هاست دانلود پرسرعت و نامحدود چه کمکی به سایت ها میکند ؟ هاست دانلود یک ابزار مفید و جذاب است که طیف وسیعی از برنامه‌های میزبانی مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند میلیون‌ها وب‌سایت در سراسر جهان را میزبانی و به صورت نامحدود نیازهای وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های […]

هاست دانلود پرسرعت و نامحدود چه کمکی به سایت ها میکند ؟

هاست دانلود یک ابزار مفید و جذاب است که طیف وسیعی از برنامه‌های میزبانی مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند میلیون‌ها وب‌سایت در سراسر جهان را میزبانی و به صورت نامحدود نیازهای وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های کوچک را تامین ‌کند. یک هاست دانلود امکانات متعددی از جمله وب‌سایت‌ها و دامنه‌های، پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی، دامنه‌ها و ساب دامنه‌ها، نام دامنه رایگان (برای سال اول) گواهی SSL رایگان،‌ نصب وردپرس با یک کلیک و پشتیبانی 24/7 را برای مشتریان در نظر می‌گیرد.

 

انواع مختلف هاست در فضای اینترنت

ارائه‌دهنده‌های زیادی در زمینه خرید هاست دانلود نامحدود فعالیت می‌کنند، اما InMotion Hosting یکی از بهترین آن‌ها در دنیا محسوب می‌شود. این برنامه طیف وسیعی از انواع هاست را ارائه می‌دهد و برای وب‌سایت‌ها و مشاغل در حال رشد بسیار مناسب و مطلوب است. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید به امکانات زیر دسترسی داشته باشید:

  • وب‌سایت‌ها و دامنه‌های نامحدود
  • پهنای باند و فضای دیسک بدون اندازه‌گیری
  • حساب‌های ایمیل و فضای ذخیره‌سازی نامحدود
  • گواهی SSL رایگان
  • پشتیبان‌گیری خودکار
  • حفاظت از DDoS
  • عملکرد 4 برابر (دسترسی به سطح بیشتری از منابع نسبت به برنامه‌های هاست مشترک پایین‌تر)
  • پشتیبانی از سطح حرفه‌ای

این میزبانی همچنین وب‌سایت شما را از هاست فعلی شما به سرورهای آنها به صورت رایگان منتقل می‌کند.

 

دریم هاست

DreamHost نیز یک شرکت هاست مستقل است که در حال حاضر بیش از 1.5 میلیون وب‌سایت در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. این برنامه از میزبانی اشتراکی، وردپرس، ووکامرس و هاست ابری گرفته تا میزبانی VPS و سرور اختصاصی، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. طرح مشترک نامحدود یکی از دو بسته میزبانی مشترک ارائه شده توسط DreamHost محسوب می‌شود. با این حال، تنها Shared Unlimited است که میزبانی نامحدود شامل وب‌سایت‌ها، دامنه‌ها، پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی نامحدود را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. امکانات آن موارد زیر را شامل می‌شود:

  • کنترل پنل سفارشی
  • نام دامنه رایگان (در صورت انتخاب دوره سالانه)
  • وردپرس از پیش نصب شده
  • گواهی SSL رایگان
  • ایمیل‌های نامحدود (@ دامنه شما)
  • پشتیبان‌گیری خودکار
  • گارانتی 100% آپتایم
  • سازنده وب‌سایت WP

 

هاست A2

A2 از بهترین برنامه‌های هاست دانلود نامحدود است. با ارائه طیف وسیعی از برنامه‌های میزبانی، چه در حال راه‌اندازی یک وبلاگ کوچک و چه در حال توسعه یک تجارت بزرگ، هاست A2 امکانات زیادی برای شما خواهد داشت. میزبانی A2 شما را از خریدهای دیگر بی‌نیاز می‌کند. این برنامه دارای دو هاست مشترک وردپرس است که گزینه‌های نامحدودی را ارائه می‌دهد. هر دو برنامه هاست مشترک وردپرس با وردپرس از پیش نصب شده ارائه می‌شوند. A2 همچنین مجموعه گسترده‌ای از مراکز داده جهانی را نیز برای انتخاب در اختیار شما می‌گذارد.

