نوکیا گوشی های ساخت هند را به بازارهای جهانی عرضه می کند HMD Global، مالک نوکیا موبایل اعلام کرده است که پس از اجرای موفقیت آمیز برنامه Make in India برای تامین گوشی های مورد نیاز در داخل مرزهای این کشور از طریق کارخانه های داخل هند، اکنون می خواهد محصولات تولید شده در این […]

نوکیا گوشی های ساخت هند را به بازارهای جهانی عرضه می کند

HMD Global، مالک نوکیا موبایل اعلام کرده است که پس از اجرای موفقیت آمیز برنامه Make in India برای تامین گوشی های مورد نیاز در داخل مرزهای این کشور از طریق کارخانه های داخل هند، اکنون می خواهد محصولات تولید شده در این کارخانه ها را به کشورهای دیگر است. نوکیا گوشی های ساخت هند را به بازارهای جهانی عرضه می کند.

معاون ارشد HMD Global Sunmit Singh Kuchar اخیراً به Press Trust of India گفت که این شرکت مدتی است که نوکیا 105 را برای هند در امارات عرضه کرده است. این گوشی اولین بار در سال 2019 معرفی شد و یکی از پرفروش ترین گوشی های فیچر در هند و جهان بوده است.

کوچار می گوید: صادرات تلفن از هند آغاز شده است. تاکنون تمامی گوشی هایی که در هند می فروشیم ساخت این کشور است.

نوکیا بر اهمیت بازار فیچرفون‌ها تاکید دارد

نوکیا بر اهمیت بازار فیچرفون‌ها تاکید دارد

مدیر عامل HMD Global همچنین بر اهمیت تلفن های همراه در زمانی که تلفن های هوشمند محبوب تر از همیشه شده اند، نوکیا بر اهمیت بازار فیچرفون‌ها تاکید دارد. کاربران در بسیاری از بازارها هنوز از تلفن های دارای ویژگی ارزان و همه کاره استقبال می کنند. استفاده از این محصولات آسان است و به مشتریان اجازه می دهد تا به راحتی آنها را تعمیر کنند.

کوچار ادعا می کند که با وجود عرضه گوشی های هوشمند ارزان قیمت و تأثیر آنها بر کاهش تدریجی تقاضا برای تلفن های هوشمند در بازارهای جهانی، بازار تلفن های هوشمند هند همچنان قوی است و مشتریان خاص خود را دارد. این شرکت در بسیاری از نقاط جهان از جمله ایران گوشی های جذابی عرضه می کند و به لطف برند معروف نوکیا فروش خوبی دارد. HMD همچنین ممکن است بتواند با ارائه تولید بیشتر در هند و ارائه محصولات خود با قیمت کمتر، هزینه تولید گوشی های خود را کاهش دهد.