هر آنچه که باید در مورد هرمس اپلای بدانید در سال‌های اخیر با افزایش تقاضا برای مهاجرت به خارج از کشور، نیاز به مؤسسات مهاجرتی جهت دریافت مشاوره و خدمات مهاجرتی نیز افزایش‌یافته است. در صورتی که متقاضیان مهاجرت واجد شرایط باشند، باید برای تکمیل مراحل مهاجرت خود یک موسسه مهاجرتی قابل اطمینان و قانونی […]

هر آنچه که باید در مورد هرمس اپلای بدانید

در سال‌های اخیر با افزایش تقاضا برای مهاجرت به خارج از کشور، نیاز به مؤسسات مهاجرتی جهت دریافت مشاوره و خدمات مهاجرتی نیز افزایش‌یافته است. در صورتی که متقاضیان مهاجرت واجد شرایط باشند، باید برای تکمیل مراحل مهاجرت خود یک موسسه مهاجرتی قابل اطمینان و قانونی پیدا کنند. زیرا ممکن است افراد سودجو بر سر راه متقاضیان قرار بگیرند. آنها می‌توانند با وعده‌های دروغین خود، پول و شانس مهاجرت افراد را به خطر اندازند. اما موسسه مهاجرتی معتبر هرمس اپلای با داشتن یک تیم قوی به صورت 24 ساعته به افراد خدمت‌رسانی می‌کند. در این مقاله به معرفی این موسسه مهاجرتی پرداخته‌شده است.

درباره موسسه مهاجرتی هرمس اپلای

این موسسه مهاجرتی دارای مجوز کاریابی خارجی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی کشور می‌باشد. هرمس اپلای بیش از ده سال است که در زمینه انجام خدمات مهاجرتی و اخذ ویزا فعالیت می‌کند. در کارنامه تجاری این موسسه، بیش از صدها پرونده موفق وجود دارد. به همین دلیل، این موسسه مهاجرتی به‌عنوان یکی از معتبرترین مؤسسات مهاجرتی در کشور شناخته‌شده است. این موسسه مهاجرتی به متقاضیان کمک می‌کند روند برنامه‌های مهاجرتی خود را برای کشورهایی همچون کانادا، آلمان، استرالیا، ترکیه و غیره تکمیل نمایند. در واقع خدماتی که موسسه مهاجرتی هرمس اپلای به مشتریان خود ارائه می‌دهد، شامل مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت سرمایه‌گذاری، اخذ ویزا و اقامت دائم می‌شود.

تیم فعال و گسترده این موسسه مهاجرتی از اولین سال فعالیت خود تاکنون توانسته است بیش از ۷۶ درصد پرونده‌ها مهاجرتی را به سرانجام برساند. دلیل این موفقیت موسسه را می‌توان ارائه پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته به مشتریان در نظر گرفت.

این موسسه در تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، جنب کوچه شیرین، پلاک ۱۰۰, واحد ۴۰۱ واقع‌شده است. شماره تماس و آدرس ایمیل آن به ترتیب ۰۲۱۲۸۱۱۱۱۰۷ و info@hermesapply.com می‌باشد. آدرس سایت این موسسه مهاجرتی نیز www.hermesapply.com است. افراد می‌توانند به صورت حضوری نیز برای دریافت مشاوره به هرمس اپلای مراجعه کنند. آنها می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر به این موسسه مراجعه نمایند.

مشخصات موسسه مهاجرتی هرمس اپلای

  1. دارای سوابق و فعالیت‌های درخشانی در زمینه مهاجرت می‌باشد.
  2. از یک تیم قوی، حرفه‌ای و ماهر تشکیل‌شده است.
  3. دارای مدیریت مجرب، پویا و فعال می‌باشد.
  4. معتبر است و دارای و مجوز لازم برای انجام فعالیت در زمینه مهاجرت می‌باشد.
  5. افراد به راحتی می توانند به دفتر موسسه هرمس اپلای مراجعه کنند.
  6. به‌روز است و آخرین اطلاعات را در زمینه مهاجرت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

راه‌های تشخیص قانونی و معتبر بودن موسسه مهاجرتی هرمس

امروزه متقاضیان مهاجرت شاهد کلاهبرداری‌های زیادی در امر مهاجرت می‌باشند. متأسفانه این اتفاق به بدترین کابوس برای متقاضیان مهاجرت تبدیل‌شده است. به منظور جلوگیری از این امر، افراد قبل از هر چیزی باید مؤسسات و وکلای مهاجرتی قابل اعتماد و معتبر را شناسایی کنند. راه‌های تشخیص مؤسسات مهاجرتی قانونی و معتبر از مؤسسات تقلبی و غیر‌مجاز، به شرح زیر می‌باشد.

