نمایش ۴ فیلم کوتاه در پاتوق فیلم کوتاه به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری نمایش ۴ فیلم کوتاه در پاتوق فیلم کوتاه  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهارمین جلسه از هشتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه روز دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با نمایش ۴ فیلم کوتاه […]

نمایش ۴ فیلم کوتاه در پاتوق فیلم کوتاه

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری نمایش ۴ فیلم کوتاه در پاتوق فیلم کوتاه  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهارمین جلسه از هشتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه روز دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با نمایش ۴ فیلم کوتاه داستانی، در پردیس سینمایی بهمن به کار خود ادامه می‌دهد.
در چهارمین جلسه از فصل هشتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌کوتاه داستانی «یونس» به نویسندگی و کارگردانی سیامک سلیمانی، «اتاق ماساژ» به نویسندگی و کارگردانی صحرا اسداللهی، «قطعه ۸۵» به نویسندگی و کارگردانی شهرام مَسلخی و «سورِبُز» به نویسندگی و کارگردانی سعید زمانیان به نمایش در می‌آیند.
در این رویداد غلام‌عباس فاضلی نویسنده و منتقد سینما به عنوان کارشناس جلسه چهارم، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار می‌دهد.
اجرای این برنامه را مصطفی ساجدی بر عهده دارد.
«یونس» به نویسندگی، کارگردانی سیامک سلیمانی و تهیه کنندگی احمد احمدی مرندی ساخته شده و انجمن سینمای جوانان ایران و مجری طرح این پروژه بوده است. مهدی صفرپور، یاسین رضوانی، اسماً ده مَرده و ابوالفضل مقصودلو بازیگران این فیلم کوتاه بوده‌اند که در گرگان مقابل دوربین قرار گرفته است.
در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «یونس، پیش‌نماز روستایی کوچک در جنگل، برای یافتن پسر تحت تعقیبش سفری را آغاز می‌کند.»
فیلم‌نامه «اتاق ماساژ» را صحرا اسدالهی به‌نگارش درآورده و آن را کارگردانی کرده و تهیه کنندگی آن نیز برعهده محمد قدس بوده است.
در خلاصه داستان «اتاق ماساژ» که انجمن سینمای جوانان ایران و مسعود سقالطون نیا، مجری طرح آن هستند، آمده است: «پسری جوان که در سالن ماساژ خودش مشغول کار است، از این راه کسب درآمد می‌کند و تصمیم به مهاجرت دارد، در روزهای پایانی قبل از سفرش، اتفاقی او را به مسیر دیگری سوق می‌دهد.»
فیلم کوتاه «قطعه ۸۵» به نویسندگی و کارگردانی شهرام مَسلخی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و اعظم سازور تهیه و تولید شده و علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون در این پروژه نقش‌آفرینی کرده است.
«سورِبُز» به نویسندگی و کارگردانی سعید زمانیان و تهیه‌کنندگی حسن محمدی و غلامرضا احمدی در سال ۱۳۹۸ در ژانر فانتزی ساخته شده و توماج دانش بهزادی، سپیده دستینه و یزدان کوکبی‌صبا در این فیلم کوتاه ایفای نقش کرده‌اند.
مجری طرح «سورِبُز» انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر ویژه تهران است که در خلاصه داستان آن آمده است: «بچه‌ها هیچ وقت هیچ چیز را فراموش نمی‌کنند!»
چهارمین جلسه فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز- پخش رویش، دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.
حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.
مخاطبانی که در سه جلسه گذشته فصل هشتم حضور داشته‌اند و کارت ورود به جلسه را دریافت کرده‌اند، حتماً آن کارت را همراه خود داشته باشند. امیدوارم براتون خبر   نمایش ۴ فیلم کوتاه در پاتوق فیلم کوتاه براتون مفید بوده باشه

 
2023-04-17 18:28:47