همسایگی با حرم مطهر امام رضا (ع) با اقامت در هتل ایران مشهد همه افراد دوست دارند که در سفر به مشهد، یکی از هتل های شیک و نزدیک به حرم رضوی را برای اقامت خود انتخاب کنند تا رفت و آمد به حرم برایشان راحت‌تر انجام شود. هتل ایران مشهد، از بهترین هتل های […]

همسایگی با حرم مطهر امام رضا (ع) با اقامت در هتل ایران مشهد

همه افراد دوست دارند که در سفر به مشهد، یکی از هتل های شیک و نزدیک به حرم رضوی را برای اقامت خود انتخاب کنند تا رفت و آمد به حرم برایشان راحت‌تر انجام شود. هتل ایران مشهد، از بهترین هتل های چهارستاره در این شهر است که در مجاورت حرم امام رضا (ع) ساخته شده است. این هتل چهار ستاره، با داشتن بیش از 40 سال سابقه هتلداری میزبان خوبی برای زائران گرامی است و به‌خوبی می تواند رضایت مهمانانش را به دست بیاورد. اگر قصد سفر به مشهد را دارید و به فکر اقامت در یکی از هتل های برتر مشهد هستید، در این نوشته با ما همراه باشید تا با امکانات رفاهی هتل ایران مشهد بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد، در خیابان شهید اندرزگو مشهد ساخته شده است. با اقامت در هتل ایران مشهد، شما با حرم امام رضا (ع) تنها 5 دقیقه فاصله دارید و می توانید خیلی سریع خودتان را به ورودی باب الجواد برسانید و وارد حرم شوید.

هتل ایران مشهد، 132 اتاق و 32 سوئیت با امکانات مختلف دارد. در هتل ایران مشهد، شما می توانید از میان انواع اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت های دو خوابه، واحد اقامتی دلخواه خود را انتخاب کنید. در تمام واحدهای اقامتی هتل ایران مشهد، انواع امکانات رفاهی مانند یخچال، تلویزیون، مبلمان، کمد لباس، تلفن، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، حوله، اینترنت پرسرعت، دستمال کاغذی، مینی بار و… وجود دارد.

دکوراسیون شیک و زیبا در هتل ایران مشهد

فضای داخلی اتاق ها و سوئیت های هتل ایران مشهد به زیبایی دکور شده است و فضایی دنج و دلباز دارد. کف اغلب اتاق ها و سوئیت های هتل ایران مشهد با پارکت پوشانده شده است و حس گرما را به مهمانان منتقل می کند.

خدمات رفاهی در هتل ایران مشهد

در هتل ایران مشهد، انواع خدمات رفاهی مانند خدمات باربری، روم سرویس، خدمات پرینت و فتوکپی، خشکشویی، خدمات خانه داری، تحویل روزنامه، خدمات بیدارباش، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر رفت و برگشت، سرو صبحانه رایگان و تاکسی سرویس برای مهمانان عزیز انجام می شود تا مهمانان هتل، اقامتی آرام و راحت را در این هتل تجربه کنند.

از دیگر امکانات هتل ایران مشهد باید به سالن کنفرانس بزرگ و مجهز، رستوران و کافی شاپ زیبا و دنج اشاره کرد.

امکانات رفاهی و ورزشی در هتل ایران مشهد

یکی از بخش های جذاب در هتل ایران مشهد، مجموعه آبی هتل ایران است. در مجموعه آبی هتل ایران مشهد، امکاناتی مانند استخر سرپوشیده، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی وجود دارد که مهمانان هتل می توانند از این امکانات در طول اقامت خود استفاده کنند و هیجان و شادی را تجربه کنند.

موقعیت مکانی هتل ایران مشهد

یکی از امتیازات هتل ایران مشهد، موقعیت مکانی خوب این هتل است. هتل ایران مشهد به حرم رضوی، موزه های آستان قدس رضوی، موزه نادری، بازار رضا، بازار مرکزی، بازار جنت و پارک کوهسنگی نزدیک است. به همین دلیل هتل ایران مشهد، از جمله هتل های ایده‌آل در مشهد محسوب می شود که اقامت شما را با آرامش و راحتی ترکیب می کند.

برای رزرو هتل ایران مشهد با بهترین قیمت، شما می توانید همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کرده و اتاق یا سوئیت دلخواه خود را در این هتل چهارستاره رزرو کنید.