

علیمردانی ادامه داد: این وزش باد در استان امشب ادامه دارد و احتمال رگبارهای پراکنده به ویژه در نوار شرقی استان تا فردا صبح شنبه 23 اسفند وجود دارد.