هتل‌های برتر پایتخت کدام است؟ تهران پایتخت سیاسی و تجاری ایران است که جاذبه‌های گردشگری زیادی نیز دارد. به همین دلیل، این شهر میزبان بسیاری از مسافران خارجی است. برخی از هتل‌های تهران نیز باید پذیرای سیاست‌مداران و سفرای خارجی باشند؛ بنابراین هتل‌های متعددی با کیفیت‌های بالا در تهران مشغول به فعالیت هستند. در این […]

هتل‌های برتر پایتخت کدام است؟

تهران پایتخت سیاسی و تجاری ایران است که جاذبه‌های گردشگری زیادی نیز دارد. به همین دلیل، این شهر میزبان بسیاری از مسافران خارجی است. برخی از هتل‌های تهران نیز باید پذیرای سیاست‌مداران و سفرای خارجی باشند؛ بنابراین هتل‌های متعددی با کیفیت‌های بالا در تهران مشغول به فعالیت هستند. در این مطلب قصد داریم شما را با هتل‌های برتر پایتخت آشنا کنیم. چنانچه قصد رزرو هتل تهران را دارید، می‌توانید از طریق اسنپ تریپ این کار را به‌سادگی انجام دهید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل پنج‌ستاره اسپیناس پالاس را می‌توان به‌عنوان بهترین هتل تهران و همچنین لوکس‌ترین هتل بین‌المللی ایران برشمرد. ارائه خدمات در این هتل در سطح استانداردهای بین‌المللی است و سال‌ها است که میزبان اشخاص مهم در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و … است.

هتل اسپیناس پالاس روی تپه‌ای مرتفع در سعادت‌آباد تهران واقع شده است. ساختمان هتل 20 طبقه دارد و دارای 400 اتاق و سوئیت مجلل است. از امکانات آن می‌توان به سالن‌های مجهز برای برگزاری مهمانی‌ها، نمایشگاه‌ها، جشن‌ها، کنسرت‌ها، همایش‌ها و همچنین رستوران‌های متنوع و مجموعه ورزشی اشاره کرد.

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل استقلال تهران یا رویال هیلتون سابق، بزرگ‌ترین هتل بین‌المللی تهران است که در شمال شهر قرار دارد. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه و امکانات مجهز خود، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در پایتخت است. مساحت آن ۷ هزار مترمربع بوده و دارای ۵۰۰ اتاق و سوئیت مجلل و شیک است.

از دیگر امکانات آن می‌توان به بیش از ۶۰۰ متر فضای سرسبز، آمفی‌تئاتر مدرن، آلاچیق، ترانسفر فرودگاهی، سالن چندمنظوره، اتاق جلسات، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. برای رزرو هتل استقلال و همچنین اطلاع از قیمت‌های دیگر هتل‌های کشور، می‌توانید به اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه کنید.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران یا هتل‌هایت سابق، در محله اوین قرار دارد. اگر به دنبال هتلی هستید که علاوه بر امکانات لوکس و بین‌المللی، دسترسی آسانی به اکثر نقاط تهران داشته باشد، این هتل گزینه مناسبی است. هتل پارسیان آزادی تهران دارای ۴۵۰ اتاق و ۵۰ سوییت است. همچنین از امکاناتی همچون انواع رستوران و کافی‌شاپ، گالری طلا، انواع سالن برای برگزاری نشست‌ها و سمینار‌ها، پارکینگ، روم سرویس ۲۴ ساعته و امکانات ورزشی و تفریحی برخوردار است.

هتل نووتل تهران

هتل پنج‌ستاره نووتل تهران از اولین هتل‌های فرودگاهی کشور بوده که دارای 300 اتاق است. این هتل در نزدیکی فرودگاه و در ضلع جنوبی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) واقع شده است. از امکانات آن می‌توان به دو رستوران بزرگ، اینترنت، استخر، سالن ماساژ و سالن ورزشی اشاره کرد. با استفاده از اسنپ تریپ علاوه بر خرید بلیط پرواز به تهران می‌توانید انواع هتل‌ها مانند هتل نووتل تهران، هتل اسپیناس پالاس تهران و … را رزرو کنید.

هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل اسپیناس بلوار یا هتل اسپیناس خلیج‌فارس، اولین هتل پنج‌ستاره ایران است. این هتل در بلوار کشاورز تهران واقع شده است و دسترسی خوبی به پارک لاله، میدان ولی‌عصر و موزه، تئاتر شهر، خیابان‌های کریم‌خان و انقلاب دارد.

ساختمان هتل دارای 18 طبقه و ۲۷۴ واحد اقامتی لوکس و مدرن است. از امکانات آن می‌توان به پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ خودرو، خشک‌شویی، تاکسی‌سرویس، امکانات ورزشی همچون استخر، جکوزی، باشگاه بدن‌سازی، سالن ماساژ، رستوران‌ها و کافی‌شاپ، سالن‌های مجهز برای برگزاری سمینار و … نام برد.

