گوشی نوکیا G11 نوکیا جی ۱۱ در سکوتی اعلام نشده با یک باتری با ظرفیت بالا، یک دوربین سه گانه که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و همچنین دو ارتقای اصلی اندروید و یک آپدیت امنیتی سه ساله است، رونمایی شد. گوشی هوشمند جدید نوکیا از نظر سخت افزاری شباهت زیادی به نوکیا جی ۲۱ […]

گوشی نوکیا G11

نوکیا جی 11 در سکوتی اعلام نشده با یک باتری با ظرفیت بالا، یک دوربین سه گانه که شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و همچنین دو ارتقای اصلی اندروید و یک آپدیت امنیتی سه ساله است، رونمایی شد.

گوشی هوشمند جدید نوکیا از نظر سخت افزاری شباهت زیادی به نوکیا جی 21 دارد، البته در مشخصات دوربین و وزن کمتر تفاوت هایی وجود دارد.

گوشی نوکیا G11

بررسی گوشی نوکیا G11

به گزارش هاریکا خبر نوکیا G11 با دوربین سه گانه و باتری 5050 میلی آمپر ساعتی معرفی شد. حال به بررسی گوشی نوکیا G11 می پردازیم. نوکیا جی 11 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با وضوح HD +، نرخ تجدید 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز است. این گوشی هوشمند با تراشه Unisoc T606، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه عرضه می شود، اما مجهز به اسلات micro SD است که به شما امکان می دهد فضای ذخیره سازی را تا 512 گیگابایت افزایش دهید. در پنل پشتی این گوشی هوشمند یک دوربین سه گانه قرار دارد که شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی گوشی هوشمند نیز 8 مگاپیکسلی است که در بریدگی قطره ای بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

یکی از بارزترین ویژگی های موبایل جدید نوکیا باتری 5050 میلی آمپر ساعتی آن با پشتیبانی از شارژ 18 واتی است که گفته می شود شارژدهی مورد نیاز کاربران را تا سه روز تامین می کند. البته شما گفتید که متاسفانه آداپتور داخل جعبه موبایل 10 وات است، بنابراین اگر کاربران می خواهند از حداکثر سرعت شارژ استفاده کنند، باید شارژر قوی تری تهیه کنند.

نوکیا G11 با وعده سه سال ارتقاء امنیتی و دو ارتقاء سیستم عامل اصلی وارد بازار شده است. با این حال، نوکیا تلفن همراه جدید خود را با نسخه سیستم عامل اندروید از 11 سال گذشته روانه بازار می کند.

این گوشی هوشمند در اروپا با قیمت 159 یورو و در دو ترکیب رنگ آبی و خاکستری عرضه می شود.