  1. موسسه مهاجرتی هرمس اپلای دارای دفتر رسمی است

موسسه مهاجرتی هرمس اپلای دارای یک دفتر رسمی برای مراجعه حضوری ارباب رجوع می‌باشد. برخلاف مؤسسات مهاجرتی فاقد اعتبار و جعلی که فقط در قالب فضای مجازی فعالیت می‌کنند و فاقد دفتر رسمی هستند. اعتماد به چنین مؤسساتی در فضای مجازی هرگز توصیه نمی‌شود. زیرا آن‌ها می‌توانند به راحتی صفحه مجازی خود را غیرفعال کنند و دیگر پاسخ مشتریان را ندهند.

  1. موسسه مهاجرتی هرمس اپلای از لحاظ قانونی قابل استعلام است

تمامی مراکز معتبر و قانونی در کشور صرف‌نظر از خدماتی که ارائه می‌دهند، موظف به ارائه مجوز و پروانه فعالیت حقیقی یا حقوقی می‌باشند. موسسه مهاجرتی هرمس اپلای نیز همانند دیگر مؤسسات معتبر در سراسر کشور دارای نام شرکت، شماره ثبت شرکت و شناسه ملی قابل استعلام شرکت است. بنابراین افراد برای اطمینان از معتبر بود آن می‌توانند این اطلاعات را در سامانه استعلام اشخاص حقوقی کشور استعلام کنند. به‌علاوه، فرآیند مهاجرت که باید به صورت قانونی انجام شود، در موسسه‌ای بدون شماره ثبت و پروانه فعالیت امکان‌پذیر نمی‌باشد.

  1. وب سایت موسسه مهاجرتی هرمس اپلای در حال فعالیت می‌باشد

افراد با بررسی و مطالعه وب سایت این موسسه مهاجرتی می‌توانند از قانونی و معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنند. در واقع وب سایت هر موسسه مهاجرتی، معرف آن می‌باشد و تا حدود زیادی فعالیت‌های حرفه‌ای آن را بیان می‌کند. بنابراین به افراد توصیه می‌شود برای موفقیت در امر مهاجرت، از بستن قرارداد با مؤسساتی که وب سایت ندارند یا یک وب سایت آماتور با اطلاعات محدود دارند، اکیداً خودداری کنند.

  1. مشاوران موسسه مهاجرتی هرمس اپلای توانایی ارائه خدمات را به مشتریان خود دارند

یکی از دلایلی که باعث می‌شود متقاضیان مهاجرت با اطمینان بیشتری نسبت به انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی تصمیم بگیرند، دانش و نحوه کار مشاوران آن موسسه مهاجرتی می‌باشد. در موسسه مهاجرتی هرمس اپلای مشاوران توانایی پاسخ به تمام سؤالات مربوط به وقت سفارت‌ها، مجاری صدور ویزا و مقررات کنسولی و سفارتی، مدارک و شرایط صدور ویزا و روش‌های قانونی مهاجرت را دارند. همچنین آن‌ها با پشتیبانی و پیگیری مستمر و هدفمند، اطلاعات کاملی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

  1. موسسه مهاجرتی هرمس اپلای دارای سابقه طولانی مدت می‌باشد

این موسسه مهاجرتی دارای سابقه درخشانی در زمینه مهاجرت می‌باشد. متقاضیان مهاجرت با بررسی آن در می‌یابند که این موسسه مهاجرتی بیش از 10 سال در زمینه مهاجرت و انواع روش‌های دریافت ویزا به مشتریان خود خدمت‌رسانی کرده است. بنابراین به متقاضیان توصیه می‌شود که در هنگام انتخاب یک موسسه مهاجرتی شتاب‌زده عمل نکنند. در عوض، با بررسی سوابق آن‌ها، مؤسسات قانونی و معتبر را شناسایی نمایند.

