«هناس» فیلمی باورپذیر از شهدای هسته‌ای است/ الگوسازی کنید به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «هناس» فیلمی باورپذیر از شهدای هسته‌ای است/ الگوسازی کنید  به گزارش خبرنگار هاریکا، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما پس از تماشای فیلم سینمایی «هِناس» که نخستین روایت سینمایی از ترور دانشمندان هسته‌ای ایران است، عنوان کرد: «هِناس» […]

«هناس» فیلمی باورپذیر از شهدای هسته‌ای است/ الگوسازی کنید

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «هناس» فیلمی باورپذیر از شهدای هسته‌ای است/ الگوسازی کنید  به گزارش خبرنگار هاریکا، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما پس از تماشای فیلم سینمایی «هِناس» که نخستین روایت سینمایی از ترور دانشمندان هسته‌ای ایران است، عنوان کرد: «هِناس» یک اثر موفق، تاثیرگذار، جذاب و هنرمندانه در روایت داستان یکی از قهرمانان ملی و در حقیقت دانشمندان هسته‌ای است.
وی ادامه داد: ما در داستان زندگی مردم بزرگمان در سال‌های پُر از افتخار بعد از انقلاب اسلامی مثل آن‌ها کم نداریم که دانشمندان هسته‌ای از جمله این افراد محسوب می‌شوند.
رییس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه «هِناس» اثر بسیار ارزشمندی است، اظهار کرد: این فیلم سینمایی تلاش موفقی برای به تصویر کشیدن زندگی عادی، باورپذیر و واقعی‌ای است که تمام شهدای بزرگوار ما در آن رشد کردند و به تعالی رسیدند.
جبلی عنوان کرد: ساخت این اثر سینمایی را به حوزه هنری تبریک می‌گویم و امیدوارم شبیه این کارها برای الگوسازی، فرهنگسازی، گفتمان‌سازی و معرفی الگوی زندگی بزرگان و قهرمانان ملی تکثیر شود.
وی در پایان مطرح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند در زندگی این شهدا الگوهای بسیار متعدد و فراوانی وجود دارد که کار رسانه‌ها تبیین و روایت کردن آن است. امیدواریم در این جهاد تبیین همه ما بتوانیم موفق باشیم.‌
این فیلم سینمایی به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه که در گونه (ژانر) ملودرام عاشقانه به نگارش درآمده، قصه ترور یک عشق را از زاویه دید شهره پیرانی، همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد در آخرین روزهای زندگی او به تصویر می‌کشد.
مریلا زارعی در نقش شهره پیرانی و بهروز شعیبی در نقش داریوش رضایی‌نژاد دو بازیگر اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.
وحید رهبانی، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و کوثر حیدری (هنرپیشه خردسال) و سیاوش طهمورث نیز سایر بازیگران این فیلم سینمایی هستند. امیدوارم براتون خبر   «هناس» فیلمی باورپذیر از شهدای هسته‌ای است/ الگوسازی کنید براتون مفید بوده باشه

 
2022-06-28 18:11:03