هتل لاله تهران

هتل لاله یا هتل اینترکنتیننتال سابق، یک هتل پنج‌ستاره است که در سال ۱۳۴۹ در کنار پارک بزرگ لاله فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان هتل لاله ۱۳ طبقه دارد و دارای ۴۰۰ اتاق شیک در انواع دبل، توئین، کانکت و انواع سوئیت‌های معمولی، رویال و امپریال است. از دیگر امکانات آن می‌توان به اینترنت وای‌فای، تاکسی سرویس، صندوق امانات، کافی‌نت، بانک، خشک‌شویی، امکانات پزشکی، کافی‌شاپ و انواع رستوران‌ها اشاره کرد. برای رزرو هتل تهران و همچنین اطلاع از قیمت‌ها و دیگر جزئیات هتل‌ها، به اسنپ تریپ مراجعه کنید.

هتل هما تهران

هتل هما در سال ۱۳۵۲ افتتاح و در سال 1397 بازسازی شد. این مجموعه در میدان ونک واقع شده و دارای دسترسی خوبی به مراکز فرهنگی‌، تاریخی و اقتصادی تهران است. ساختمان هتل هما ۱۶ طبقه دارد و دارای ۱۹۰ اتاق و سوییت مجلل و شیک است. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت، مرکز خرید، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشک‌شویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق‌های دو‌تخته هماکلاس، سوئیت‌های جونیور و سوئیت‌های هماکلاس اشاره کرد.

هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا در سال 1398 در خیابان دربند ساخته شده است. ساختمان هتل 20 طبقه دارد و دارای 100 اتاق استاندارد، دبل، اتاق کینگ، اتاق کانکت، سوئیت پرزیدنت و سوئیت ویستریا است.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به سالن همایش، رستوران، تالار عروسی، سالن بدن‌سازی، مجموعه ورزشی آبی، استخر، سونا بخار، سرو ۲۴ ساعته غذا در اتاق، جکوزی در اتاق، مرکز سلامت و اسپا، اینترنت، پارکینگ و… اشاره کرد. برای رزرو هتل ویستریا، رزرو هتل استقلال و رزرو سایر هتل‌های تهران می‌توانید به اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه کنید.

هتل ایبیس تهران

هتل ایبیس یا هتل اکسیس سابق از نخستین گروه هتل‌های فرودگاهی بین‌المللی ایران است. این هتل در سال ۱۳۹۳ ساخته شده و مطابق با استاندارد‌های جهانی در کنار ترمینال اصلی فرودگاه امام خمینی (ره) در شهر جدید پرند آغاز به کار کرده است.

هتل ایبیس 11 طبقه و 200 اتاق دارد. از امکانات آن می‌توان به اینترنت وای‌فای، رستوران، پارکینگ، صرافی، استخر، سالن ورزشی، صندوق امانات در لابی، کافی‌شاپ، کافی‌نت و… اشاره کرد.

هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند در سال ۱۳۹۳ در میدان آرژانتین ساخته شده است. ساختمان این هتل ۱۶ طبقه و ۶۴ اتاق متنوع و لوکس دارد. از ویژگی‌های بارز هتل می‌توان به نزدیکی آن به بوستان آب‌وآتش، پارک طالقانی و پل طبیعت اشاره کرد. امکانات رفاهی آن شامل رستوران فرانسوی، رستوران ایرانی شار، تراس تابستانه، کافی‌شاپ، سونا و جکوزی، سالن اجتماعات، خشک‌شویی، سالن بیلیارد، پارکینگ اختصاصی و … است. چنانچه قصد سفر به تهران را دارید، می‌توانید به اسنپ تریپ مراجعه کنید و به‌راحتی اقدام به رزرو هتل اسکان الوند، رزرو هتل استقلال یا رزرو سایر هتل‌ها کنید.

جمع‌بندی

تهران به‌عنوان پایتخت ایران پذیرای انواع مسافران داخلی و خارجی است. به همین دلیل، این شهر دارای هتل‌های لوکس و مدرن بسیاری است. هتل‌هایی مانند اسپیناس پالاس، هتل استقلال تهران، هتل پارسیان آزادی تهران، هتل نووتل و … هرساله میزبان گردشگران و مسافران زیادی هستند. برای رزرو هتل تهران و مقایسه بین انواع هتل‌ها می‌توانید به اسنپ تریپ مراجعه کنید. همچنین با استفاده مکرر از اسنپ تریپ کد تخفیف دریافت خواهید کرد و بدین ترتیب، هزینه اقامت شما در هتل‌ها کاهش خواهد یافت.