نحوه کار موسسه مهاجرتی هرمس اپلای

اگر متقاضیان مهاجرت با قوانین، شرایط و هزینه‌های کشور مقصد به‌درستی آشنا نباشند، ممکن است اقدام اشتباهی انجام دهند. بنابراین آن‌ها باید برای دریافت مشاوره به هرمس اپلای مراجعه کنند تا از تجربه و آگاهی تیم این موسسه مهاجرتی بهره‌مند شوند. به عبارت دیگر، بدون دریافت مشاوره، متقاضیان مهاجرت مجبور به پرداخت هزینه‌های گزافی خواهند شد. حتی ممکن است آن‌ها به هدف خود نرسند و ناکام بمانند. تیم مشاوران این موسسه قطعاً راهنمایی مناسبی برای تصمیم درست به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

همچنین، این موسسه مهاجرتی در کشورهایی که مقصد مهاجرت می‌باشند، دارای وکلای ماهر و باتجربه است. بنابراین این موسسه علاوه بر مشاوره می‌تواند بدون نیاز به رفت‌وآمد متقاضیان و ایجاد هزینه برای آن‌ها، زمینه‌های مهاجرت را نیز برای آن‌ها فراهم کند. به‌طور مثال افرادی که هدف آن‌ها مهاجرت تحصیلی می‌باشد، لازم است در ادارات مختلف همچون اداره مهاجرت، دانشگاه و غیره پرونده تشکیل دهند. افراد می‌توانند همه این اقدامات را با کمک هرمس اپلای و بدون رفت‌وآمد و حضور در کشور مقصد انجام دهند. در این صورت متقاضیان باید هزینه‌های مشخص‌شده برای هر مرحله را طبق تعرفه پرداخت کنند. به‌طور خلاصه می‌توان گفت مهاجرت بدون کمک این موسسه مهاجرتی، کمی دشوار و حتی در برخی مواقع غیرممکن خواهدبود.

قوی‌ترین تیم اجرا در موسسه مهاجرتی هرمس اپلای

همان‌طور که گفته شد، یک تیم قوی برای انجام اقدامات لازم جهت مهاجرت در موسسه مهاجرتی هرمس اپلای مشغول به فعالیت می‌باشد. این تیم خدمات مهاجرتی همچون اخذ ویزا و اقامتی کشورهایی نظیر آلمان، کانادا، استرالیا و ترکیه را ارائه می‌دهد. طی چند سال گذشته، مهاجرت به یکی از دغدغه‌های اصلی بخش عمده‌ای از جامعه ایران تبدیل‌شده است. تیم اجرای این موسسه شامل مشاوران و وکلای مهاجرتی در ایران و در کشورهای مقصد می‌باشد. آنها مسیر مهاجرتی را برای افراد بسیار آسان کرده‌اند. این تیم با تلاش‌های بی دریغانه خود توانسته‌ است بیش از 76 درصد پرونده‌های مهاجرت را با موفقیت به سرانجام برساند.

پروسه مهاجرت، یک پروسه بسیار مهم و تا حدودی دشوار است. اما تیم مجرب این موسسه مهاجرتی با برنامه‌ریزی دقیق، حافظ منافع متقاضیان خواهد بود. این موسسه متعهد می‌گردد که پروسه مهاجرتی آن‌ها را با موفقیت به پایان برساند. از طرفی، موسسه هرمس اپلای به عنوان تنها موسسه مهاجرتی شناخته‌شده می‌باشد که با همکاری بیمه ایران توانسته است تمامی قراردادهای کاری افراد را بیمه کند. بنابراین تمام هزینه‌های کاریابی در فرآیند مهاجرت، تحت پوشش بیمه ایران قرار می‌گیرند. در نتیجه، در صورت بروز هرگونه مشکل و عدم صدور ویزا، این هزینه‌ها از طرف بیمه به متقاضیان پرداخت می‌شوند.

جمع‌بندی

امروزه مهاجرت به‌عنوان امری مهم و سرنوشت‌ساز در نظر گرفته می‌شود که نباید در روند آن سهل‌انگاری گردد. زیرا در صورت موفقیت‌آمیز نبودن این روند ممکن است با از دست رفتن زمان، هزینه و موقعیت‌های شغلی متقاضی، وضعیت او بدتر از شرایط قبل مهاجرت شود. بنابراین متقاضیان باید در انتخاب موسسه مهاجرتی مناسب و حرفه‌ای دقت کنند. امروزه مؤسسات مهاجرتی زیادی در این زمینه مهاجرت فعالیت می‌نمایند. اما برخی از آن‌ها هیچ‌گونه مجوزی برای این کار ندارند. آنها صرفاً با اطلاعات محدودی در زمینه‌های مختلف، اقدام به جذب پرونده می‌کنند. اما موسسه مهاجرتی هرمس اپلای یک موسسه مهاجرتی معتبر است. این موسسه در تهران خدماتی در رابطه با اخذ انواع ویزا و اقامت کشورهای مختلف ارائه می‌دهد.