این برنامه امکانات زیر را به شما می‌دهد و می‌توانید با خرید هاست دانلود این برنامه، نیاز خود را به بسیاری از برنامه‌های دیگر تامین کنید:

  • پهنای باند و فضای ذخیره سازی بدون اندازه‌گیری
  • وب‌سایت‌ها و پایگاه‌های داده نامحدود
  • گواهی SSL رایگان
  • ذخیره سازی SSD

 

هاست دانلود نامحدود به چه معناست؟

اصطلاح هاست نامحدود به برنامه‌هایی اشاره دارد که تعداد نامحدودی وب‌سایت، دامنه، پهنای باند و فضای ذخیره سازی را برای مشتریان فراهم می‌کند. هر یک از این اصطلاحات اهمیت بسیاری در کسب و کارهای اینترنتی دارد و افرادی که چنین کسب و کارهایی را مدیریت می‌کنند، باید با این اصطلاحات به بهترین شکل آشنایی داشته باشند. بیایید به ترتیب هر یک از این مفاهیم را بررسی کنیم.

 

وب سایت‌ها و دامنه‌های نامحدود

اگر یک طرح هاست تعداد نامحدودی از وب سایت‌ها و دامنه‌ها را ارائه دهد، به این معنی است که می‌توانید هر تعداد وب‌سایت مورد نیاز خود را میزبانی، ثبت‌نام یا از تعداد مساوی نام دامنه استفاده کنید. این می‌تواند برای کارآفرینانی که کسب و کارها و وب‌سایت‌های متعددی را به طور همزمان در حال اجرا دارند، بسیار مفید باشد.

 

پهنای باند نامحدود

پهنای باند به طور کلی به مقدار داده‌ای اشاره دارد که بین سرور وب‌سایت و رایانه‌های بازدیدکننده شما منتقل می‌شود. طرح‌هایی که پهنای باند نامحدود دارند، این شرایط را فراهم می‌سازند که برای مقدار پهنای باندی مورد استفاده خود هزینه‌ای پرداخت نکنید. پهنای باند نامحدود به ویژه برای سایت‌های تجاری یا تجارت الکترونیک سودآوری دارد، زیرا اگر وب‌سایتتان افزایش ترافیک دریافت کند، به کار خود ادامه می‌دهد و توسط شرکت میزبانی شما جریمه نمی‌شود. این بدان معناست که تجربه کاربری و درآمدتان در سایت نباید تحت تأثیر زمان‌های خرابی قرار گیرد.

 

ذخیره‌سازی نامحدود

یک طرح هاست که فضای ذخیره‌سازی نامحدودی را فراهم می‌کند، به شما امکان می‌دهد تعداد نامحدودی از فایل‌ها را در سرور وب‌سایت خود میزبانی کنید. این برای وب‌سایت‌های بزرگ، وبلاگ‌های عکاسی یا سایر سایت‌هایی که حجم بالایی از تصاویر و رسانه‌ها را آپلود می‌کنند، بسیار مفید است.

 

کلام آخر

اگر شما نیز به دنبال خرید یک هاست نامحدود هستید، می‌توانید از خدمات شرکت هاستیدا در این زمینه کمک بگیرید. این شرکت در سال 1398 به منظور فراهم کردن شرایطی ایمن در زمینه ارائه خدمات ثبت دامنه، میزبانی وب، کلاس مجازی، سرور اختصاصی، سرور مجازی و خدمات طراحی وب و اپلیکیشن راه‌اندازی شد. هدف اصلی این شرکت این است که با استفاده از دانش فنی منابع انسانی متخصص خود، مدیریت کسب و کار مشتریان را به گونه‌ بسیار مطلوبی پیش ببرد و مشتریان از خدمات آن به طور کامل رضایت داشته باشند.

برای خرید هاست دانلود نامحدود در ایران و خارج می‌توانید از طریق سایت ما اقدام کنید تا در شرایطی کامل اطمینان‌بخش و امن بتوانید کارهای مربوط به سایتتان را با خیالی آسوده انجام دهید و مشکلی از بابت استفاده از هاست برای شما ایجاد نشود. شرکت هاستیدا همچنین در زمینه تامین درخواست‌ مشتریان مبنی بر پاسخگویی سریع و ارائه روش‌های مناسب و مطلوب بر اساس نیاز آنان، به بهترین شکل ممکن عمل می‌کند. در صورتی که از سرویس‌های شرکت ما برای هاست خود بهره ببرید، می‌توانید شاهد یکی از بهترین تجربه‌های خود در زمینه استفاده از یک هاست در طول دوران فعالیتتان باشید. پاسخگویی مطلوب و به موقع، پیگیری همه‌جانبه تا رفع کامل مشکل، استفاده از بهترین ابزارها و نوین‌ترین دانش فنی و از همه مهم‌تر قیمت بسیار مناسب، از مهم‌ترین دلایلی است که بسیاری از مشتریان، شرکت هاستیدا را انتخاب می‌کنند.