هنوز شواهدی از حضور موجودات فضایی پیدا نکرده‌ایم به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  هنوز شواهدی از حضور موجودات فضایی پیدا نکرده‌ایم  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از اسپوتنیک، مقامات اطلاعاتی آمریکا می‌گویند وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) تاکنون شواهدی مبنی بر حضور بیگانه‌های فضایی کشف نکرده است. «رونالد مولتری»، معاون وزیر […]

هنوز شواهدی از حضور موجودات فضایی پیدا نکرده‌ایم

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  هنوز شواهدی از حضور موجودات فضایی پیدا نکرده‌ایم  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از اسپوتنیک، مقامات اطلاعاتی آمریکا می‌گویند وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) تاکنون شواهدی مبنی بر حضور بیگانه‌های فضایی کشف نکرده است.
«رونالد مولتری»، معاون وزیر دفاع آمریکا در امور اطلاعات و امنیت در پاسخ به این سوال که آیا شواهدی از حوادث قبلی، از جمله تصادف‌های خودرویی که ممکن است آثاری از اشیا با منشأ نامعلوم و عجیب باشند اعلام کرد پنتاگون هنوز شواهدی مبنی بر بازدیدهای فضایی از زمین به دست نیاورده است.
این اظهارات مولتری در جریان نشستی بیان شده که برای بررسی داده‌ها و اطلاعاتِ پدیده‌های جوی ناشناخته (UAP) برگزار شده بود.
وزارت دفاع آمریکا گزارش داده که اخیراٌ «چند صد» گزارش درباره اشیا ناشناخته دریافت کرده است.
گزارش اطلاعات امنیت ملی آمریکا در سال ۲۰۲۱ تأکید می‌کند که پدیده‌های ناشناخته احتمالاً مشکلات و مسائلی را برای امنیت ملی این کشور ایجاد خواهند کرد. این گزارش به مشاهده ۱۴۴ مورد از پدیده‌های ناشناخته اشاره دارد که نمی‌توان آنها را به‌درستی توضیح داد و هم‌زمان این گزارش می‌گوید درباره ماهیت این پدیده‌ها، نتیجه‌گیری‌ها مبهم نیست و برای مطالعه آنها تنها نیاز به زمان بیشتر و سرمایه بیشتر است. امیدوارم براتون خبر   هنوز شواهدی از حضور موجودات فضایی پیدا نکرده‌ایم براتون مفید بوده باشه

 
2022-12-20 00:07:13