نکات مهمی که هنگام خرید پرده لوردراپه باید به آن توجه کرد انتخاب پرده، یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون داخلی ساختمان های مختلف است. پرده لوردراپه، از پرده هایی است که تنوع بسیاری دارد و این تنوع باعث شده تا در فضاهای مختلف قابل استفاده باشد. تنوع در قیمت، طرح، رنگ و جنس […]

نکات مهمی که هنگام خرید پرده لوردراپه باید به آن توجه کرد

انتخاب پرده، یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون داخلی ساختمان های مختلف است. پرده لوردراپه، از پرده هایی است که تنوع بسیاری دارد و این تنوع باعث شده تا در فضاهای مختلف قابل استفاده باشد. تنوع در قیمت، طرح، رنگ و جنس از آن جمله است. همین ویژگی باعث می شود شما با اطمینان خاطر آنچه را که مدنظر دارید، انتخاب کنید.

سوالی که در اینجا مطرح شده است برای انتخاب پرده لوردراپه، به چه نکاتی باید توجه کنیم که از خرید خود راضی باشیم. در ادامه مطلب به بررسی نکاتی می پردازیم که هنگام خرید پرده لوردراپه باید به آن توجه کرد.

معرفی پرده لوردراپه

پرده لوردراپه یک پوشش کاربردی و مقرون به صرفه است. اگر طرفدار تنوع و تجربه سبک متفاوت در منزل و یا محل کار خود هستید، این نوع پرده را به شما پیشنهاد می کنیم. پرده لوردراپه به دلیل طرح های متفاوت پاسخگوی هر نوع سلیقه خواهد بود. این پرده ها نوعی از پرده های کرکره ای است که علاوه بر فضاهای رسمی و اداری برای فضاهای خانگی نیز استفاده می شوند. این پرده ها که در دسته پرده های عمودی قرار می گیرند جنس شان پارچه ای است و طرح های متنوع زیادی دارند. در خانه علاوه بر اینکه حفظ حریم شخصی اهمیت دارد، کنترل نور نیز مهم است؛ این نوع پرده ها چنین قابلیتی را دارا هستند.

ویژگی های پرده لوردراپه

شما با خرید پرده لوردراپه لازم نیست نگران شست و شوی و نصب آن باشید چون به راحتی قابل شست و شو و نصب هستند. حتی تنظیم این پرده ها هم به دو صورت دستی و اتوماتیک انجام می‌شود. این نوع پرده انواع مختلف ساده، طرح دار و تصویری دارد. لوردراپه ساده علاوه بر تنوع بالا، ارزان قیمت است. قیمت ارزان و تنوع بالای آن باعث شده که مشتریان این نوع پرده هم زیاد باشند. ویژگی سادگی این نوع از پرده لوردراپه موجب شده که در اماکن مختلف از آن استفاده شود. پرده لوردراپه طرح دار و تصویری نیز انواع دیگر است. البته پرده های طرح دار و تصویری متفاوت هستند. لوردراپه طرح دار با تنوع بالای نقش و رنگ به صورت آماده در اختیار مشتریان قرار می گیرد

پرده لوردراپه تصویری یک انتخاب خاص به سفارش مشتری

پرده لوردراپه تصویری به سفارش مشتری خواهد بود. به این شکل که تصویر مورد نظر مشتریان روی آن چاپ می شود. شما به این صورت ضمن اینکه حریم خصوصی خانه را با پرده حفظ می کنید یک قاب عکس دلخواه نیز در خانه دارید. این نوع پرده در دو شکل دو رو و یک رو عرضه می شود. اگر شما صاحب کسب و کار هستید و می خواهید برند خود را از بیرون نیز به نمایش بگذارید این بهترین انتخاب است. پرده لوردراپه را که از ما خرید می کنید علاوه بر مشاوره در خرید، از سه سال ضمانت آن نیز بهره مند می شوید. از مزایای دیگر این نوع پرده ها می توان به حق انتخاب در جمع شدن آن نیز اشاره کرد. این نوع پرده ها هم از دو طرف به وسط و هم یک طرفه جمع می شوند.

3 نکته مهم که هنگام خرید پرده لوردراپه باید به آن توجه کرد

اولین نکته ای که قبل از خرید پرده باید به آن توجه کرد، فضایی است که پرده قرار است در آن نصب شود. باید ابتدا در نظر داشته باشید که پرده را برای محل کار خریداری میکنید یا منزل، اتاق کودک یا آشپزخانه. توجه به این نکته باعث میشود در انتخاب رنگ و طرح راحت تر تصمیم گیری کنید، به طور مثال برای اتاق کودک پرده لوردراپه تصویری پیشنهاد میشود برای محل کار رنگ هایی مثل: قهوه ای و کرمی پیشنهاد میشود

نکته بعدی اندازه گیری مناسب پنجره است، اگر ابعاد پنجره به درستی اندازه گیری نشود ممکن است پرده کوچکتر یا بزرگتر از پنجره باشد که در این صورت نمای زیبایی نخواهد داشت، اگر پرده بزرگتر از پنجره باشد امکان اصلاح اندازه پرده وجود دارد ولی اگر پرده کوچکتر باشد قابل اصلاح کردن نیست و هزینه پرداخت شده هدر می شود.

نکته اخر که هنگام خرید پرده لوردراپه باید به آن توجه کنید انتخاب نوع پرده است، شما با توجه به فضای مورد نظر و کاربرد های پرده باید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید به طور مثال برای برخی از فضا ها اصلا پرده لوردراپه پیشنهاد نمی شود و بهتر است به سراغ دیگر مدل های پرده بروید.

سخن پایانی

در این مطلب با پرده لوردراپه و ویژگی ها و انواع طرح های ان آشنا شدیم و دریافتیم که قبل از خرید پرده باید به چه نکاتی دقت کرد امیدواریم از نکات این مطلب استفاده کرده باشید